Inzerce

Ukázky PR článků a rozhovorů

Outsourcing logistiky nebo vlastní fulfillment?

Stále častěji narážím na dotazy e-shopů ohledně logistiky a jejího outsourcingu. Pro koho je vhodný, od kolika objednávek měsíčně se vyplatí, nebude převedení logistiky velký zásah do fungování e-shopu…? Z tohoto důvodu jsem se rozhodl napsat článek, který vám pomůže v rozhodování…

Před 3 měsíci

Nová aplikace renjoi: Pronajímejte své věci a nabízejte služby bez starostí

Provozujete půjčovnu, sportoviště, wellness nebo nabízíte služby v oblasti krásy? Přidejte se k renjoi – aplikaci, která vám vydělá i ušetří. Pronajímejte a nabízejte služby pohodlně a bez zbytečných nákladů. Co je renjoi Renjoi je nová aplikace z dílny sourozenců…

Před 3 měsíci

Inzerce

Nápad, kapitál a zkušenosti – recept na ideální byznys? Záleží, co na to zákazník!

Ideálních nápadů, které jejich autoři považovali za převratné, tu byla celá řada. Ne každá idea se však uchytí. Kromě originálního přístupu, neotřelých myšlenek a vize to většinou chce také základní kapitál a zkušenosti. S některými věcmi vám pomůžou druzí, jiné vyřeší…

Před 5 měsíci

Návod: Jak vybrat hosting pro váš web podle klíčových parametrů

Zakládáte osobní či firemní webovou vizitku, nový magazín nebo e-shop? Kromě domény a designu potřebujete také kvalitní hosting. Co to je, jak funguje a jaká kritéria rozhodují při výběru? Čtěte celý návod. Co je to hosting? Webhosting nebo zkráceně hosting…

Před 6 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Pořídili jste si ergonomickou židli, ale stále vás bolí záda?

Podnikání bohužel není jen o té části, která vás na něm nejvíce baví. Jak už jste určitě měli šanci si vlastní zkušeností ověřit, znamená také spoustu „papírování“. Elektronického i stále ještě toho fyzického. Vyřizování s úřady, odepisování na e-maily, tvoření…

Před 8 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 8 měsíci

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 8 měsíci

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Víte, na co e-shopaři ve skladu nejčastěji zapomínají? A co nejvíce zdržuje jejich skladníky od práce? Poslechněte si ředitele logistiky Skladonu Maxe Kováře.

Před 8 měsíci

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Čím mohou e-shopy zaujmout potenciální investory a jak proces investice do e-shopu probíhá? Na příkladu konkrétní investice odpovídal exředitel Mallu a šéf finGOODu.

Před 8 měsíci

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

Česká značka švýcarských hodinek. Pro laika možná protimluv, pro tři kluky nový byznys. Na jaře letošního roku se rozhodli rozjet značku Bergsmith.

Před 8 měsíci

E-commerce roste a s ní i poptávka po virtuálních asistentkách: Jak poznat tu pravou?

Češi milují nakupování online. Loni vzrostl počet e-shopů na rekordních 46 600. Situace kolem koronaviru nahrává vysokým ziskům i za rok 2020. Čím dál víc e-shopařů i freelancerů tak řeší delegování části práce na externí služby. Rok 2020 otevírá nové…

Před 11 měsíci

Na co si dát pozor před spuštěním e-shopu? 

Co je v procesu tvorby e-shopu posledním a nejdůležitějším krokem? Jeho převod na ostrý provoz a vlastní doménu. Každá chyba vás potenciálně stojí nejen dokončenou objednávku, ale také věrnost zákazníka, kterou už nemusíte nikdy získat. Jak a co před spuštěním zkontrolovat?…

Před 1 rokem

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)