Inzerce

Outsourcing logistiky nebo vlastní fulfillment?

Stále častěji narážím na dotazy e-shopů ohledně logistiky a jejího outsourcingu. Pro koho je vhodný, od kolika objednávek měsíčně se vyplatí, nebude převedení logistiky velký zásah do fungování e-shopu…? Z tohoto důvodu jsem se rozhodl napsat článek, který vám pomůže v rozhodování a odpoví na většinu vašich logistických otázek.

Inzerce

Mezi mými partnery najdete společnost Skladon, která právě tento typ služby nabízí. Všiml jsem si, že v nedávné době přišla se svým vzdělávacím centrem, které nabízí hned několik užitečných logistických materiálů. Pojďme si je postupně představit…

E-book: In-house vs outsourcing

Z vlastní zkušenosti vím, že má řada e-shopů problém s výpočtem celkových logistických nákladů. Často do logistiky nezapočítávají opravdu všechny relevantní položky, neumí si tak stanovit svou vlastní cenu za 1 odeslanou zásilku. A právě v tomto e-booku najdete vše, co je k výpočtu potřeba. Seznam všech nákladů, praktické příklady nebo informace o tom, jestli je pro váš e-shop outsourcing to nejlepší řešení. Mimo jiné se můžete inspirovat také v našem videu „Kolik stojí logistika a jak to spočítat? “, které jsme natočili s Patrikem Babincem.

E-book si můžete stáhnout zde.

Kalkulačka: Audit nákladů

Tento Excel dokument je praktickým doplňkem výše uvedeného e-booku. Kalkulačka byla vytvořena ve spolupráci s logistickými auditory, u kterých jsou výpočty podobného směru na denním pořádku. Vložte do ní své náklady za jednotlivé logistické položky, jako je např. pronájem skladu včetně energií, vybavení skladu, personál, obalový materiál, dopravu a další. Získáte tak celkové náklady vaší in-house logistiky včetně přepočtu na jednu odeslanou zásilku.

Kalkulačka je ke stažení zde.

Dotazník: Fulfillmentový partner

Už jste se pro outsourcing logistiky rozhodli, ale hledáte toho nejvhodnějšího partnera? Děláte si rešerši a hledáte otázky, na které se chcete zeptat ještě před navázáním závazné spolupráce? Tak přesně s tímto úmyslem ve Skladonu sepsali tento dotazník pro výběr fulfillmentového partnera. Najdete v něm 50+ otázek z různých oblastí nabízené služby. Snažte se co nejvíce minimalizovat riziko spolupráce s nespolehlivým nebo nedostatečným poskytovatelem logistiky. Svěření logistiky externími partnerovi bude vždy důležitý krok ve vašem podnikání.

Dotazník je dostupný zde.

Checklist: Skladový systém (WMS)

Máte svou logistiku zavedenou a neplánujete přecházet k externímu poskytovateli? Narazili jste však na problém svého stávajícího skladového systému, který už nesplňuje vaše skladové potřeby? Přerůstá vám logistika přes hlavu? Stáhněte si tento checklist obsahující seznam základních vlastností, které by měl splňovat každý pokročilý WMS, a který vám pomůže vám při výběru nového software. Opět vytvořen za přispění logistických auditorů.

Checklist stahujte zde.

Vzdělávejte se v logistice

Jak vidíte, Skladon jde v řadě logistických oblastí s kůží na trh. Poodkrývá své know-how s jasným cílem – edukace české e-commerce v oblasti logistiky. Oblasti, která je tak stěžejní v budování vaší zákaznické zkušenosti. Pokud tedy hledáte praktický zdroj pro zkvalitnění vaší logistiky, doporučuji začít na této adrese.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

patrik-babinec-web

Jak se stanovuje cena outsourcingu logistiky? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář