Inzerce

Média a PR

jindrich-sidlo-web

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Co potřebujete pro to, abyste uspěli v politice? A jak se v uplynulých letech změnil politický marketing?

Před 4 roky

robert-casensky-web

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

„Nejtěžší byla noc před prvním vydáním. Byl jsem strašně nervózní z toho, co na to lidi řeknou, protože to byl časopis, který neměl žádný předobraz, a to ani v cizině jako třeba Forbes.“

Před 4 roky

Inzerce

petr-simunek-web

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

Rozhovor se šéfredaktorem Forbes Česko. Jak vypadá jeho práce? Podle čeho hodnotí nové texty? A jak funguje byznys časopisu?

Před 4 roky

ivan-sobicka-web

Ivan Sobička (Slow TV): Jak se dělá pomalá televize?

Jejich videa ptačího hnízda, tramvaje nebo letiště mají skoro 17 milionů zhlédnutí. Co se naučili o content marketingu?

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-simkanic-web

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Zkušenosti CEO firmy, která provozuje weby jako Lupa.cz, Podnikatel.cz, Root.cz a další.

Před 4 roky

lukas-korinek-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

A když vás média označují za úspěšného mladého podnikatele. Je vám to k něčemu?

Před 4 roky

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jak mohou e-shopy dělat vlastní PR? A proč většinu blogů e-shopů nikdo nečte?

Před 4 roky

majnus-web

Michal Majnuš: Jak se dělá PR Kiwi.com (Skypicker)?

Michalovi Majnušovi je 24 let, přesto už má za sebou bohatou kariéru. Pracoval jako marketingový konzultant v České spořitelně, jako copywriter v Okay, marketingový manažer pro UNIFER a teď působí jako PR specialista v Kiwi.com, dříve známém jako Skypicker. Co…

Před 5 roky

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Efektivita billboardů už se dá vyhodnocovat. To jste nevěděli?

Před 5 roky

Tomáš Skolek

Tomáš Skolek: Jak přilákat pozornost médií?

Fungují tiskové zprávy? S čím konkrétně oslovit novináře? A jak vypadá práce PR specialisty? Přečtěte si rozhovor.

Před 5 roky

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

Podívejte se na příklady správného i nesprávného řízení online reputace v praxi. Poučte se z chyb ostatních a sami jim předejděte.

Před 5 roky

Markéta Majerová

Markéta Majerová: Proč Scio tvoří časopis Perpetuum?

Jak přistupují ke content marketingu? Jak vypadá tvorba časopisu a jeho distribuce? O tom jsme si povídali se šéfredaktorkou.

Před 5 roky

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?