Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Tyto weby vás připravují o velké výdělky, ale možná to tak chcete?

Využíváte web jako svůj prodejní nástroj? A víte, jestli opravdu funguje tak, jak má? Vymazlíte si klíčovku, nastavíte strategie, snažíte se sledovat nové sales techniky, vymýšlíte, jak se dostat zákazníkům pod kůži, tak proč si nezjistíte, zda vám současný status webu neničí byznys?

Autor a zdroj fotky: Statusoid

Není to tak dlouho, co měl jeden z velkých e-shopů půldenní výpadek. To přeci není tak strašné, si nejspíš řeknete, to se může stát. Ano, to se stává. A stává se to často. Ale tento e-shop přišel za odpoledne o tržby v řádech milionů. A důvod? Výpadek zaznamenali, až když se ozvali rozhořčení zákazníci na sociálních sítích a v tom zmatku nikoho nenapadlo, že právě běží několik stovek reklamních kampaní, které směřují na nefunkční stránky. I přesto, že si nikdo nenakoupil, za každý proklik musel e-shop zaplatit.

„Výpadky webů jsou celkem časté, samozřejmě záleží na hostingu, ale žádný z nich vám nenabídne stoprocentní dostupnost. A některé ani nepřiznají, že výpadek byl (pokud není plánovaná údržba) a čekají do poslední chvíle, než se někdo ozve, aby si postěžoval. Nikdo z nás není online 24/7, a když máte prodejní web, chcete si být jistí, že je dostupný stále. A pokud ne, chcete to vědět hned, abyste situaci mohli řešit. Proto jsme vytvořili Statusoid,“vypráví Lukáš Pour, odborník na monitoring webůa cloudová řešení.

Statusoid je unikátní nástroj nejen na monitoring webu a odhalování bezpečnostních a funkčních chyb webu, který jako JEDINÝ NA SVĚTĚ v případě výpadku automaticky pozastaví aktivní Google a Facebook kampaně. Navíc formou předpřipravené zprávy informuje zákazníky o problému na sociálních sítích. Jakmile je web opět online, kampaně automaticky spustí (bez zásahu do nastavení).

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

„Chtěli jsme vytvořit nástroj, který bude snadný na ovládání i propojení s webem a reklamními účty (žádná instalace, stačí pár kliknutí, systém vše dělá sám) a navíc se o vše automaticky postará. Na internetu není pracovní doba a majitelé webů nemohou být online nonstop. Mohou být ale v klidu, že když se něco stane, díky notifikaci se to dozví jako první,“vysvětluje Lukáš. „Takže šetří nervy, čas a peníze. Navíc vám proskenuje web, najde bezpečnostní chyby, neaktuální certifikáty, ověří dostupnost z různých koutů světa, změří rychlost načítání a upozorní na blacklistaci domény. To, aby vaše odeslané e-maily nepadaly do spam košů.“

Právě tyto chyby na webech způsobují, že nemají takový výkon, jaký by mohly. Zvláště pomalé načítaní stránek je velký problém. Zákazníci jsou netrpěliví a čekat vydrží ani ne sekundu a pak raději překliknou jinam. Největší hrozbou je ale neaktuálnost bezpečnostních certifikátů, které zvláště u e-shopů schraňujících citlivá data o zákaznících, mohou způsobit velké problémy.

Statusoidje český nástroj, který byl vybrán do TOP 5 aplikací pro představení na WebSummitu v Lisabonu, největší akci v Evropě, kde se setkávají ti nejlepší startupisté a developeři aplikací.

„Statusoid využívám pravidelně už 4 měsíce. Nejdříve jsem nechtěla další nástroj, protože ke své práci potřebuji několik aplikací a bála jsem se toho, že to bude jen další věc, kterou budu muset kontrolovat. Překvapilo mě bleskurychlé propojení s weby mých klientů, stačí na to jen překopírovat www adresu stránek a s reklamními účty to bylo stejně snadné. Po proskenování jsem zjistila, kolik je na webech chyb. Ale ty jsme brzy opravili. V průběhu užívání jsem zažila i několik významných výpadků webů. Vždy jsem byla první, kdo informoval IT team (proaktivních ajťáků je opravdu málo). Teď vím, že pokud mi Statusoid nepošle notifikaci, vše běží, jak má. Stresů mám v práci běžně celkem dost, tak aspoň tohle mě uklidňuje,“dodává freelance markeťačka Tereza.

Statusoid v současné době využívají digitální agentury, marketingoví specialisté, SaaS developeři, ale oblíbili si ho i majitelé e-shopů v několika zemích světa.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce