Inzerce

Inzerce

Webová analytika (video)

Hledáte návod nebo kurz, který vám pomůže s webovou analytikou? Připravili jsme pro vás sérii videorozhovorů s marketingovými specialisty o tom, jak pracují s daty a co doporučují ostatním. O marketingu tu toho najdete více. Stačí se podívat do této rubriky.

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

Hotjar je další ze startupů, na které se v posledních měsících upínají oči veřejnosti. Důvod je zřejmý – patří k  softwarovým společnostem, kterým se podařilo dosáhnout tzv. hyper-růstu. Jen za prvních 6 měsíců nasbírali 60 000 uživatelů beta verze a…

Před 2 roky

ondrej-preuss-cookies-web

Cookies a GDPR: Jak je nastavit a co je potřeba udělat?

Často se v souvislosti s weby mluví o cookies, a to zejména, pokud se zároveň skloňuje GDPR. Co to vlastně cookies jsou? Sušenky asi ne. Jak tedy na cookies na webu? Potřebujeme je vůbec? Není to zbytečná právní administrativa? Cookies…

Před 2 roky

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 2 roky

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
viktor-janouch-web

Viktor Janouch: Pomáháme firmám hledat informace, které běžný uživatel najít nedokáže

Možná vás napadne, že vyhledávat na internetu umí dneska už každý. Ano, napsat dotaz do vyhledávacího políčka a stisknout ENTER opravdu není žádná věda. Běžní uživatelé ale většinou neví, podle jakých pravidel jim vyhledávače výsledky hledání zobrazují a jak najít…

Před 2 roky

michal-blazek-web

Michal Blažek: Umí firmy spolupracovat s webovými analytiky?

Je až překvapivé, kolik firem neumí efektivně spolupracovat s marketéry, vývojáři a s různými dalšími poradci a pomocníky. Nevědí si rady se sestavením správného zadání, nezvládají řízení celé spolupráce, komunikaci ani finální exekuci. Jednou z příčin je jejich neznalost. Firmy…

Před 3 roky

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

Proč jsou e-shopy závislé na cenových srovnávačích a proč nechtějí udělat díru do světa?

Před 4 roky

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 4 roky

michalkrutis-web

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

Na co se v marketingu zaměřit v roce 2017? Jak se změní SEO, přístup ke tvorbě značky, tvorba obsahu, mobilní marketing a mnoho dalšího?

Před 4 roky

Webová analytika

10 mýtů webové analytiky, kterým nevěřte

Čísla, tabulky, grafy, výpočty, rovnice, procenta… To a mnoho dalšího se vám může vybavit, když se řekne „analytika“. Je to něco, na co musíte mít diplom minimálně z matematiky a statistiky. My ostatní nemáme šanci. Je to pravda?

Před 4 roky

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Před 5 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

Doporučené články

filip-podstavec-web

Filip Podstavec: Jak se dělá linkbuilding v Čechách i v zahraničí?

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

michal-turna-web

Michal Turna: Jak rozhýbat tělo po práci za počítačem?

petr-sigut-web

Petr Šigut: Jak se buduje portál Hlídačky.cz?

Inzerce