Pojmu bounce rate možná nerozumíte, nemusíte se ale bát, jeho pochopení je velmi snadné. Setkat se s ním můžete zejména ve webové analytice a česky značí míru okamžitého opuštění webových stránek.
Podle definice Google bounce rate znamená procentuální vyjádření návštěv, které přišly na danou stránku a bez jakékoliv interakce okamžitě ji opustily, aniž by např. zobrazily jinou stránku webu apod.
Důvodů, proč lidé přijdou na webovou stránku a rychle ji opustí, může být více. Zkuste se zamyslet sami nad sebou – kolikrát jste přišli na nějaký web a brzy z něj zase odešli? Co vás k tomu vedlo?
Nejčastěji zmiňované důvody vysokého bounce rate můžeme rozdělit na 2 skupiny. Pozitivní důvody a negativní důvody.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Obecně nelze říci, jaká míra opuštění je dobrá a jaká už ne. Výši vašeho bounce rate musí posuzovat na základě mnoha okolností. Pokud je vysoká, může to zkrátka znamenat to, že uživatelé na webu rychle nacházejí přesně to, co potřebují, a proto nemají důvod na něm dále setrvávat.
Bounce rate se může lišit i v závislosti na kanálech, ze kterých uživatelé na webové stránky přicházejí.
Zvažte proto zejména následující otázky:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců