Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Co dělá copywriter?

Zajímá vás, co dělá copywriter? V našich rozhovorech si to můžete poslechnout nebo přečíst přímo od zkušených českých copywriterů a copywriterek.

Copywriter je specializovaný marketér zaměřující se na tvorbu kvalitních obchodních textů. Jeho prací je vytvářet takové texty, se kterými se čtenáři identifikují a které je motivují ke konkrétní akci. Tou může být třeba nákup produktů, využití služeb, registrace či cokoliv dalšího.

Copywritingu se v Česku věnuje nespočet lidí. Mnozí píší poměrně jednoduché amatérské texty, ale najdete mezi nimi i řadu zkušených profesionálů s velkým přesahem do dalších marketingových disciplín, tvorby webu, UX apod.

V následujících rozhovorech se dozvíte, jak pracuje a co dělá copywriter a jak se jím můžete stát i vy.

Nejnovější obsah:

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Inzerce

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

zena-psani-vztek-web

5 chyb, kterých se dopouštějí začínající copywriteři, když hledají práci

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

Martin Tomčík: Pokud copywriteři budou chtít lepší rozpočet, budou si ho muset obhájit

Jan Ambrož: Copywriting je jako tenis nebo šachy, se zákazníkem se musíte sejít na správném hřišti

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.