Customer support je soubor aktivit a služeb zaměřených na pomoc zákazníkům s řešením problémů nebo odpověďmi na otázky ohledně produktu či služby.
Cílem customer supportu (neboli zákaznické podpory) je poskytnout zákazníkům dobrý zážitek z nakupování a zajistit, aby se k dané společnosti nebo organizaci rádi vraceli.
Může zahrnovat telefonickou podporu, e-mailovou podporu nebo podporu prostřednictvím sociálních médií. V posledních letech jsou také velmi populární různí chatboti přímo na webových stránkách.
Existuje několik základních zásad, které je třeba dodržet při poskytování kvalitního customer supportu:
V našich rozhovorech se tématu zákaznické podpory e-shopu a dalších firem věnujeme. Poslechněte si je:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.