Copywriting je nezbytnou součástí jakéhokoliv podnikání na internetu. Jeho cílem je tvorba kvalitních textů, které zaujmou čtenáře a motivují ho ke konkrétní akci (např. k nákupu či využití služeb). Cílem copywritingu může být i samotná prezentace značky a její představení. Nezbytnou součástí je i důraz na internetové vyhledávače a SEO.
V Česku najdete spoustu copywriterů, kteří se na psaní obchodně úspěšných textů specializují. Je to dáno i skutečností, že bariéry vstupu do branže copywritingu jsou velmi nízké. Za copywritery se dnes vydávají lidé, kteří s psaním reklamních textů nemají příliš praktických zkušeností. Obor je pošpiněn i nabídkou velmi levných textů za stovky, někdy i za desítky korun.
Realita zkušených profesionálních copywriterů je ale jiná. Jejich práci (samotnému psaní) předchází důkladné seznámení se značkou, její analýza, práce s obsahovým plánem, analýzou klíčových slov a mnoho dalšího. Specialista na copywriting by měl mít zkušenosti jak v rámci celého digitálního marketingu, tak i s optimalizací webu pro vyhledávače, uživatelskou použitelností webu a s dalšími disciplínami.
V této rubrice najdete rozhovory, ve kterých se copywritingu věnujeme. Můžete se inspirovat od zkušených profesionálů a zjistit, jak dělat copywriting správně, jak začít s copywritingem a jak k němu přistupovat.
Jestli v něčem mohou moderní nástroje pracující s umělou inteligencí pomoci, tak je to tvorba textů. Jak to konkrétně udělat?
Před 1 měsíc
Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.
Před 2 měsíce
Nahradí umělá inteligence copywritery? Kdo má podle Otto Bohuše na trhu dále své místo? A jak s AI v rámci tvorby textů pracovat?
Před 2 měsíce
Píše texty pro klienty. Jako copywriterka ale musí reagovat na nové technologie a umělou inteligenci. Jak změní její práci a kde vidí své místo na trhu v budoucnosti?
Před 4 měsíce
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.
Před 7 měsíců
Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.
Před 8 měsíců
Jeden z nejpopulárnějších copywriterů v Česku – Otto Bohuš otevřeně o tom, že už se dávno neživí psaním pro klienty.
Před 12 měsíců
Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce