Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Co dělá copywriter?

Zajímá vás, co dělá copywriter? V našich rozhovorech si to můžete poslechnout nebo přečíst přímo od zkušených českých copywriterů a copywriterek.

Copywriter je specializovaný marketér zaměřující se na tvorbu kvalitních obchodních textů. Jeho prací je vytvářet takové texty, se kterými se čtenáři identifikují a které je motivují ke konkrétní akci. Tou může být třeba nákup produktů, využití služeb, registrace či cokoliv dalšího.

Copywritingu se v Česku věnuje nespočet lidí. Mnozí píší poměrně jednoduché amatérské texty, ale najdete mezi nimi i řadu zkušených profesionálů s velkým přesahem do dalších marketingových disciplín, tvorby webu, UX apod.

V následujících rozhovorech se dozvíte, jak pracuje a co dělá copywriter a jak se jím můžete stát i vy.

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 2 roky

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 2 roky

Inzerce

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Ukázky konkrétních textů a rozbor chyb, které odrazují návštěvníky webu. Poslechněte si rady a zkušenosti copywriterky Báry Novákové. Podívejte se na video.

Před 2 roky

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Dá se jako copywriter uživit? Podívejte se na nejčastější chyby začínajících copywriterů.

Před 7 roky

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Je to pro ně jen moderní buzzword, který si ale v praxi vyzkoušet nedokáží?

Před 7 roky

zena-psani-vztek-web

5 chyb, kterých se dopouštějí začínající copywriteři, když hledají práci

Do našeho týmu neustále hledáme nové textaře a redaktory. Jeden z velkých náborů máme právě za sebou. Napadlo mne sepsat článek, který by mohl začínající textaře inspirovat v tom, jak se ucházet o externí či interní práci ve firmách.

Před 8 roky

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

Živíte se psaním textů, ale chcete být lepší, mít více klientů, psát za vyšší ceny a odlišit se? V rozhovoru s profesionálním copywriterem zjistíte, jak na to.

Před 8 roky

Martin Tomčík: Pokud copywriteři budou chtít lepší rozpočet, budou si ho muset obhájit

Zjistěte, co dělá copywriter. Svou práci vám ukáže několik zkušených českých copywriterů a copywriterek. Inspirujte se pro sebe a váš copywriting právě teď.

Před 9 roky

Jan Ambrož: Copywriting je jako tenis nebo šachy, se zákazníkem se musíte sejít na správném hřišti

Zjistěte, co dělá copywriter. Svou práci vám ukáže několik zkušených českých copywriterů a copywriterek. Inspirujte se pro sebe a váš copywriting právě teď.

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Inzerce