Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Outsourcing logistiky nebo vlastní fulfillment?

inzerce
Před 3 roky

Stále častěji narážím na dotazy e-shopů ohledně logistiky a jejího outsourcingu. Pro koho je vhodný, od kolika objednávek měsíčně se vyplatí, nebude převedení logistiky velký zásah do fungování e-shopu…? Z tohoto důvodu jsem se rozhodl napsat článek, který vám pomůže v rozhodování a odpoví na většinu vašich logistických otázek.

Mezi mými partnery najdete společnost Skladon, která právě tento typ služby nabízí. Všiml jsem si, že v nedávné době přišla se svým vzdělávacím centrem, které nabízí hned několik užitečných logistických materiálů. Pojďme si je postupně představit…

E-book: In-house vs outsourcing

Z vlastní zkušenosti vím, že má řada e-shopů problém s výpočtem celkových logistických nákladů. Často do logistiky nezapočítávají opravdu všechny relevantní položky, neumí si tak stanovit svou vlastní cenu za 1 odeslanou zásilku. A právě v tomto e-booku najdete vše, co je k výpočtu potřeba. Seznam všech nákladů, praktické příklady nebo informace o tom, jestli je pro váš e-shop outsourcing to nejlepší řešení. Mimo jiné se můžete inspirovat také v našem videu „Kolik stojí logistika a jak to spočítat? “, které jsme natočili s Patrikem Babincem.

E-book si můžete stáhnout zde.

Inzerce

Kalkulačka: Audit nákladů

Tento Excel dokument je praktickým doplňkem výše uvedeného e-booku. Kalkulačka byla vytvořena ve spolupráci s logistickými auditory, u kterých jsou výpočty podobného směru na denním pořádku. Vložte do ní své náklady za jednotlivé logistické položky, jako je např. pronájem skladu včetně energií, vybavení skladu, personál, obalový materiál, dopravu a další. Získáte tak celkové náklady vaší in-house logistiky včetně přepočtu na jednu odeslanou zásilku.

Kalkulačka je ke stažení zde.

Dotazník: Fulfillmentový partner

Už jste se pro outsourcing logistiky rozhodli, ale hledáte toho nejvhodnějšího partnera? Děláte si rešerši a hledáte otázky, na které se chcete zeptat ještě před navázáním závazné spolupráce? Tak přesně s tímto úmyslem ve Skladonu sepsali tento dotazník pro výběr fulfillmentového partnera. Najdete v něm 50+ otázek z různých oblastí nabízené služby. Snažte se co nejvíce minimalizovat riziko spolupráce s nespolehlivým nebo nedostatečným poskytovatelem logistiky. Svěření logistiky externími partnerovi bude vždy důležitý krok ve vašem podnikání.

Dotazník je dostupný zde.

Checklist: Skladový systém (WMS)

Máte svou logistiku zavedenou a neplánujete přecházet k externímu poskytovateli? Narazili jste však na problém svého stávajícího skladového systému, který už nesplňuje vaše skladové potřeby? Přerůstá vám logistika přes hlavu? Stáhněte si tento checklist obsahující seznam základních vlastností, které by měl splňovat každý pokročilý WMS, a který vám pomůže vám při výběru nového software. Opět vytvořen za přispění logistických auditorů.

Checklist stahujte zde.

Vzdělávejte se v logistice

Jak vidíte, Skladon jde v řadě logistických oblastí s kůží na trh. Poodkrývá své know-how s jasným cílem – edukace české e-commerce v oblasti logistiky. Oblasti, která je tak stěžejní v budování vaší zákaznické zkušenosti. Pokud tedy hledáte praktický zdroj pro zkvalitnění vaší logistiky, doporučuji začít na této adrese.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

radek-klein-web

Prodává trdelníky za 1,5 miliardy korun. Kromě Česka i v dalších 12 zemích | Radek Klein (Trdlokafé)

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)