Inzerce

Co dělá copywriter?

Zajímá vás, co dělá copywriter? V našich rozhovorech si to můžete poslechnout nebo přečíst přímo od zkušených českých copywriterů a copywriterek.

Copywriter je specializovaný marketér zaměřující se na tvorbu kvalitních obchodních textů. Jeho prací je vytvářet takové texty, se kterými se čtenáři identifikují a které je motivují ke konkrétní akci. Tou může být třeba nákup produktů, využití služeb, registrace či cokoliv dalšího.

Copywritingu se v Česku věnuje nespočet lidí. Mnozí píší poměrně jednoduché amatérské texty, ale najdete mezi nimi i řadu zkušených profesionálů s velkým přesahem do dalších marketingových disciplín, tvorby webu, UX apod.

V následujících rozhovorech se dozvíte, jak pracuje a co dělá copywriter a jak se jím můžete stát i vy.

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 4 týdny

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Ukázky konkrétních textů a rozbor chyb, které odrazují návštěvníky webu. Poslechněte si rady a zkušenosti copywriterky Báry Novákové. Podívejte se na video.

Před 7 měsíci

Inzerce

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 5 roky

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Dá se jako copywriter uživit? Podívejte se na nejčastější chyby začínajících copywriterů.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Je to pro ně jen moderní buzzword, který si ale v praxi vyzkoušet nedokáží?

Před 5 roky

zena-psani-vztek-web

5 chyb, kterých se dopouštějí začínající copywriteři, když hledají práci

Do našeho týmu neustále hledáme nové textaře a redaktory. Jeden z velkých náborů máme právě za sebou. Napadlo mne sepsat článek, který by mohl začínající textaře inspirovat v tom, jak se ucházet o externí či interní práci ve firmách.

Před 6 roky

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

Živíte se psaním textů, ale chcete být lepší, mít více klientů, psát za vyšší ceny a odlišit se? V rozhovoru s profesionálním copywriterem zjistíte, jak na to.

Před 6 roky

Martin Tomčík: Pokud copywriteři budou chtít lepší rozpočet, budou si ho muset obhájit

Před sedmi lety se Martin Tomčík rozhodl začít psát texty. Dnes je copywriter a SEO konzultant na volné noze. Jeho práce ho baví, přizpůsobuje si čas dle své libosti a snaží se klientům skutečně pomáhat.

Před 7 roky

Jan Ambrož: Copywriting je jako tenis nebo šachy, se zákazníkem se musíte sejít na správném hřišti

Jana Ambrože možná znáte z našich videopřednášek a prezentací. V Čechách je jedním z nejpopulárnějších copywriterů a svoje služby prezentuje za hodnotné doméně Copywriter.cz.

Před 9 roky

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?