Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Customer support: Jak ho dělat co nejlépe?

Customer support je soubor aktivit a služeb zaměřených na pomoc zákazníkům s řešením problémů nebo odpověďmi na otázky ohledně produktu či služby.

Cílem customer supportu (neboli zákaznické podpory) je poskytnout zákazníkům dobrý zážitek z nakupování a zajistit, aby se k dané společnosti nebo organizaci rádi vraceli.

Může zahrnovat telefonickou podporu, e-mailovou podporu nebo podporu prostřednictvím sociálních médií. V posledních letech jsou také velmi populární různí chatboti přímo na webových stránkách.

Jak dělat customer support?

Existuje několik základních zásad, které je třeba dodržet při poskytování kvalitního customer supportu:

  • Vyřešte problém zákazníka co nejrychleji: Zákazníci očekávají, že budou mít problém vyřešen co nejdříve, a proto je důležité, abyste se snažili reagovat co nejrychleji a pomoci jim co nejdříve.
  • Buďte empatičtí a soucitní: Zákazníci jsou často naštvaní nebo frustrovaní, když se obracejí na customer support, proto je důležité, abyste na to byli připraveni.
  • Buďte profesionální a slušní: Zákazníci očekávají, že budou mluvit s profesionálními a slušnými lidmi, takže se ujistěte, že takové na zákaznické podpoře skutečně máte.
  • Vždy se snažte pomoci: Zákazníci se obracejí na zákaznickou podporu, protože potřebují pomoc, a proto je důležité, abyste se jim vždy snažili pomoci, i kdyby to znamenalo přesměrovat je na jinou osobu nebo organizaci, která jim může pomoci lépe.

Další tipy, jak dělat customer support:

V našich rozhovorech se tématu zákaznické podpory e-shopu a dalších firem věnujeme. Poslechněte si je:

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Petr Čerňanský detailně popsal, co všechno automatizuje v rámci zákaznické podpory e-shopu Rybízák a díky čemu ve firmě ušetřil nemalé peníze.

Před 3 měsíce

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak najít zaměstnance na zákaznickou podporu? Podívejte se, co pomáhá Juraji Harkabuzíkovi z CustomerHero.cz.

Před 6 měsíců

Inzerce

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.

Před 10 měsíců

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak probíhá v praxi? Jak na něj e-shop připravit a jak změnu provést co nejrychleji? Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz popisuje proces outsourcingu customer care.

Před 2 roky

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.

Před 2 roky

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Vytvořte vašemu e-shopu kvalitní zákaznickou podporu. Poslechněte si, jak nad podporou přemýšlet, co všechno pro ni zařídit a jak maximalizovat její kvalitu.

Před 2 roky

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.

Před 2 roky

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Customer support e-shopů je velmi podceňovaný. Poslechněte si, jak se zlepšuje zákaznická podpora v e-shopu s regály a jak ji můžete zlepšit i vy.

Před 2 roky

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 2 roky

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 3 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce