Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Copywriting prakticky

Copywriting je nezbytnou součástí jakéhokoliv podnikání na internetu. Jeho cílem je tvorba kvalitních textů, které zaujmou čtenáře a motivují ho ke konkrétní akci (např. k nákupu či využití služeb). Cílem copywritingu může být i samotná prezentace značky a její představení. Nezbytnou součástí je i důraz na internetové vyhledávače a SEO.

V Česku najdete spoustu copywriterů, kteří se na psaní obchodně úspěšných textů specializují. Je to dáno i skutečností, že bariéry vstupu do branže copywritingu jsou velmi nízké. Za copywritery se dnes vydávají lidé, kteří s psaním reklamních textů nemají příliš praktických zkušeností. Obor je pošpiněn i nabídkou velmi levných textů za stovky, někdy i za desítky korun.

Realita zkušených profesionálních copywriterů je ale jiná. Jejich práci (samotnému psaní) předchází důkladné seznámení se značkou, její analýza, práce s obsahovým plánem, analýzou klíčových slov a mnoho dalšího. Specialista na copywriting by měl mít zkušenosti jak v rámci celého digitálního marketingu, tak i s optimalizací webu pro vyhledávače, uživatelskou použitelností webu a s dalšími disciplínami.

V této rubrice najdete rozhovory, ve kterých se copywritingu věnujeme. Můžete se inspirovat od zkušených profesionálů a zjistit, jak dělat copywriting správně, jak začít s copywritingem a jak k němu přistupovat.

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 9 měsíců

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 11 měsíců

Inzerce

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 1 rokem

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Ukázky konkrétních textů a rozbor chyb, které odrazují návštěvníky webu. Poslechněte si rady a zkušenosti copywriterky Báry Novákové. Podívejte se na video.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 2 roky

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Blogy zdaleka nejsou mrtvé. Naopak skvěle fungují a vznikají stále nové. Jejich slávu ale do značné míry ovlivnil příchod sociálních sítí, natáčení videí na Youtube a v poslední době i nahrávání podcastů. O tvorbě blogů jsem si povídal s kreativním…

Před 2 roky

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Začínal jako freelancer, po pár letech ale založil vlastní agenturu Pábení. Podnikání mu rozjela kampaň, která ve skutečnosti vůbec nefungovala. A jak sám přiznává, spíš než penězi se v podnikání řídí vlastní představou o světě. To je Roman Hřebecký, host…

Před 3 roky

martin-chytry-web

Venkovní reklama: Jak dělat efektivní reklamní kampaně?

Venkovní reklama může stejně jako ta internetová přinášet spoustu zajímavých výsledků. Jen je potřeba k ní přistupovat správně a efektivně. A právě o tom je třetí díl naší série rozhovorů o venkovní reklamě s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz. Na první…

Před 4 roky

tomas-zahalka-web

Jak pracovat s landing page v e-shopech a dokázat díky nim zvednout tržby?

Umět vytvořit dobrou landing page, je jako umět zaparkovat mezi dvě auta. Pokud to neumíte, zbytečně darujete dobré místo někomu jinému. Při parkování vás to stojí čas, ale u e-commerce vás to může stát pozice ve výsledcích vyhledávání, a tím…

Před 4 roky

ondrej-preuss-web

Jakou smlouvu uzavřít s copywriterem?

Častá otázka od poučeného klienta zní: Potřebuji napsat texty na web, a tak si najmu copywritera. Mám s ním uzavřít nějakou smlouvu? Nebo stačí dohoda po e-mailu? Jak se řeší případné spory? Ideální je jako vždy písemná smlouva zohledňující nejrůznější…

Před 4 roky

jan-caklos-web

Ján Čakloš (TEXTO): Content marketing na Slovensku, podnikání z malého města, budování firmy od nuly

Podobných příběhů jste na první pohled slyšeli už několik. 22letý Ján Čakloš začal podnikat ještě na střední škole, vysokou po pár týdnech ukončil a začal se naplno věnovat byznysu. Jenomže těch zajímavých momentů najdeme v Jánově příběhu více… Jeho firma TEXTO je doslova rodinná….

Před 5 roky

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti? Seznam Zprávy těží z uživatelské…

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Inzerce