Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

AgenturySponzorovánoVideo

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz.

S Petrem jsme pro vás natočili už několik rozhovorů o firemní kultuře. Tady jsou:

Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu