Hledáte návod nebo kurz, který vám pomůže s webovou analytikou? Připravili jsme pro vás sérii videorozhovorů s marketingovými specialisty o tom, jak pracují s daty a co doporučují ostatním. O marketingu tu toho najdete více. Stačí se podívat do této rubriky.
Hotjar je další ze startupů, na které se v posledních měsících upínají oči veřejnosti. Důvod je zřejmý – patří k softwarovým společnostem, kterým se podařilo dosáhnout tzv. hyper-růstu. Jen za prvních 6 měsíců nasbírali 60 000 uživatelů beta verze a…
Před 3 roky
Často se v souvislosti s weby mluví o cookies, a to zejména, pokud se zároveň skloňuje GDPR. Co to vlastně cookies jsou? Sušenky asi ne. Jak tedy na cookies na webu? Potřebujeme je vůbec? Není to zbytečná právní administrativa? Cookies…
Před 3 roky
Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…
Před 3 roky
Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…
Před 3 roky
Možná vás napadne, že vyhledávat na internetu umí dneska už každý. Ano, napsat dotaz do vyhledávacího políčka a stisknout ENTER opravdu není žádná věda. Běžní uživatelé ale většinou neví, podle jakých pravidel jim vyhledávače výsledky hledání zobrazují a jak najít…
Před 3 roky
Je až překvapivé, kolik firem neumí efektivně spolupracovat s marketéry, vývojáři a s různými dalšími poradci a pomocníky. Nevědí si rady se sestavením správného zadání, nezvládají řízení celé spolupráce, komunikaci ani finální exekuci. Jednou z příčin je jejich neznalost. Firmy…
Před 4 roky
Čísla, tabulky, grafy, výpočty, rovnice, procenta… To a mnoho dalšího se vám může vybavit, když se řekne „analytika“. Je to něco, na co musíte mít diplom minimálně z matematiky a statistiky. My ostatní nemáme šanci. Je to pravda?
Před 5 roky
Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…
Před 6 roky