Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Srovnávač Zboží-pro.cz

Internet je jedno velké tržiště, ale protože je nabídka někdy široká až moc, potřebují zákaznici místo, kde dostanou nabídku již vytříděnou přesně podle zadaných parametrů. A obchodníci potřebují místo, kde se jim jednoduše podaří oslovit co nejvyšší počet zákazníků. A přesně takovým místem je zbozi-pro.cz.

Na tomto webovém portále jsou zobrazeny nabídky zboží různých e-shopů a inzertních serverů. Nabídka je rozdělena tematicky do čtrnácti kategorií:

  • Auto-moto
  • Bílé zboží
  • Dětské zboží
  • Dům a zahrada
  • Elektronika
  • Film, knihy, hry
  • Hobby
  • Jídlo a nápoje
  • Kosmetika a zdraví
  • Oblečení a móda
  • Sexuální a erotické pomůcky
  • Sport
  • Stavebniny
  • Zážitky a ubytování

V každé z kategorií je pak nabídka ještě dále tříděna, takže zákazník i bez konkrétní znalosti značky a typu výrobku najde to, co potřebuje na několik kliknutí.

Přímo na domovské stránce se objevují také nejhledanější produkty za poslední týden, což může nakupující inspirovat i k výběru zboží, které původně nehledali. Názory na zboží a služby zase podávají rubriky Nejlepší recenze a Nejnovější recenze. Portál je uživatelsky velmi příjemný a přehledný.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Obchodníci se na portálu mohou registrovat zcela zdarma. Podmínkou je, aby obchodník provozoval minimálně jeden internetový obchod nebo inzertní server, byl starší 18 let a zároveň měl status právního subjektu (živnostník nebo firma). Nutnou podmínkou jsou i aktivní webové stránky v češtině s e-shopem nebo inzertní službou. A samozřejmě je nutné souhlasit s podmínkami webového portálu zbozi-pro.cz. Pokud má jeden obchodník více internetových obchodů se samostatnými doménami 2. nebo 3. řádu, může je zaregistrovat všechny za předpokladu, že nenabízejí převážně stejné zboží a za stejných podmínek.

Do pěti dnů je nově registrovaný obchodník schválen. Tato lhůta je nutná pro ověření zadaných informací. Zbozi-pro.cz tak dbá, aby se na jeho stránkách objevovala nabídka jen od prověřených a fungujících e-shopů i inzertních serverů.

Aby mohla být nabídka zboží zpřístupněna, musí být na každé zařazené internetové stránce přístupné XML soubory s daty o nabízeném zboží. Podrobná pravidla pro XML soubory najde případný zájemce o registraci přímo ve všeobecných obchodních podmínkách portálu. Přehled o aktuálních cenách bonusových služeb a reklamy jsou v ceníku.

Zboží-pro.cz denně pracuje na vylepšeních a nových nástrojích pro zákazníky i obchodníky. Počítat můžete s přátelskou a rychlou zákaznickou podporou. Registrací obchodní vztah nekončí, ba naopak, pro tým Zboží-pro.cz je cílem vytvořit nejlepší trh pro střetnutí nabídky s poptávkou. A proto můžete očekávat plnou podporu pro váš byznys.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Inzerce