Inzerce

Tyto weby vás připravují o velké výdělky, ale možná to tak chcete?

Využíváte web jako svůj prodejní nástroj? A víte, jestli opravdu funguje tak, jak má? Vymazlíte si klíčovku, nastavíte strategie, snažíte se sledovat nové sales techniky, vymýšlíte, jak se dostat zákazníkům pod kůži, tak proč si nezjistíte, zda vám současný status webu neničí byznys?

Inzerce

Autor a zdroj fotky: Statusoid

Není to tak dlouho, co měl jeden z velkých e-shopů půldenní výpadek. To přeci není tak strašné, si nejspíš řeknete, to se může stát. Ano, to se stává. A stává se to často. Ale tento e-shop přišel za odpoledne o tržby v řádech milionů. A důvod? Výpadek zaznamenali, až když se ozvali rozhořčení zákazníci na sociálních sítích a v tom zmatku nikoho nenapadlo, že právě běží několik stovek reklamních kampaní, které směřují na nefunkční stránky. I přesto, že si nikdo nenakoupil, za každý proklik musel e-shop zaplatit.

„Výpadky webů jsou celkem časté, samozřejmě záleží na hostingu, ale žádný z nich vám nenabídne stoprocentní dostupnost. A některé ani nepřiznají, že výpadek byl (pokud není plánovaná údržba) a čekají do poslední chvíle, než se někdo ozve, aby si postěžoval. Nikdo z nás není online 24/7, a když máte prodejní web, chcete si být jistí, že je dostupný stále. A pokud ne, chcete to vědět hned, abyste situaci mohli řešit. Proto jsme vytvořili Statusoid,“vypráví Lukáš Pour, odborník na monitoring webůa cloudová řešení.

Statusoid je unikátní nástroj nejen na monitoring webu a odhalování bezpečnostních a funkčních chyb webu, který jako JEDINÝ NA SVĚTĚ v případě výpadku automaticky pozastaví aktivní Google a Facebook kampaně. Navíc formou předpřipravené zprávy informuje zákazníky o problému na sociálních sítích. Jakmile je web opět online, kampaně automaticky spustí (bez zásahu do nastavení).

„Chtěli jsme vytvořit nástroj, který bude snadný na ovládání i propojení s webem a reklamními účty (žádná instalace, stačí pár kliknutí, systém vše dělá sám) a navíc se o vše automaticky postará. Na internetu není pracovní doba a majitelé webů nemohou být online nonstop. Mohou být ale v klidu, že když se něco stane, díky notifikaci se to dozví jako první,“vysvětluje Lukáš. „Takže šetří nervy, čas a peníze. Navíc vám proskenuje web, najde bezpečnostní chyby, neaktuální certifikáty, ověří dostupnost z různých koutů světa, změří rychlost načítání a upozorní na blacklistaci domény. To, aby vaše odeslané e-maily nepadaly do spam košů.“

Právě tyto chyby na webech způsobují, že nemají takový výkon, jaký by mohly. Zvláště pomalé načítaní stránek je velký problém. Zákazníci jsou netrpěliví a čekat vydrží ani ne sekundu a pak raději překliknou jinam. Největší hrozbou je ale neaktuálnost bezpečnostních certifikátů, které zvláště u e-shopů schraňujících citlivá data o zákaznících, mohou způsobit velké problémy.

Statusoidje český nástroj, který byl vybrán do TOP 5 aplikací pro představení na WebSummitu v Lisabonu, největší akci v Evropě, kde se setkávají ti nejlepší startupisté a developeři aplikací.

„Statusoid využívám pravidelně už 4 měsíce. Nejdříve jsem nechtěla další nástroj, protože ke své práci potřebuji několik aplikací a bála jsem se toho, že to bude jen další věc, kterou budu muset kontrolovat. Překvapilo mě bleskurychlé propojení s weby mých klientů, stačí na to jen překopírovat www adresu stránek a s reklamními účty to bylo stejně snadné. Po proskenování jsem zjistila, kolik je na webech chyb. Ale ty jsme brzy opravili. V průběhu užívání jsem zažila i několik významných výpadků webů. Vždy jsem byla první, kdo informoval IT team (proaktivních ajťáků je opravdu málo). Teď vím, že pokud mi Statusoid nepošle notifikaci, vše běží, jak má. Stresů mám v práci běžně celkem dost, tak aspoň tohle mě uklidňuje,“dodává freelance markeťačka Tereza.

Statusoid v současné době využívají digitální agentury, marketingoví specialisté, SaaS developeři, ale oblíbili si ho i majitelé e-shopů v několika zemích světa.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek