Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

OMG Nest je akcelerátor, za kterým stojí společnost Omnicom Media Group. Jeho cílem je pomáhat inovativním projektům proniknout do světa velkých firem a získat mezi nimi klienty, ke kterým by se samy dostávaly mnohem déle. Jak to celé funguje, co velké firmy skutečně chtějí a jak se k nim dostat, jsem si povídal s šéfem akcelerátoru Pavlem Röderem.

Inzerce

V rozhovoru jsme si povídali o tom, proč je pro mladé firmy těžké dostat se ke korporátním klientům a podle čeho je velké značky hodnotí. Narazili jsme i na důležitost vztahů v dnešním byznysu a na to, jak s velkými firmami jednat.

Náš rozhovor si můžete přehrát i jako podcast o podnikání.

Další tipy pro váš startup:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Situace v malých firmách a u živnostníků, doporučení pro startupy, řešení krize

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce