Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Souteže na internetu: Na co byste si při jejich pořádání měli dát pozor?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Komerční sděleníMarketingVideo Provozujete spotřebitelské či marketingové soutěže? Jak se jejich právní regulace mění v roce 2017? Co si nově můžete odpustit? Platí to i pro on-line marketingové hry? Je tu další rozhovor z Právní poradny s Ondřejem Preussem z projektu Dostupný advokát.

Regulace pořádání spotřebitelských soutěží se od začátku roku 2017 zásadně uvolnila. Spotřebitelská soutěž totiž není hazardní hrou, ale spíše marketingovým nástrojem. V novém zákoně o hazardních hrách, který loterijní zákon nahrazuje, tedy spotřebitelské soutěže vůbec nejsou upraveny.

Co to znamená konkrétně:

  • Není tedy již potřeba omezovat výši výhry částkami 20 000,- Kč za jednotlivou výhru resp. 200 000,- Kč souhrnně v kalendářním roce.
  • Není potřeba soutěž registrovat na Finančním úřadě.
  • Není potřeba složitě eliminovat či obcházet náhodný prvek v soutěži.

Podmínkou však zůstává, aby taková soutěž nepodléhala žádnému vkladu. Jinak by se jednalo o hazardní hru. Nákup zboží ani účast na marketingové akci se však za takový vklad nepovažuje.

Přeci jen však není nově marketingová soutěž úplně bez jakýchkoliv omezení. Nově ji budeme považovat za obchodní praktiku regulovanou zákonem o ochraně spotřebitele.

Inzerce

Více naleznete v článku zde.

Ondřej Preuss
advokát a zakladatel služby DostupnýAdvokát.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)