Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Zařizování kanceláře – jak na to?

Komerční sdělení

Kancelář je pro mnoho pracujících stěžejním místem pro výkon jejich povolání. Na tomto vymezeném prostoru jednají s lidmi, uzavírají obchody a vytvářejí hodnoty. Nezáleží, zda jsou při tom v zaměstnaneckém poměru nebo jsou sami sobě šéfem. Produktivita práce je v každém případě závislá na prostředí, v jakém pracujeme. Můžeme-li proto do zařizování kanceláře mluvit, je to pro nás jen dobře.

Praktická i estetická kancelář

Většina z nás si kancelář buduje jako místo, ve kterém bude mít v první řadě klid na práci. Zároveň však bere ohledy na fakt, že čas od času využije svou kancelář jako kontaktní místo pro setkávání s obchodními partnery. Je proto důležité, aby kancelář nejen působila pozitivně na naše pracovní výkony, ale byla také reprezentativní a zajímavá na pohled.

Plánujte, měřte, zvažujte

Před samotným zařizováním kanceláře je dobré rozmyslet, kde chceme mít který kus kancelářského nábytku. Je dobré dávat při tom pozor, abychom se rozmístěným nábytku nepřipravovali o denní světlo. Při samotném výběru designu kancelářského nábytku uvažujeme, jaké služby vlastně nabízíme. Jinak by totiž mělo vypadat prostředí pojišťovacího agenta, jinak pracoviště kreativních návrhářů. Není však třeba hledat limitované značkové kousky, i levný kancelářský nábytek může být vkusný a reprezentativní.

Pracovní stůl je základ

Asi nejvýznamnější částí kanceláře je pracovní stůl, případně jednací stůl, který bývá napojený na psací stůl. Pracovní stůl by měl být dostatečně velký, aby umožňoval pohodlné odkládání dokumentů či psacích potřeb. Od stolu byste měli mít přehled o dění v místnosti a zároveň byste měli sedět bokem k hlavnímu zdroji světla tak, aby nesvítilo buď přímo do očí, nebo do počítače.

Mějte vše po ruce

Pohodlné a zdravé sezení u počítače je dnes již samozřejmostí pro každého, kdo svůj den tráví právě v kanceláři. Moderní kancelářská křesla a židle by proto měly splňovat základní požadavky na nastavitelnost její výšky a pohodlnost opěrky zad. V ideálním případě byste měli mít od počítače na dosah všechny potřebné dokumenty a přístroje, se kterými pracujete. Zbytečné kroky, stejně jako chaotické uspořádání, zdržuje od práce a narušuje její plynulost.

Hotové sestavy šetří čas i peníze

Pokud se nepovažujete za zdatného designéra nebo nemáte čas věnovat se zařizování kanceláře, můžete využít nabídky většiny prodejců a vybrat si některou z již hotových kanceláří. Sestavy kancelářského nábytku jsou po stránce designu značně rozmanité, od střídmých funkčních kanceláří až po skutečné výstřelky. S výběrem vhodného typu kancelářského nábytku vám jistě rádi poradí sami prodejci. Hotovou sestavu lze vždy doladit podle individuálních potřeb klienta či koncepce místnosti, ve které kancelář bude.

Nezapomeňte na doplňky

Podle našich zkušeností je tato fáze zařizování nové kanceláře často opomíjená, ale vždy se ukáže jako velmi podstatná. Bez doplňků a květin je jakákoli místnost prázdná. I u doplňků ale dbejte na jednotnost. Vybírejte vkusné záležitosti, které podtrhnou charakter vaší kanceláře. Vhodným výběrem doplňků vdechnete kanceláři život a přeměníte ji v útulnou část vašeho všedního dne.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Křišťálová Lupa 2017

Skrýt reklamu