Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Filip Podstavec: V hospodě se o podnikání baví nejlépe, proto jsme založili PubCamp

PubCampAby se z toho člověk nezbláznil, je nutné do podnikání přinést i notnou dávku odreagování a zábavy. Filip Podstavec a Ondřej Šatera přišli s nápadem, který míchá nejen užitečné s příjemným, ale zároveň i mnoho relaxace a zábavy. Založili PubCamp.

U piva myšlenka na pivo

“Původní myšlenka vznikla kde jinde než v hospodě u piva, kdy se sešla skupinka geeků a začala chrlit mnoho zajímavých myšlenek, postřehů a zkušeností. Diskuze se rozvíjela a tak vznikl náš nápad,” popisuje Filip, jeden z organizátorů jedinečného projektu, který mohou rozvíjet samotní účastníci z řad široké veřejnosti.

PubCamp je akcí pro všechny podnikatele, vývojáře, programátory, grafiky a prostě všechny se zájmem o online podnikání, získání zajímavých a přínosných zkušeností a strávení chvil mezi skvělými lidmi. Podstatou PubCampu však není jen posezení nad pivem, ale hlavně účast minimálně jednoho odborníka, kterého se mohou návštěvníci ptát na svoje otázky a on diskuzi vede daným směrem. To akcím dodává větší váhu a návštěvníci mají zaručeno, že se dozví zajímavé věci.

“PubCamp je skvělá příležitost pro získání zkušeností od profesionálů a konexí. Na každou diskuzi se snažíme dostat minimálně jednoho profesionála se vztahem k tématu, který dokáže poskytnout zkušenosti a organizovat diskuzi,” vyzdvihuje největší přednosti Filip a dodává: “Je rozdíl, když si píšete s někým rok na Twitteru nebo Facebooku, než když si proti němu sednete v salónku restaurace. V tom vidíme největší výhodu PubCampu a také nejsilnější důvod, proč se ho zúčastnit.”

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Filip Podstavec
Filip Podstavec, zakladatel PubCampu.

Setkání neprobíhají pouze na jednom místě, ale takřka kdekoliv. PubCamp je plně otevřený a novou akci může naplánovat kdokoliv, kdo zajistí prostor pro setkání. Organizátoři PubCampu se pokusí jeho akci podpořit a přijít mohou zajímaví lidé. Maximální počet účastníků je však patnáct, což má zaručit kvalitnější diskuzi a ne pouhé “překřikování se”.

Pivo mají rády i velká jména

Celý projekt je na úplném začátku. Teprve před několika dny byly spuštěny oficiální stránky www.pubcamp.cz, kde se můžete dozvědět seznam všech plánovaných akcí, ale zároveň i reporty z těch uplynulých, včetně fotografií a dalšího. Už v tuto chvíli je naplánováno několik akcí na příští měsíc, přičemž jedné z nich se zúčastní i Michal Hutta, s nímž zde rovněž naleznete rozhovor.

V současné době chystáme tři setkání. Jedno bude 29. března, v němž se účastníci dozví, jak nevybudovat špatný startup. Další bude 4. dubna s tématem linkbuildingu a třetí 11. dubna o srovnávačích cen a práce s nimi,” plánuje Filip a láká i vyjmenováním jmen zúčastněných odborníků, mezi nimiž je i Pavel Ungr ze společnosti H1 a Martin Slavík, product manager Zboží.cz.

“Snažíme se, aby byl PubCamp co nejvíce otevřenou a veřejnou akcí, na jejímž rozvoji se může podílet každý. Proto mohou všichni uspořádat svoji vlastní akci, navrhnout její název, termín, destinaci a také odborníka, tedy vedoucího diskuze,” doplňuje Filip a odkazuje na Srazy.info, kde se kromě úvodní stránky projektu mohou zájemci dozvědět termín konání dalších akcí.

Akce nejsou omezeny zkušenostmi ani znalostmi účastníků. Roli nehraje ani věk či pohlaví. Jedinou podmínkou je pouze zájem o tématiku akce samotné. “Člověk nemusí být profesionálem proto, aby dokázal rozvinout diskuzi. Je to jednoduché – máš-li otázku, tak se zeptej. Odpověď může být ziskem pro všechny zúčastněné, které zrovna tvoje otázka nenapadla.” dodává na závěr Filip a všechny čtenáře zve na akce kam jinam než do hospody!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Právě vyšlo

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

marek-odehnal-web

Investování pro freelancery | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

Lucas

Před 10 roky

Se non fosse per il fatto che sabato mnatita carico moglie figli e valigie per una settimana in Trentino, chisse0… anche se per me e8 effettivamente un pf2 fuori mano.Spero quando torno dalle vacanze di trovare un tuo bel post coi dettagli dell’avvenimento.Ciao.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Inzerce