Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Copywriting prakticky

Copywriting je nezbytnou součástí jakéhokoliv podnikání na internetu. Jeho cílem je tvorba kvalitních textů, které zaujmou čtenáře a motivují ho ke konkrétní akci (např. k nákupu či využití služeb). Cílem copywritingu může být i samotná prezentace značky a její představení. Nezbytnou součástí je i důraz na internetové vyhledávače a SEO.

V Česku najdete spoustu copywriterů, kteří se na psaní obchodně úspěšných textů specializují. Je to dáno i skutečností, že bariéry vstupu do branže copywritingu jsou velmi nízké. Za copywritery se dnes vydávají lidé, kteří s psaním reklamních textů nemají příliš praktických zkušeností. Obor je pošpiněn i nabídkou velmi levných textů za stovky, někdy i za desítky korun.

Realita zkušených profesionálních copywriterů je ale jiná. Jejich práci (samotnému psaní) předchází důkladné seznámení se značkou, její analýza, práce s obsahovým plánem, analýzou klíčových slov a mnoho dalšího. Specialista na copywriting by měl mít zkušenosti jak v rámci celého digitálního marketingu, tak i s optimalizací webu pro vyhledávače, uživatelskou použitelností webu a s dalšími disciplínami.

V této rubrice najdete rozhovory, ve kterých se copywritingu věnujeme. Můžete se inspirovat od zkušených profesionálů a zjistit, jak dělat copywriting správně, jak začít s copywritingem a jak k němu přistupovat.

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.

Před 1 měsíc

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.

Před 2 měsíce

Inzerce

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.

Před 5 měsíců

Premium
otto-bohus-web

Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze

Jeden z nejpopulárnějších copywriterů v Česku – Otto Bohuš otevřeně o tom, že už se dávno neživí psaním pro klienty.

Před 6 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 1 rokem

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 2 roky

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 2 roky

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Ukázky konkrétních textů a rozbor chyb, které odrazují návštěvníky webu. Poslechněte si rady a zkušenosti copywriterky Báry Novákové. Podívejte se na video.

Před 2 roky

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 2 roky

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Čerpejte ze zkušeností profesionálních copywriterů a zjistěte, jak přistupovat ke copywritingu a jak psát úspěšné texty. Články, videa a podcasty zdarma.

Před 3 roky

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Čerpejte ze zkušeností profesionálních copywriterů a zjistěte, jak přistupovat ke copywritingu a jak psát úspěšné texty. Články, videa a podcasty zdarma.

Před 4 roky

martin-chytry-web

Venkovní reklama: Jak dělat efektivní reklamní kampaně?

Čerpejte ze zkušeností profesionálních copywriterů a zjistěte, jak přistupovat ke copywritingu a jak psát úspěšné texty. Články, videa a podcasty zdarma.

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce