Inzerce

Filip Podstavec: V hospodě se o podnikání baví nejlépe, proto jsme založili PubCamp

PubCampAby se z toho člověk nezbláznil, je nutné do podnikání přinést i notnou dávku odreagování a zábavy. Filip Podstavec a Ondřej Šatera přišli s nápadem, který míchá nejen užitečné s příjemným, ale zároveň i mnoho relaxace a zábavy. Založili PubCamp.

Inzerce

U piva myšlenka na pivo

“Původní myšlenka vznikla kde jinde než v hospodě u piva, kdy se sešla skupinka geeků a začala chrlit mnoho zajímavých myšlenek, postřehů a zkušeností. Diskuze se rozvíjela a tak vznikl náš nápad,” popisuje Filip, jeden z organizátorů jedinečného projektu, který mohou rozvíjet samotní účastníci z řad široké veřejnosti.

PubCamp je akcí pro všechny podnikatele, vývojáře, programátory, grafiky a prostě všechny se zájmem o online podnikání, získání zajímavých a přínosných zkušeností a strávení chvil mezi skvělými lidmi. Podstatou PubCampu však není jen posezení nad pivem, ale hlavně účast minimálně jednoho odborníka, kterého se mohou návštěvníci ptát na svoje otázky a on diskuzi vede daným směrem. To akcím dodává větší váhu a návštěvníci mají zaručeno, že se dozví zajímavé věci.

“PubCamp je skvělá příležitost pro získání zkušeností od profesionálů a konexí. Na každou diskuzi se snažíme dostat minimálně jednoho profesionála se vztahem k tématu, který dokáže poskytnout zkušenosti a organizovat diskuzi,” vyzdvihuje největší přednosti Filip a dodává: “Je rozdíl, když si píšete s někým rok na Twitteru nebo Facebooku, než když si proti němu sednete v salónku restaurace. V tom vidíme největší výhodu PubCampu a také nejsilnější důvod, proč se ho zúčastnit.”

Filip Podstavec
Filip Podstavec, zakladatel PubCampu.

Setkání neprobíhají pouze na jednom místě, ale takřka kdekoliv. PubCamp je plně otevřený a novou akci může naplánovat kdokoliv, kdo zajistí prostor pro setkání. Organizátoři PubCampu se pokusí jeho akci podpořit a přijít mohou zajímaví lidé. Maximální počet účastníků je však patnáct, což má zaručit kvalitnější diskuzi a ne pouhé “překřikování se”.

Pivo mají rády i velká jména

Celý projekt je na úplném začátku. Teprve před několika dny byly spuštěny oficiální stránky www.pubcamp.cz, kde se můžete dozvědět seznam všech plánovaných akcí, ale zároveň i reporty z těch uplynulých, včetně fotografií a dalšího. Už v tuto chvíli je naplánováno několik akcí na příští měsíc, přičemž jedné z nich se zúčastní i Michal Hutta, s nímž zde rovněž naleznete rozhovor.

V současné době chystáme tři setkání. Jedno bude 29. března, v němž se účastníci dozví, jak nevybudovat špatný startup. Další bude 4. dubna s tématem linkbuildingu a třetí 11. dubna o srovnávačích cen a práce s nimi,” plánuje Filip a láká i vyjmenováním jmen zúčastněných odborníků, mezi nimiž je i Pavel Ungr ze společnosti H1 a Martin Slavík, product manager Zboží.cz.

“Snažíme se, aby byl PubCamp co nejvíce otevřenou a veřejnou akcí, na jejímž rozvoji se může podílet každý. Proto mohou všichni uspořádat svoji vlastní akci, navrhnout její název, termín, destinaci a také odborníka, tedy vedoucího diskuze,” doplňuje Filip a odkazuje na Srazy.info, kde se kromě úvodní stránky projektu mohou zájemci dozvědět termín konání dalších akcí.

Akce nejsou omezeny zkušenostmi ani znalostmi účastníků. Roli nehraje ani věk či pohlaví. Jedinou podmínkou je pouze zájem o tématiku akce samotné. “Člověk nemusí být profesionálem proto, aby dokázal rozvinout diskuzi. Je to jednoduché – máš-li otázku, tak se zeptej. Odpověď může být ziskem pro všechny zúčastněné, které zrovna tvoje otázka nenapadla.” dodává na závěr Filip a všechny čtenáře zve na akce kam jinam než do hospody!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Lucas

Před 9 roky

Se non fosse per il fatto che sabato mnatita carico moglie figli e valigie per una settimana in Trentino, chisse0… anche se per me e8 effettivamente un pf2 fuori mano.Spero quando torno dalle vacanze di trovare un tuo bel post coi dettagli dell’avvenimento.Ciao.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání