Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Srovnávač Zboží-pro.cz

Internet je jedno velké tržiště, ale protože je nabídka někdy široká až moc, potřebují zákaznici místo, kde dostanou nabídku již vytříděnou přesně podle zadaných parametrů. A obchodníci potřebují místo, kde se jim jednoduše podaří oslovit co nejvyšší počet zákazníků. A přesně takovým místem je zbozi-pro.cz.

Na tomto webovém portále jsou zobrazeny nabídky zboží různých e-shopů a inzertních serverů. Nabídka je rozdělena tematicky do čtrnácti kategorií:

  • Auto-moto
  • Bílé zboží
  • Dětské zboží
  • Dům a zahrada
  • Elektronika
  • Film, knihy, hry
  • Hobby
  • Jídlo a nápoje
  • Kosmetika a zdraví
  • Oblečení a móda
  • Sexuální a erotické pomůcky
  • Sport
  • Stavebniny
  • Zážitky a ubytování

V každé z kategorií je pak nabídka ještě dále tříděna, takže zákazník i bez konkrétní znalosti značky a typu výrobku najde to, co potřebuje na několik kliknutí.

Přímo na domovské stránce se objevují také nejhledanější produkty za poslední týden, což může nakupující inspirovat i k výběru zboží, které původně nehledali. Názory na zboží a služby zase podávají rubriky Nejlepší recenze a Nejnovější recenze. Portál je uživatelsky velmi příjemný a přehledný.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Obchodníci se na portálu mohou registrovat zcela zdarma. Podmínkou je, aby obchodník provozoval minimálně jeden internetový obchod nebo inzertní server, byl starší 18 let a zároveň měl status právního subjektu (živnostník nebo firma). Nutnou podmínkou jsou i aktivní webové stránky v češtině s e-shopem nebo inzertní službou. A samozřejmě je nutné souhlasit s podmínkami webového portálu zbozi-pro.cz. Pokud má jeden obchodník více internetových obchodů se samostatnými doménami 2. nebo 3. řádu, může je zaregistrovat všechny za předpokladu, že nenabízejí převážně stejné zboží a za stejných podmínek.

Do pěti dnů je nově registrovaný obchodník schválen. Tato lhůta je nutná pro ověření zadaných informací. Zbozi-pro.cz tak dbá, aby se na jeho stránkách objevovala nabídka jen od prověřených a fungujících e-shopů i inzertních serverů.

Aby mohla být nabídka zboží zpřístupněna, musí být na každé zařazené internetové stránce přístupné XML soubory s daty o nabízeném zboží. Podrobná pravidla pro XML soubory najde případný zájemce o registraci přímo ve všeobecných obchodních podmínkách portálu. Přehled o aktuálních cenách bonusových služeb a reklamy jsou v ceníku.

Zboží-pro.cz denně pracuje na vylepšeních a nových nástrojích pro zákazníky i obchodníky. Počítat můžete s přátelskou a rychlou zákaznickou podporou. Registrací obchodní vztah nekončí, ba naopak, pro tým Zboží-pro.cz je cílem vytvořit nejlepší trh pro střetnutí nabídky s poptávkou. A proto můžete očekávat plnou podporu pro váš byznys.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Právě vyšlo

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Inzerce