Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Komunikace

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

petr-skondrojanis-web

Jak (ne)prezentovat firmu na trhu práce?

petr-skondrojanis-10-web

Jak dávat zpětnou vazbu zaměstnancům?

petr-skondrojanis-web

Jak se vypořádat s problémovými zaměstnanci?

Inzerce

petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

petr-skondrojanis-7-web

Jak komunikovat firemní hodnoty zaměstnancům?

marek-nepozitek-web

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

jitka-nemeckova-web

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

petr-skondrojanis-3-web

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jakou vnitřní kulturu nastavit ve vlastní firmě?

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.