Inzerce

Srovnávač Zboží-pro.cz

Internet je jedno velké tržiště, ale protože je nabídka někdy široká až moc, potřebují zákaznici místo, kde dostanou nabídku již vytříděnou přesně podle zadaných parametrů. A obchodníci potřebují místo, kde se jim jednoduše podaří oslovit co nejvyšší počet zákazníků. A přesně takovým místem je zbozi-pro.cz.

Inzerce

Na tomto webovém portále jsou zobrazeny nabídky zboží různých e-shopů a inzertních serverů. Nabídka je rozdělena tematicky do čtrnácti kategorií:

  • Auto-moto
  • Bílé zboží
  • Dětské zboží
  • Dům a zahrada
  • Elektronika
  • Film, knihy, hry
  • Hobby
  • Jídlo a nápoje
  • Kosmetika a zdraví
  • Oblečení a móda
  • Sexuální a erotické pomůcky
  • Sport
  • Stavebniny
  • Zážitky a ubytování

V každé z kategorií je pak nabídka ještě dále tříděna, takže zákazník i bez konkrétní znalosti značky a typu výrobku najde to, co potřebuje na několik kliknutí.

Přímo na domovské stránce se objevují také nejhledanější produkty za poslední týden, což může nakupující inspirovat i k výběru zboží, které původně nehledali. Názory na zboží a služby zase podávají rubriky Nejlepší recenze a Nejnovější recenze. Portál je uživatelsky velmi příjemný a přehledný.

Obchodníci se na portálu mohou registrovat zcela zdarma. Podmínkou je, aby obchodník provozoval minimálně jeden internetový obchod nebo inzertní server, byl starší 18 let a zároveň měl status právního subjektu (živnostník nebo firma). Nutnou podmínkou jsou i aktivní webové stránky v češtině s e-shopem nebo inzertní službou. A samozřejmě je nutné souhlasit s podmínkami webového portálu zbozi-pro.cz. Pokud má jeden obchodník více internetových obchodů se samostatnými doménami 2. nebo 3. řádu, může je zaregistrovat všechny za předpokladu, že nenabízejí převážně stejné zboží a za stejných podmínek.

Do pěti dnů je nově registrovaný obchodník schválen. Tato lhůta je nutná pro ověření zadaných informací. Zbozi-pro.cz tak dbá, aby se na jeho stránkách objevovala nabídka jen od prověřených a fungujících e-shopů i inzertních serverů.

Aby mohla být nabídka zboží zpřístupněna, musí být na každé zařazené internetové stránce přístupné XML soubory s daty o nabízeném zboží. Podrobná pravidla pro XML soubory najde případný zájemce o registraci přímo ve všeobecných obchodních podmínkách portálu. Přehled o aktuálních cenách bonusových služeb a reklamy jsou v ceníku.

Zboží-pro.cz denně pracuje na vylepšeních a nových nástrojích pro zákazníky i obchodníky. Počítat můžete s přátelskou a rychlou zákaznickou podporou. Registrací obchodní vztah nekončí, ba naopak, pro tým Zboží-pro.cz je cílem vytvořit nejlepší trh pro střetnutí nabídky s poptávkou. A proto můžete očekávat plnou podporu pro váš byznys.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz