Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Copywriting prakticky

Copywriting je nezbytnou součástí jakéhokoliv podnikání na internetu. Jeho cílem je tvorba kvalitních textů, které zaujmou čtenáře a motivují ho ke konkrétní akci (např. k nákupu či využití služeb). Cílem copywritingu může být i samotná prezentace značky a její představení. Nezbytnou součástí je i důraz na internetové vyhledávače a SEO.

V Česku najdete spoustu copywriterů, kteří se na psaní obchodně úspěšných textů specializují. Je to dáno i skutečností, že bariéry vstupu do branže copywritingu jsou velmi nízké. Za copywritery se dnes vydávají lidé, kteří s psaním reklamních textů nemají příliš praktických zkušeností. Obor je pošpiněn i nabídkou velmi levných textů za stovky, někdy i za desítky korun.

Realita zkušených profesionálních copywriterů je ale jiná. Jejich práci (samotnému psaní) předchází důkladné seznámení se značkou, její analýza, práce s obsahovým plánem, analýzou klíčových slov a mnoho dalšího. Specialista na copywriting by měl mít zkušenosti jak v rámci celého digitálního marketingu, tak i s optimalizací webu pro vyhledávače, uživatelskou použitelností webu a s dalšími disciplínami.

V této rubrice najdete rozhovory, ve kterých se copywritingu věnujeme. Můžete se inspirovat od zkušených profesionálů a zjistit, jak dělat copywriting správně, jak začít s copywritingem a jak k němu přistupovat.

dan-nytra-web

Umělá inteligence a tvorba textů. Jak může pomoci i vaší firmě? | Dan Nytra

Jestli v něčem mohou moderní nástroje pracující s umělou inteligencí pomoci, tak je to tvorba textů. Jak to konkrétně udělat?

Před 1 měsíc

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.

Před 2 měsíce

Inzerce

Premium
otto-bohus-web

Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí

Nahradí umělá inteligence copywritery? Kdo má podle Otto Bohuše na trhu dále své místo? A jak s AI v rámci tvorby textů pracovat?

Před 2 měsíce

Premium
alzbeta-svarcova-web

Copywriterka na volné noze: Má psaní textů budoucnost? | Alžběta Švarcová

Píše texty pro klienty. Jako copywriterka ale musí reagovat na nové technologie a umělou inteligenci. Jak změní její práci a kde vidí své místo na trhu v budoucnosti?

Před 4 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.

Před 7 měsíců

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.

Před 8 měsíců

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.

Před 11 měsíců

Premium
otto-bohus-web

Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze

Jeden z nejpopulárnějších copywriterů v Česku – Otto Bohuš otevřeně o tom, že už se dávno neživí psaním pro klienty.

Před 12 měsíců

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 2 roky

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 2 roky

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 2 roky

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Ukázky konkrétních textů a rozbor chyb, které odrazují návštěvníky webu. Poslechněte si rady a zkušenosti copywriterky Báry Novákové. Podívejte se na video.

Před 3 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Inzerce