Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Ukázky PR článků a rozhovorů

Naučte se používat strategii See Think Do Care v jednotlivých fázích marketingu

Trápí vás, jak získat nové zákazníky? Nevysílejte zběsile reklamy na všechny strany ani nepobíhejte v kostýmu párku v rohlíku po ulici. Raději oslovujte potenciální zákazníky v jednotlivých fázích nákupu. Myslete při vytváření marketingové strategie na See Think Do Care model a vybudujete…

Před 4 týdny

Online analýza konkurence: 5 tipů pro rok 2023

S novým rokem, přerozdělováním rozpočtů a změnami strategie by měla ruku v ruce jít i analýza online marketingových aktivit vaší konkurence. Zkušení podnikatelé sázejí na intuici. Ti ještě zkušenější ví, že jsou potřeba i data. Ty správné informace ve správný…

Před 2 měsíce

Inzerce

Hledáte investiční příležitost v nejisté době? Zkuste českou franšízu s trdelníky, kávou a zmrzlinou

Investice do franšízy nabízí jednu z mála možností, jak ochránit úspory před inflací. Průměrný měsíční výdělek jednoho stánku s trdelníkem a kávou činil i v době krize 73 000 Kč. Celkově dosahuje roční obrat českých minikaváren Trdlokafe 100 milionů korun….

Před 8 měsíců

3 klíčové náklady provozu e-shopu, 3 možnosti jejich financování

E-shopy neustále vymýšlejí cesty, jak se dostat ke svým zákazníkům a co možná nejefektivněji vyplnit jejich potřeby. A i když jsme menším státem, rivalita online obchodů zde v posledních letech nabírá takové obrátky, že udržení se v černých číslech často…

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

marek-odehnal-web

2021: Přebytek peněz v systému a rekordní výnosy napříč investičním spektrem

Zkušený privátní investiční poradce hodnotí uplynulý rok 2021 z hlediska událostí, které nejvíce ovlivnily trhy a investice.

Před 1 rokem

Outsourcing logistiky nebo vlastní fulfillment?

Stále častěji narážím na dotazy e-shopů ohledně logistiky a jejího outsourcingu. Pro koho je vhodný, od kolika objednávek měsíčně se vyplatí, nebude převedení logistiky velký zásah do fungování e-shopu…? Z tohoto důvodu jsem se rozhodl napsat článek, který vám pomůže v rozhodování…

Před 2 roky

Nová aplikace renjoi: Pronajímejte své věci a nabízejte služby bez starostí

Provozujete půjčovnu, sportoviště, wellness nebo nabízíte služby v oblasti krásy? Přidejte se k renjoi – aplikaci, která vám vydělá i ušetří. Pronajímejte a nabízejte služby pohodlně a bez zbytečných nákladů. Co je renjoi Renjoi je nová aplikace z dílny sourozenců…

Před 2 roky

Nápad, kapitál a zkušenosti – recept na ideální byznys? Záleží, co na to zákazník!

Ideálních nápadů, které jejich autoři považovali za převratné, tu byla celá řada. Ne každá idea se však uchytí. Kromě originálního přístupu, neotřelých myšlenek a vize to většinou chce také základní kapitál a zkušenosti. S některými věcmi vám pomůžou druzí, jiné vyřeší…

Před 2 roky

Návod: Jak vybrat hosting pro váš web podle klíčových parametrů

Zakládáte osobní či firemní webovou vizitku, nový magazín nebo e-shop? Kromě domény a designu potřebujete také kvalitní hosting. Co to je, jak funguje a jaká kritéria rozhodují při výběru? Čtěte celý návod. Co je to hosting? Webhosting nebo zkráceně hosting…

Před 2 roky

Pořídili jste si ergonomickou židli, ale stále vás bolí záda?

Podnikání bohužel není jen o té části, která vás na něm nejvíce baví. Jak už jste určitě měli šanci si vlastní zkušeností ověřit, znamená také spoustu „papírování“. Elektronického i stále ještě toho fyzického. Vyřizování s úřady, odepisování na e-maily, tvoření…

Před 2 roky

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 2 roky

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Inzerce