Customer support je soubor aktivit a služeb zaměřených na pomoc zákazníkům s řešením problémů nebo odpověďmi na otázky ohledně produktu či služby.
Cílem customer supportu (neboli zákaznické podpory) je poskytnout zákazníkům dobrý zážitek z nakupování a zajistit, aby se k dané společnosti nebo organizaci rádi vraceli.
Může zahrnovat telefonickou podporu, e-mailovou podporu nebo podporu prostřednictvím sociálních médií. V posledních letech jsou také velmi populární různí chatboti přímo na webových stránkách.
Existuje několik základních zásad, které je třeba dodržet při poskytování kvalitního customer supportu:
V našich rozhovorech se tématu zákaznické podpory e-shopu a dalších firem věnujeme. Poslechněte si je:
Jak najít zaměstnance na zákaznickou podporu? Podívejte se, co pomáhá Juraji Harkabuzíkovi z CustomerHero.cz.
Před 6 měsíců
Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.
Před 10 měsíců
Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.
Před 1 rokem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Jak probíhá v praxi? Jak na něj e-shop připravit a jak změnu provést co nejrychleji? Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz popisuje proces outsourcingu customer care.
Před 2 roky
Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.
Před 2 roky
Vytvořte vašemu e-shopu kvalitní zákaznickou podporu. Poslechněte si, jak nad podporou přemýšlet, co všechno pro ni zařídit a jak maximalizovat její kvalitu.
Před 2 roky
Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.
Před 2 roky
Customer support e-shopů je velmi podceňovaný. Poslechněte si, jak se zlepšuje zákaznická podpora v e-shopu s regály a jak ji můžete zlepšit i vy.
Před 2 roky
Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.
Před 2 roky
Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.
Před 3 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce