Pokud jste milovníky čaje, tak nejspíš znáte společnost Sonnentor. Ta vyrábí a prodává 600 BIO produktů, a to čaje, kávu, různé sirupy, koření a další. Dělá to už 30 let, má roční obrat přes 400 milionů korun korun a 190 zaměstnanců.
Přibližně polovinu své existence ji řídí a spoluvlastní můj dnešní host Josef Dvořáček. V rozhovoru rozebíráme, proč firmu otevřeli široké veřejnosti a ročně ji navštíví přes 50 tisíc lidí. Dozvíte se také, jak to udělat, aby pro vás udržitelnost nebyla jen buzzword a jak řídit firmu s pokorou.
V rozhovoru reagujeme i na spoustu otázek, které mi posílají majitelé firem, kteří se chtějí zabývat udržitelností, ale neví, jak začít.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 3 roky
Před 3 roky