Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Copywriting na web

Cílem copywritingu je vytvořit na web takové texty, které zaujmout vaše návštěvníky a motivují je ke konkrétní akci. Tou může být třeba nákup na vašem e-shopu, využití vašich služeb, registrace či cokoliv dalšího. Copywriting na web tedy rozhodně nepodceňujte a věnujte mu dostatečnou pozornost.

V následujících článcích a videích se dozvíte nejdůležitější doporučení, která vám pomohou vytvořit kvalitní texty a zvládnout copywriting co nejlépe.

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 2 roky

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Ukázky konkrétních textů a rozbor chyb, které odrazují návštěvníky webu. Poslechněte si rady a zkušenosti copywriterky Báry Novákové. Podívejte se na video.

Před 3 roky

Inzerce

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 3 roky

tomas-zahalka-web

Jak pracovat s landing page v e-shopech a dokázat díky nim zvednout tržby?

Umět vytvořit dobrou landing page, je jako umět zaparkovat mezi dvě auta. Pokud to neumíte, zbytečně darujete dobré místo někomu jinému. Při parkování vás to stojí čas, ale u e-commerce vás to může stát pozice ve výsledcích vyhledávání, a tím…

Před 5 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

tomas-zahalka-web

Základní SEO požadavky pro vaše webové řešení. Splňujete všechny?

Bez kvalitního redakčního systému jste jak římský voják bez meče. Máte sice nablýskanou zbroj, velký štít a dvoumetrové kopí, ale uprostřed bitvy budete ztraceni. Přečtete si, jaké nejčastější nedostatky redakčních systémů (CMS) řeší SEO konzultant – Tomáš Zahálka. Tento článek…

Před 7 roky

zena-psani-loket-web

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu stejně jako grafika a obsah. Jaký typ písma vybrat? Pokud chcete „vymazlený“ web, nebo e-shop,…

Před 7 roky

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Je to pro ně jen moderní buzzword, který si ale v praxi vyzkoušet nedokáží?

Před 7 roky

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

Zobrazíte se výše ve vyhledávačích, když na svém webu budete mít video? Obrázek? Podcast? Nebo něco jiného? Odpověď v tomto rozhovoru.

Před 8 roky

stohy-papiru-web

14 „jak“ obsahového marketingu

Čtenáři Mladého podnikatele často posílají své dotazy, které se týkají obsahového marketingu a začínají na „jak“. Jejich dotazy jsem sepsal a položil je zkušenému specialistovi.

Před 8 roky

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Další tipy pro copywriting na webu:

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce