Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Customer support: Jak ho dělat co nejlépe?

Customer support je soubor aktivit a služeb zaměřených na pomoc zákazníkům s řešením problémů nebo odpověďmi na otázky ohledně produktu či služby.

Cílem customer supportu (neboli zákaznické podpory) je poskytnout zákazníkům dobrý zážitek z nakupování a zajistit, aby se k dané společnosti nebo organizaci rádi vraceli.

Může zahrnovat telefonickou podporu, e-mailovou podporu nebo podporu prostřednictvím sociálních médií. V posledních letech jsou také velmi populární různí chatboti přímo na webových stránkách.

Jak dělat customer support?

Existuje několik základních zásad, které je třeba dodržet při poskytování kvalitního customer supportu:

  • Vyřešte problém zákazníka co nejrychleji: Zákazníci očekávají, že budou mít problém vyřešen co nejdříve, a proto je důležité, abyste se snažili reagovat co nejrychleji a pomoci jim co nejdříve.
  • Buďte empatičtí a soucitní: Zákazníci jsou často naštvaní nebo frustrovaní, když se obracejí na customer support, proto je důležité, abyste na to byli připraveni.
  • Buďte profesionální a slušní: Zákazníci očekávají, že budou mluvit s profesionálními a slušnými lidmi, takže se ujistěte, že takové na zákaznické podpoře skutečně máte.
  • Vždy se snažte pomoci: Zákazníci se obracejí na zákaznickou podporu, protože potřebují pomoc, a proto je důležité, abyste se jim vždy snažili pomoci, i kdyby to znamenalo přesměrovat je na jinou osobu nebo organizaci, která jim může pomoci lépe.

Další tipy, jak dělat customer support:

V našich rozhovorech se tématu zákaznické podpory e-shopu a dalších firem věnujeme. Poslechněte si je:

Nejnovější obsah:

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.