Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Reshoper 2024 ukáže e-shopům, jak růst v nepředvídatelné době

inzerce
Před 2 týdny

Jde k sobě růst e-shopu a nepříznivá ekonomická situace? Příběhy e-shopů, které letos představí Reshoper, vám ukážou, že ano! Že úspěch se může dostavit i v rychlé a obtížně předvídatelné době.

Na pódiu konference Reshoper 15. května 2024 v PVA EXPO Praha Letňany vystoupí firmy, které se nebojí dělat odvážná rozhodnutí a umí se adaptovat. Jaké kroky podnikly, aby navýšily svůj obrat a zisk v roce, který se pro mnoho e-shopů nesl ve znamení poklesu?

Zdroj fotky: Reshoper

CEOs e-shopů, kteří se nebojí sdílet know how

Úspěšnými příběhy se mohou e-shopaři, markeťáci i budoucí podnikatelé inspirovat celý den a napříč celou akcí, a to včetně veletržní části, kam je vstup po registraci zdarma. Líbit se tu bude všem, kdo mají chuť měnit svůj byznys k lepšímu a chtějí si užít networking s lidmi z e-commerce.

Letošní novinkou jsou CEO stolky v Poradenské zóně. Návštěvníci se mohou přijít na cokoli zeptat úspěšných ředitelů či zakladatelů e-shopů. Vždyť i oni si kdysi řešili řadu podobných problémů. K vašim službám budou CEOs, kteří se nebojí sdílet své know how:

Inzerce

  • Slávomíra Kollárová, CEO INSPIO

Poradenská zóna, kde spolu s řediteli e-shopů návštěvníci potkají i 17 expertů na e-commerce a mohou se zdarma na cokoli zeptat, je součástí veletrhu s více než 130 stánky.

Na vlně růstu

Během konference Na vlně růstu promluví 9 expertů, kterým se podařilo na měnícím se trhu uspět. Předvedou například, jak se prodrat mezi lídry, jak pohlížet na marketing z hlediska růstu nebo jak efektivně vyhodnocovat data po přechodu na GA4.

Příběh o tom, jak se za dva roky dostat mezi top 3 hráče na trhu, vyrůst ze 70 na 300 milionů, uvést do života značku a posouvat ji spolu s velikostí byznysu, přinese brand manažerka Knihobotu Bára Votavová. Na otázku „Co si z vašeho příběhu může odnést menší nebo střední e-shop?“ v rozhovoru odpovídá: „My jsme byli malí a střední docela nedávno, a přestože hodně věcí je u nás velmi specifických, pořád jsme jen značka, která přináší řešení zákaznických problémů a potřeb.“

Na příkladě aktuální zkušenosti s expanzí do Itálie ukáže Martin Anderko, Head of Performance GymBeam, jak vše naplánovat tak, aby byla expanze úspěšná a nebyly to jen vyhozené peníze. „Budování značky je pro nás klíčové na každém trhu, na který vstupujeme. Řekl bych, že je v naší DNA, že se chceme stát lídrem na všech trzích, na kterých působíme, a to by samozřejmě nebylo možné bez budování značky,“ říká v rozhovoru.

Jsou PNO, ROAS nebo budget to, s čím vstáváte a usínáte? Adam Šilhan z Igloonet ukáže, jak vyhodnocovat a plánovat marketing tak, aby e-shopu pomáhal v růstu. „Víc než na otázku, jak najít v portfoliu ty top produkty, které se stanou pro byznys klíčovými, bych se zaměřil na data z ostrého provozu. Od toho jak moc produkt lidi zaujme (jaké je CTR z kategorie), jak moc je chytí (jaký je poměr vložení do košíku). Podle toho, kde produkt zaostává, nebo vyčnívá oproti standardu můžu dál optimalizovat.“ Zjistíte tak, co jsou produkty, u kterých se vyplatí jít do marketingu agresivně, protože vám následně přivedou další prodeje.

Návštěvníky konference čekají i zajímavé výsledky unikátního průzkumu, který v lednu 2024 realizoval mezi 1500 českými a slovenskými e-shopy Shoptet. Dozvíme se tak, jaké je tajemství úspěchu e-shopů, které v roce 2023 rostly. A můžeme už prozradit, že hlavní důvod není marketing.

Máte chuť měnit věci, hledáte, co na svém e-shopu posunout, aby vám rostly prodeje, aby sílila vaše značka? Na Reshoperu potkáte spoustu podobně naladěných lidí, tak si přijďte užít přednášky, networking a po konferenci i afterparty v legendárním Terminálu v centru Karlína, pod pivovarem Dva kohouti.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal