Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Může se zdát, že trh seznamovacích aplikací je už přeplněný. Přesto se agentuře Dexfinity podařilo od nuly vybudovat a rozjet aplikaci whoo app, díky které zjistíte, jací lidé se pohybují ve vašem okolí.

Inzerce

Dexfinity se zaměřuje primárně na e-commerce a pomáhá českým a slovenským e-shopům růst, expandovat a dělat efektivně marketing. Přesto se občas pouští i do dalších projektů, jako je například právě startup whoo app.

Ten vymysleli dva mladí podnikatelé, kteří ale neměli know-how ani prostředky na to, aby ho pořádně nakopli. Obrátili se tedy na Dexfinity, se kterým se pustili do vývoje, marketingu i oslovování investorů.

V rozhovoru se dozvíte, jak se aplikaci povedlo dostat do světa a jaké milníky byly v jejím růstu nejdůležitější.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Přehrát si to můžete i v našem podcastu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Premium
tomas-zapletal-web

Nízké marže a zaměstnanecké akcie. Jak to zvládá startup Worldee? | Tomáš Zapletal

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Premium
jakub-balada-web

Jak se rozjelo Apify? Investoři, krize founderů, velký zákazník | Jakub Balada

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
martin-fuks-web

V představenstvu Seznamu byl pár dní, pak se pozvracel na schodech a změnil svůj život | Martin Fuks

Inzerce