Rozjet byznys na internetu rozhodně nemusí být jednoduché. Představte si, že musíte zboží svým dodavatelům platit předem, a to hned po celých kontejnerech. A že ten kontejner může stát i miliony korun.
Přesně tak v roce 2013 začínal Martin Kameš, který založil speciálku na rukavice Espeon. Začínal v B2B, ale postupem času přešel i na prodej cílovým zákazníkům. Ten kontejner dnes stojí 11 a půl milionu a Martin nám vyprávěl, jak to celé zvládl rozjet a díky čemu vyrostl.
Rozhovor najdete i v našem audio podcastu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny