Inzerce

Facebook

Mark Zuckerberg (Facebook): Příběh nejmocnějšího muže internetu

Časopis Forbes Marka Zuckerberga považuje za nejmocnějšího muže internetu. Toto označení je naprosto oprávněné.

Před 6 roky

bartos-souteze-web

VIDEO: Jan Bartoš: Jak uspořádat soutěž na Facebooku a jak to nepokazit?

Zjistěte, co si před pořádáním vlastní soutěže vyjasnit, jak vybrat cenu pro výherce a jaké koncepty soutěží vůbec nefungují.

Před 6 roky

Inzerce

facebook-web

Má naše osobnost vliv na příspěvky, které přidáváme na Facebook?

Americká studie zkoumala 555 uživatelů Facebooku a zjišťovala například to, čí příspěvky mají nejvíce reakcí. Co zjistila?

Před 6 roky

Facebook mafie: Žádné samopaly, ale spousta lajků a sdílení

Jejich revírem je Facebook, jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou správci stránek a pořadatelé soutěží. Členové facebookové mafie pracují ve dne v noci, jejich úkolem je vyhrát vaši soutěž a překazit vám plány! Kdo jsou zač a jak s nimi bojovat?

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
bartos

Jan Bartoš: Jak získat na Facebooku více fanoušků a jak s nimi naložit?

Chcete získat na Facebooku více fanoušků? Nevíte, co na něm publikovat? A bojíte se, že to bez peněz do reklamy nepůjde? V tom případě sledujte náš videorozhovor.

Před 6 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem. – Strana 2

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi – Strana 2

Před 6 roky

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“. – Strana 2

Před 6 roky

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Jaký je přesný počet česky mluvících uživatelů Pinterestu, není známé. Většinou se uvidí jen desítky tisíc lidí, kteří se rozhodli sdílet svoje fotografie se svými blízkými. – Strana 2

Před 6 roky

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting. – Strana 2

Před 6 roky

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání