Inzerce

Inzerce

Filip Podstavec: V hospodě se o podnikání baví nejlépe, proto jsme založili PubCamp

PubCampAby se z toho člověk nezbláznil, je nutné do podnikání přinést i notnou dávku odreagování a zábavy. Filip Podstavec a Ondřej Šatera přišli s nápadem, který míchá nejen užitečné s příjemným, ale zároveň i mnoho relaxace a zábavy. Založili PubCamp.

U piva myšlenka na pivo

“Původní myšlenka vznikla kde jinde než v hospodě u piva, kdy se sešla skupinka geeků a začala chrlit mnoho zajímavých myšlenek, postřehů a zkušeností. Diskuze se rozvíjela a tak vznikl náš nápad,” popisuje Filip, jeden z organizátorů jedinečného projektu, který mohou rozvíjet samotní účastníci z řad široké veřejnosti.

PubCamp je akcí pro všechny podnikatele, vývojáře, programátory, grafiky a prostě všechny se zájmem o online podnikání, získání zajímavých a přínosných zkušeností a strávení chvil mezi skvělými lidmi. Podstatou PubCampu však není jen posezení nad pivem, ale hlavně účast minimálně jednoho odborníka, kterého se mohou návštěvníci ptát na svoje otázky a on diskuzi vede daným směrem. To akcím dodává větší váhu a návštěvníci mají zaručeno, že se dozví zajímavé věci.

“PubCamp je skvělá příležitost pro získání zkušeností od profesionálů a konexí. Na každou diskuzi se snažíme dostat minimálně jednoho profesionála se vztahem k tématu, který dokáže poskytnout zkušenosti a organizovat diskuzi,” vyzdvihuje největší přednosti Filip a dodává: “Je rozdíl, když si píšete s někým rok na Twitteru nebo Facebooku, než když si proti němu sednete v salónku restaurace. V tom vidíme největší výhodu PubCampu a také nejsilnější důvod, proč se ho zúčastnit.”

Filip Podstavec
Filip Podstavec, zakladatel PubCampu.

Setkání neprobíhají pouze na jednom místě, ale takřka kdekoliv. PubCamp je plně otevřený a novou akci může naplánovat kdokoliv, kdo zajistí prostor pro setkání. Organizátoři PubCampu se pokusí jeho akci podpořit a přijít mohou zajímaví lidé. Maximální počet účastníků je však patnáct, což má zaručit kvalitnější diskuzi a ne pouhé “překřikování se”.

Pivo mají rády i velká jména

Celý projekt je na úplném začátku. Teprve před několika dny byly spuštěny oficiální stránky www.pubcamp.cz, kde se můžete dozvědět seznam všech plánovaných akcí, ale zároveň i reporty z těch uplynulých, včetně fotografií a dalšího. Už v tuto chvíli je naplánováno několik akcí na příští měsíc, přičemž jedné z nich se zúčastní i Michal Hutta, s nímž zde rovněž naleznete rozhovor.

V současné době chystáme tři setkání. Jedno bude 29. března, v němž se účastníci dozví, jak nevybudovat špatný startup. Další bude 4. dubna s tématem linkbuildingu a třetí 11. dubna o srovnávačích cen a práce s nimi,” plánuje Filip a láká i vyjmenováním jmen zúčastněných odborníků, mezi nimiž je i Pavel Ungr ze společnosti H1 a Martin Slavík, product manager Zboží.cz.

“Snažíme se, aby byl PubCamp co nejvíce otevřenou a veřejnou akcí, na jejímž rozvoji se může podílet každý. Proto mohou všichni uspořádat svoji vlastní akci, navrhnout její název, termín, destinaci a také odborníka, tedy vedoucího diskuze,” doplňuje Filip a odkazuje na Srazy.info, kde se kromě úvodní stránky projektu mohou zájemci dozvědět termín konání dalších akcí.

Akce nejsou omezeny zkušenostmi ani znalostmi účastníků. Roli nehraje ani věk či pohlaví. Jedinou podmínkou je pouze zájem o tématiku akce samotné. “Člověk nemusí být profesionálem proto, aby dokázal rozvinout diskuzi. Je to jednoduché – máš-li otázku, tak se zeptej. Odpověď může být ziskem pro všechny zúčastněné, které zrovna tvoje otázka nenapadla.” dodává na závěr Filip a všechny čtenáře zve na akce kam jinam než do hospody!

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jiri-rostecky-web

MladýPodnikatel.cz mění design

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Lucas

Před 8 roky

Se non fosse per il fatto che sabato mnatita carico moglie figli e valigie per una settimana in Trentino, chisse0… anche se per me e8 effettivamente un pf2 fuori mano.Spero quando torno dalle vacanze di trovare un tuo bel post coi dettagli dell’avvenimento.Ciao.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jan-simkanic-2-web

Ján Simkanič: Jak se spouštěl český Deník N a jak se mu dnes daří?

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

eva-pavlikova-web

Eva Pavlíková (Nutric.cz): Jak v byznysu kombinovat racionalitu a srdce?

jakub-cizmar-web

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

Inzerce