Inzerce

Srovnávač Zboží-pro.cz

Internet je jedno velké tržiště, ale protože je nabídka někdy široká až moc, potřebují zákaznici místo, kde dostanou nabídku již vytříděnou přesně podle zadaných parametrů. A obchodníci potřebují místo, kde se jim jednoduše podaří oslovit co nejvyšší počet zákazníků. A přesně takovým místem je zbozi-pro.cz.

Inzerce

Na tomto webovém portále jsou zobrazeny nabídky zboží různých e-shopů a inzertních serverů. Nabídka je rozdělena tematicky do čtrnácti kategorií:

  • Auto-moto
  • Bílé zboží
  • Dětské zboží
  • Dům a zahrada
  • Elektronika
  • Film, knihy, hry
  • Hobby
  • Jídlo a nápoje
  • Kosmetika a zdraví
  • Oblečení a móda
  • Sexuální a erotické pomůcky
  • Sport
  • Stavebniny
  • Zážitky a ubytování

V každé z kategorií je pak nabídka ještě dále tříděna, takže zákazník i bez konkrétní znalosti značky a typu výrobku najde to, co potřebuje na několik kliknutí.

Přímo na domovské stránce se objevují také nejhledanější produkty za poslední týden, což může nakupující inspirovat i k výběru zboží, které původně nehledali. Názory na zboží a služby zase podávají rubriky Nejlepší recenze a Nejnovější recenze. Portál je uživatelsky velmi příjemný a přehledný.

Obchodníci se na portálu mohou registrovat zcela zdarma. Podmínkou je, aby obchodník provozoval minimálně jeden internetový obchod nebo inzertní server, byl starší 18 let a zároveň měl status právního subjektu (živnostník nebo firma). Nutnou podmínkou jsou i aktivní webové stránky v češtině s e-shopem nebo inzertní službou. A samozřejmě je nutné souhlasit s podmínkami webového portálu zbozi-pro.cz. Pokud má jeden obchodník více internetových obchodů se samostatnými doménami 2. nebo 3. řádu, může je zaregistrovat všechny za předpokladu, že nenabízejí převážně stejné zboží a za stejných podmínek.

Do pěti dnů je nově registrovaný obchodník schválen. Tato lhůta je nutná pro ověření zadaných informací. Zbozi-pro.cz tak dbá, aby se na jeho stránkách objevovala nabídka jen od prověřených a fungujících e-shopů i inzertních serverů.

Aby mohla být nabídka zboží zpřístupněna, musí být na každé zařazené internetové stránce přístupné XML soubory s daty o nabízeném zboží. Podrobná pravidla pro XML soubory najde případný zájemce o registraci přímo ve všeobecných obchodních podmínkách portálu. Přehled o aktuálních cenách bonusových služeb a reklamy jsou v ceníku.

Zboží-pro.cz denně pracuje na vylepšeních a nových nástrojích pro zákazníky i obchodníky. Počítat můžete s přátelskou a rychlou zákaznickou podporou. Registrací obchodní vztah nekončí, ba naopak, pro tým Zboží-pro.cz je cílem vytvořit nejlepší trh pro střetnutí nabídky s poptávkou. A proto můžete očekávat plnou podporu pro váš byznys.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

Právě vyšlo

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?