Inzerce

Inzerce

Srovnávač Zboží-pro.cz

Internet je jedno velké tržiště, ale protože je nabídka někdy široká až moc, potřebují zákaznici místo, kde dostanou nabídku již vytříděnou přesně podle zadaných parametrů. A obchodníci potřebují místo, kde se jim jednoduše podaří oslovit co nejvyšší počet zákazníků. A přesně takovým místem je zbozi-pro.cz.

Na tomto webovém portále jsou zobrazeny nabídky zboží různých e-shopů a inzertních serverů. Nabídka je rozdělena tematicky do čtrnácti kategorií:

  • Auto-moto
  • Bílé zboží
  • Dětské zboží
  • Dům a zahrada
  • Elektronika
  • Film, knihy, hry
  • Hobby
  • Jídlo a nápoje
  • Kosmetika a zdraví
  • Oblečení a móda
  • Sexuální a erotické pomůcky
  • Sport
  • Stavebniny
  • Zážitky a ubytování

V každé z kategorií je pak nabídka ještě dále tříděna, takže zákazník i bez konkrétní znalosti značky a typu výrobku najde to, co potřebuje na několik kliknutí.

Přímo na domovské stránce se objevují také nejhledanější produkty za poslední týden, což může nakupující inspirovat i k výběru zboží, které původně nehledali. Názory na zboží a služby zase podávají rubriky Nejlepší recenze a Nejnovější recenze. Portál je uživatelsky velmi příjemný a přehledný.

Obchodníci se na portálu mohou registrovat zcela zdarma. Podmínkou je, aby obchodník provozoval minimálně jeden internetový obchod nebo inzertní server, byl starší 18 let a zároveň měl status právního subjektu (živnostník nebo firma). Nutnou podmínkou jsou i aktivní webové stránky v češtině s e-shopem nebo inzertní službou. A samozřejmě je nutné souhlasit s podmínkami webového portálu zbozi-pro.cz. Pokud má jeden obchodník více internetových obchodů se samostatnými doménami 2. nebo 3. řádu, může je zaregistrovat všechny za předpokladu, že nenabízejí převážně stejné zboží a za stejných podmínek.

Do pěti dnů je nově registrovaný obchodník schválen. Tato lhůta je nutná pro ověření zadaných informací. Zbozi-pro.cz tak dbá, aby se na jeho stránkách objevovala nabídka jen od prověřených a fungujících e-shopů i inzertních serverů.

Aby mohla být nabídka zboží zpřístupněna, musí být na každé zařazené internetové stránce přístupné XML soubory s daty o nabízeném zboží. Podrobná pravidla pro XML soubory najde případný zájemce o registraci přímo ve všeobecných obchodních podmínkách portálu. Přehled o aktuálních cenách bonusových služeb a reklamy jsou v ceníku.

Zboží-pro.cz denně pracuje na vylepšeních a nových nástrojích pro zákazníky i obchodníky. Počítat můžete s přátelskou a rychlou zákaznickou podporou. Registrací obchodní vztah nekončí, ba naopak, pro tým Zboží-pro.cz je cílem vytvořit nejlepší trh pro střetnutí nabídky s poptávkou. A proto můžete očekávat plnou podporu pro váš byznys.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

pouchly-velky

VIDEO: Petr Pouchlý: Chcete mít ze zaměstnanců spolupodnikatele, nebo jen loutky?

link-lide-web

12 mýtů linkbuildingu, kterým možná věříte i vy

marie-chytilova-web

Marie Chytilová: Jak se vyvíjí Slevomat?

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Inzerce