Copywriting je nezbytnou součástí jakéhokoliv podnikání na internetu. Jeho cílem je tvorba kvalitních textů, které zaujmou čtenáře a motivují ho ke konkrétní akci (např. k nákupu či využití služeb). Cílem copywritingu může být i samotná prezentace značky a její představení. Nezbytnou součástí je i důraz na internetové vyhledávače a SEO.
V Česku najdete spoustu copywriterů, kteří se na psaní obchodně úspěšných textů specializují. Je to dáno i skutečností, že bariéry vstupu do branže copywritingu jsou velmi nízké. Za copywritery se dnes vydávají lidé, kteří s psaním reklamních textů nemají příliš praktických zkušeností. Obor je pošpiněn i nabídkou velmi levných textů za stovky, někdy i za desítky korun.
Realita zkušených profesionálních copywriterů je ale jiná. Jejich práci (samotnému psaní) předchází důkladné seznámení se značkou, její analýza, práce s obsahovým plánem, analýzou klíčových slov a mnoho dalšího. Specialista na copywriting by měl mít zkušenosti jak v rámci celého digitálního marketingu, tak i s optimalizací webu pro vyhledávače, uživatelskou použitelností webu a s dalšími disciplínami.
V této rubrice najdete rozhovory, ve kterých se copywritingu věnujeme. Můžete se inspirovat od zkušených profesionálů a zjistit, jak dělat copywriting správně, jak začít s copywritingem a jak k němu přistupovat.
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 roky
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.