Výběr správného produktu pro prodej na Amazonu je nejdůležitějším krokem k vlastnímu podnikání na největším e-shopu světa. V tomto příspěvku vám na reálném případu ukáži, jak se vybírá produkt s potenciálem na 100 prodaných kusů denně.
Inzerce
V minulém díle našeho seriálu jsme se seznámili se službou FBA, která umožňuje automatizovaný prodej fyzických produktů na Amazonu. Ukázali jsme si také obchodní model Private Label (vlastní značka), který umožnuje obchodníkům prodávat na Amazonu fyzické produkty pod vlastní značkou.
Tento obchodní model tak, jak ho používám, vychází z jednoduché filozofie: „Dejte zákazníkům to, co chtějí. Je snadnější uspět na trhu, kde existuje poptávka, než vytvářet nové trhy.“
Mnoho podnikatelů a obchodníků prodává bez valného výsledku produkty, o kterých jsou přesvědčeni, že je lidé potřebují. Je ale obrovský rozdíl mezi tím, co lidé potřebují, a tím, co chtějí.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Bezdomovec potřebuje jídlo, oblečení a střechu nad hlavou. Když mu dáte do ruky hotové peníze, koupí si ve většině případech alkohol, protože ho chce. Stejně tak to funguje i u většiny zákazníků. Lidé nakupují na základě emocí.
Seznam bestsellerů
Na Amazonu dokážeme přesně zjistit, co tam zákazníci nejvíce nakupují – tedy, co skutečně chtějí. Amazon disponuje tzv. seznamem bestellerů (viz. obrázek). Tam jsou seřazeny ty nejprodávanější produkty z celého Amazonu. Po levé straně naleznete seznam všech kategorií. Po jejich rozkliknutí se vám zobrazí seznam bestsellerů z té dané kategorie. V seznamech bestsellerů budeme hledat vhodný produkt pro prodej na Amazonu.
Kritéria pro vyhledávání produktů v seznamu bestsellerů
Abychom mohli naplnit vizi konceptu vlastní značky, potřebujeme najít produkt, který odpovídá těmto kritériím:
Je fyzicky malý
Platí pravidlo čím menší produkt, tím lepší. Malé produkty se lépe přepravují a jejich doprava vás nebude tolik stát. Dbejte na to, abyste se vešli do těchto rozměrů: 18“ x 14″ x 8″ (pozor palce).
Váží málo
Zde platí stejné pravidlo jako u předchozího bodu. Ideální váha produktu je do půl kila. Čím těžší produkt budete mít, tím více zaplatíte za dopravu a na poplatcích za službu FBA.
Je technicky nenáročný
Vyvarujte se produktů, které se musí zasouvat do zásuvky nebo jsou jinak technicky složitější. Technické produkty v sobě skýtají riziko vratek. Držte se hesla, že v jednoduchosti je síla!
Má private label potenciál
Abyste mohli mít svůj vlastní značkový produkt, je důležité, aby šla na něj umístit vaše značka (logo). Tento branding vám zaručí nižší konkurenci na vašem trhu.
Stojí v rozmezí $20-60
V tomto cenovém rozpětí zákazníci příliš nepřemýšlejí nad tím, zda mají otevřít peněženku a vydat peníze (další fungující strategie a taktiky pro tvorbu cen naleznete na této stránce). Pokud byste měli produkt pod touto cenovou hranicí, hrozí zde riziko, že nebude dostatečně ziskový. Bude tam malý prostor pro vaší marži.
Výběr produktu krok za krokem
Své vyhledávání začínám v bestsellerech v kategorii Grocery & Gourmet Food, protože prodej potravin přes internet čeká velká budoucnost (vezměte si příklad z rohlik.cz).
Po rozkliknutí kategorie mě na první pohled zaujala podkategorie Coffee, Tea & Beverages. Káva je druhou nejobchodovanější komoditou světa ihned po ropě. Cítím zde velký potenciál. Tady budu hledat.
Projíždím seznam bestsellerů v podkategorii Coffee, Tea & Beverages, které porovnávám podle pěti kritérií pro výběr produktu.
Na třetí stránce mě zaujala káva. Balení je fyzicky malé, váží málo (do 1 kg), káva je technicky nenáročná, má potenciál pro vlastní značku a stojí v rozmezí $20-60. Jako bonus v sobě navíc skýtá potenciál opakovaných prodejů.
Takto vypadá listing (produktová stránka) vybrané kávy. Můžete si všimnou titulku, fotografií a bullet points (odrážky s vlastnostmi produktu). Nás bude v tuto chvíli zajímat hlavní klíčové slovo – whole bean coffee (zrnková káva), abychom si mohli s pomocí externí aplikace ověřit měsíční objem vyhledávání na Amazonu.
Na stránce merchantwords.com naleznete po zadání daného klíčového slova jeho objemy měsíčního vyhledávání přímo z Amazonu.
Frázi whole bean coffee vyhledává měsíčně 313.000 potencionálních zákazníků na Amazonu. To je dostatečně velký trh pro náš záměr.
Posledním krokem je ověření přibližných denních prodejů u vytipovaného produktu.
Listing prodejce vložíme do externí aplikace. Ta vám ukáže, kolik kusů daného produktu se denně prodává. Budete tak mít přehled o přibližné výdělečnosti trhu.
V našem případě se prodává průměrně 104 kusů kávy Kicking Horse denně. To značí velmi výdělečný trh. Lidé prostě kávu milují a kupují.
Kolik vydělává prodejce značky Kicking Horse prodejem kávy na Amazonu?
denně se tohoto produktu prodá průměrně 104 kus
prodejce vygeneruje denní obrat $3.118,96
při marži $5 na kuse dosáhne denního hrubého zisku $520 / 13.000 Kč
to dělá měsíčně 390.000 Kč v hrubém zisku
ročně vydělá 4.680.000 Kč korun na prodeji produktu, který lidé chtějí
Takto se tedy vyhledává výdělečný produkt pro prodej na Amazonu pod vlastní značkou. Celý proces jsem musel o něco zkrátit, protože bychom přesáhli rámec tohoto článku. Základní principy jsem však zde uvedl.
Amazon je tak obrovský, že každý den skýtá nové příležitosti. Nikde také není psáno, že musíte prodávat jen jeden produkt. Představte si, že budete prodávat 5 produktů s potenciálem, jako má v našem případě káva.
V příštím díle našeho seriálu vám ukáži, jak najít vhodného výrobce, který vyrobí vámi vybraný produkt pod vaší značkou.
Do té doby proveďte průzkum v seznamech bestsellerů a pokuste se na základě 5 kritérií nalézt tři produkty, které zákazníci na Amazonu milují.
TIP: Pro hledání produktů doporučuji kategorii Sport & Outdoors. Naleznete v ní mnoho pomůcek pro sport a fitness. Lidé fitness milují. Stačí se podívat na Facebook, kolik fotogalerií nebo motivačních citátů z této oblasti naleznete. Každý chce vypadat dobře a zdravě.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jan Furiš prodává na Amazonu fyzické produkty pod vlastní značkou. Žije v Rakousku, odkud s notebookem v ruce řídí na dálku svá podnikání v Německu, Velké Británii a USA. Společně s kolegy provozuje odborný blog Podnikání na Amazonu a je spoluautorem kurzu MEGABYZNYS, který učí začínající podnikatele, jak nastartovat vlastní podnikání na Amazonu v USA.
No, Furiše moc neznám, ale Steiner, se kterým to dělá, nemá tyhle kurzy zapotřebí, ve vatě už je, a tradice s účinným pomáháním rozjíždění byznysu ostatních je zrovna důvod, proč v ní je – lidé jsou mu vděční a nakupují od něj. Mně se zatím vyplatil každý kurz, který jsem od něj koupil. Podezříváním poškozuje člověk sám sebe, chce to prostě vyzkoušet a když za úspěch člověk sám převezme zodpovědnost a udělá to pořádně, většinou zjistí, že to jde.
A já jsem se jako nový návštěvník na tento blog dostal právě kvůli tomuto „podřadnému“ obsahu, takže to asi nějaký účel má :)
Ten nástroj na zjištění hledanosti je super. To jsem vůbec neznal. Ale co když se tam zobrazí přes 29.000 výsledků s výsledky jako > 100 apod. Je to dobrý produkt, nebo není?
Dobrý den, velmi dobrý článek a jak řešíte sklad, když vyberete produkt který chcete prodávat, nebo přímo vybíráte výrobce, který výrobek pošle koncovému uživateli? Popřípadě máte tipy na spolehlivé výrobce, tak, aby mé podnikání neztroskotalo na nedodání nebo špatné kvalitě zboží? Děkuji za odpověď
Odpovědí je služba FBA od Amazonu (výrobce -> Amazon, platba za skladový prostor Amazonu ,Amazon -> zákazník), Vy to zboží nedostanete do ruky ani neskladujete, jen platíte „cestovné“ a skladovné + nákup/výroba… Jak vybrat kvalitní produkt popisuje např. kniha http://www.knihacina.cz/ za 1000,- nebo dnes už lze pročíst i v některých knihovnách. Zároveň pokud něco prodáváte do EU ze zemí mimo EU, nesete plnou odpovědnost za produkty jako výrobce – nejen záruka, ale i zdravotní závadnost (často šperky – těžké kovy, hračky – ftaláty atd., jedovaté barvy v textilu apod. srandy), technická (pokud zkrat nabíječky někomu vypálí byt – Vy jste odpovědný). V zásadě byste měl každý výrobek nechat otestovat zkušební laboratoří (tisícovky létají, takže čím menší sortiment, tím lépe) než ho uvedete na trh EU nebo si od výrobce nechat doložit certifikce (často falza u pochybných výrobců) a i pak to nechat projet zkušebnou.
Takže ve zkratce – vybíráte výrobce dle referencí, ověření kvality, certifikací a otestování v laboratoři a jako všude je to jen na Vaše riziko a odpovědnost a pro evropské právo jste v zásadě „výrobce“ odpovědný za kvalitu svého zboží a zdraví zákazníků. Jak je to s prodejem do USA, netuším, ale asi také nemají zájem mít na trhu nebezpečné či škodlivé věci.
Pokud si chce někdo jen vyzkoušet obchod na netu, tak pro originální služby/výrobky je i v ČR stále místo. A když vím, že mi něco funguje doma, zejména díky zpětné vazbě, pak myslím na svět – ebay, amazon atd. Nevím, co je to dnes za mánii AMAZON, je to jedno z nejagresivnějších prostředí. Ano, u nás je 37000 eshopů, ale 90% nijak moc aktivních. A kolik obchodníku je aktivních na Amazonu – miliony? Prodej je také o zpětné vazbě a některé psychologické studie uvádějí, že až ze 70% je prodej o přesvědčování, takže znát jazyk je takřka nutnost.
Jinak souhlas s tím, že podobné články se na Mladypodnikatel.cz spíše nehodí a podkopává to důvěru v portál a zlepšení kvality za poslední měsíce. Ona by taková káva s toxiny, ddt, těžkými kovy,… mohla některé účastníky stát víc než několik desítek tisíc za kurz nevalné kvality, ale třeba i pobyt za mřížemi. Přeji a těším se na lepší obsah, který lidem přinese více radosti a méně problémů.
sklad řeším s pomocí služby Fulfillment by Amazon, která mé produkty skladuje, balí a rozesílá zákazníkům. Zde na stránkách Amazonu se s ní můžete přímo seznámit: https://services.amazon.com/fulfillment-by-amazon/benefits.htm. V praxi to vypadá tak, že jde produkt přímo od výrobce do některého ze skladů Amazonu.
Spolehlivým nástrojem, kde hledat prověřené výrobce, je web http://www.alibaba.com. Alibaba je nejpoužívanějším obchodním portálem, s odhadem 12,7 miliard transakcí za rok.
Využívám také služby http://www.chinaimportal.com, která za Vás najde vhodného výrobce i s potřebnými certifikacemi. Prostřednictvím svých agentů Vám dohlídne i na kvalitu výroby v dané továrně.
jojo, hezky kecy. jeden pritel to take rozbalil na Amazonu. Vzdal se sveho obchodu, vse venoval Amazonu a po roce je na dlazbe. Hezky se poslouchaji reci, kolik vydelate, ale kolik investujete, koupi to nekdo?. ….pan Furis a jeste jeden kecalek, nevim jak se jmenoval zpivaji o Amazonu porad, a jak chcteji lidem pomoci za bohatstvim. No jo, kolik samaritanu mame tady v Cechach. Jo Honziku a kdyz tak supr vydelavas na Amazonu, proc prodavas kurzy a workshopy. Aha jo promin, zapomnel jsem, samaritan Honza
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Radek Svoboda
Před 7 roky
Tento podřadný obsah na tak kvalitní server nepatří. Nezlobte se ale každý, kdo trošku přemýšlí, ví kam tato „strategie“ spěje.
Odpovědět »
Petra petra
Před 7 roky
Ahoj Radek, prečo si to myslíš?
Odpovědět »
Jiří Nosek
Před 7 roky
No, Furiše moc neznám, ale Steiner, se kterým to dělá, nemá tyhle kurzy zapotřebí, ve vatě už je, a tradice s účinným pomáháním rozjíždění byznysu ostatních je zrovna důvod, proč v ní je – lidé jsou mu vděční a nakupují od něj. Mně se zatím vyplatil každý kurz, který jsem od něj koupil. Podezříváním poškozuje člověk sám sebe, chce to prostě vyzkoušet a když za úspěch člověk sám převezme zodpovědnost a udělá to pořádně, většinou zjistí, že to jde.
A já jsem se jako nový návštěvník na tento blog dostal právě kvůli tomuto „podřadnému“ obsahu, takže to asi nějaký účel má :)
Odpovědět »
Jan Ptáček Sledovat @Jan__Ptacek
Před 7 roky
Ten nástroj na zjištění hledanosti je super. To jsem vůbec neznal. Ale co když se tam zobrazí přes 29.000 výsledků s výsledky jako > 100 apod. Je to dobrý produkt, nebo není?
Odpovědět »
tomáš beneš
Před 7 roky
Dobrý den, velmi dobrý článek a jak řešíte sklad, když vyberete produkt který chcete prodávat, nebo přímo vybíráte výrobce, který výrobek pošle koncovému uživateli? Popřípadě máte tipy na spolehlivé výrobce, tak, aby mé podnikání neztroskotalo na nedodání nebo špatné kvalitě zboží? Děkuji za odpověď
Odpovědět »
Miroslav Hora
Před 7 roky
Odpovědí je služba FBA od Amazonu (výrobce -> Amazon, platba za skladový prostor Amazonu ,Amazon -> zákazník), Vy to zboží nedostanete do ruky ani neskladujete, jen platíte „cestovné“ a skladovné + nákup/výroba… Jak vybrat kvalitní produkt popisuje např. kniha http://www.knihacina.cz/ za 1000,- nebo dnes už lze pročíst i v některých knihovnách. Zároveň pokud něco prodáváte do EU ze zemí mimo EU, nesete plnou odpovědnost za produkty jako výrobce – nejen záruka, ale i zdravotní závadnost (často šperky – těžké kovy, hračky – ftaláty atd., jedovaté barvy v textilu apod. srandy), technická (pokud zkrat nabíječky někomu vypálí byt – Vy jste odpovědný). V zásadě byste měl každý výrobek nechat otestovat zkušební laboratoří (tisícovky létají, takže čím menší sortiment, tím lépe) než ho uvedete na trh EU nebo si od výrobce nechat doložit certifikce (často falza u pochybných výrobců) a i pak to nechat projet zkušebnou.
Takže ve zkratce – vybíráte výrobce dle referencí, ověření kvality, certifikací a otestování v laboratoři a jako všude je to jen na Vaše riziko a odpovědnost a pro evropské právo jste v zásadě „výrobce“ odpovědný za kvalitu svého zboží a zdraví zákazníků. Jak je to s prodejem do USA, netuším, ale asi také nemají zájem mít na trhu nebezpečné či škodlivé věci.
Pokud si chce někdo jen vyzkoušet obchod na netu, tak pro originální služby/výrobky je i v ČR stále místo. A když vím, že mi něco funguje doma, zejména díky zpětné vazbě, pak myslím na svět – ebay, amazon atd. Nevím, co je to dnes za mánii AMAZON, je to jedno z nejagresivnějších prostředí. Ano, u nás je 37000 eshopů, ale 90% nijak moc aktivních. A kolik obchodníku je aktivních na Amazonu – miliony? Prodej je také o zpětné vazbě a některé psychologické studie uvádějí, že až ze 70% je prodej o přesvědčování, takže znát jazyk je takřka nutnost.
Jinak souhlas s tím, že podobné články se na Mladypodnikatel.cz spíše nehodí a podkopává to důvěru v portál a zlepšení kvality za poslední měsíce. Ona by taková káva s toxiny, ddt, těžkými kovy,… mohla některé účastníky stát víc než několik desítek tisíc za kurz nevalné kvality, ale třeba i pobyt za mřížemi. Přeji a těším se na lepší obsah, který lidem přinese více radosti a méně problémů.
Odpovědět »
Jan Furiš
Před 7 roky
Dobrý den Tomáši,
sklad řeším s pomocí služby Fulfillment by Amazon, která mé produkty skladuje, balí a rozesílá zákazníkům. Zde na stránkách Amazonu se s ní můžete přímo seznámit: https://services.amazon.com/fulfillment-by-amazon/benefits.htm. V praxi to vypadá tak, že jde produkt přímo od výrobce do některého ze skladů Amazonu.
Spolehlivým nástrojem, kde hledat prověřené výrobce, je web http://www.alibaba.com. Alibaba je nejpoužívanějším obchodním portálem, s odhadem 12,7 miliard transakcí za rok.
Využívám také služby http://www.chinaimportal.com, která za Vás najde vhodného výrobce i s potřebnými certifikacemi. Prostřednictvím svých agentů Vám dohlídne i na kvalitu výroby v dané továrně.
Odpovědět »
Tomáš
Před 7 roky
Zdravím, mi není jasný ten 8. krok. V jaké externí aplikaci? A kde ji popřípadě najdu?
Díky.
Odpovědět »
Jan Furiš
Před 7 roky
Dobrý den Tomáši,
aplikace analyzuje prodeje na Amazonu. Zatím jí máme k dispozici v beta verzi a pro uzavřenou skupinu prodejců na Amazonu.
Odpovědět »
Veronika Pribylova
Před 6 roky
Dobry den, je mozne se k teto aplikaci nejak dostat?
Odpovědět »
Valda
Před 7 roky
neslo by u tehle serialu udelat jaky je to dil, odkaz na vsechny dily atd?
je to strasne neprehledny
Odpovědět »
tomas zucha
Před 7 roky
jojo, hezky kecy. jeden pritel to take rozbalil na Amazonu. Vzdal se sveho obchodu, vse venoval Amazonu a po roce je na dlazbe. Hezky se poslouchaji reci, kolik vydelate, ale kolik investujete, koupi to nekdo?. ….pan Furis a jeste jeden kecalek, nevim jak se jmenoval zpivaji o Amazonu porad, a jak chcteji lidem pomoci za bohatstvim. No jo, kolik samaritanu mame tady v Cechach. Jo Honziku a kdyz tak supr vydelavas na Amazonu, proc prodavas kurzy a workshopy. Aha jo promin, zapomnel jsem, samaritan Honza
Odpovědět »
Petr Kabát
Před 5 roky
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, jak přesně se dá zjistit kolik se na Amazonu prodá daného produktu denně kusů?
Děkuji Petr Kabát
Odpovědět »