Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Outsourcing logistiky nebo vlastní fulfillment?

Stále častěji narážím na dotazy e-shopů ohledně logistiky a jejího outsourcingu. Pro koho je vhodný, od kolika objednávek měsíčně se vyplatí, nebude převedení logistiky velký zásah do fungování e-shopu…? Z tohoto důvodu jsem se rozhodl napsat článek, který vám pomůže v rozhodování a odpoví na většinu vašich logistických otázek.

Mezi mými partnery najdete společnost Skladon, která právě tento typ služby nabízí. Všiml jsem si, že v nedávné době přišla se svým vzdělávacím centrem, které nabízí hned několik užitečných logistických materiálů. Pojďme si je postupně představit…

E-book: In-house vs outsourcing

Z vlastní zkušenosti vím, že má řada e-shopů problém s výpočtem celkových logistických nákladů. Často do logistiky nezapočítávají opravdu všechny relevantní položky, neumí si tak stanovit svou vlastní cenu za 1 odeslanou zásilku. A právě v tomto e-booku najdete vše, co je k výpočtu potřeba. Seznam všech nákladů, praktické příklady nebo informace o tom, jestli je pro váš e-shop outsourcing to nejlepší řešení. Mimo jiné se můžete inspirovat také v našem videu „Kolik stojí logistika a jak to spočítat? “, které jsme natočili s Patrikem Babincem.

E-book si můžete stáhnout zde.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Kalkulačka: Audit nákladů

Tento Excel dokument je praktickým doplňkem výše uvedeného e-booku. Kalkulačka byla vytvořena ve spolupráci s logistickými auditory, u kterých jsou výpočty podobného směru na denním pořádku. Vložte do ní své náklady za jednotlivé logistické položky, jako je např. pronájem skladu včetně energií, vybavení skladu, personál, obalový materiál, dopravu a další. Získáte tak celkové náklady vaší in-house logistiky včetně přepočtu na jednu odeslanou zásilku.

Kalkulačka je ke stažení zde.

Dotazník: Fulfillmentový partner

Už jste se pro outsourcing logistiky rozhodli, ale hledáte toho nejvhodnějšího partnera? Děláte si rešerši a hledáte otázky, na které se chcete zeptat ještě před navázáním závazné spolupráce? Tak přesně s tímto úmyslem ve Skladonu sepsali tento dotazník pro výběr fulfillmentového partnera. Najdete v něm 50+ otázek z různých oblastí nabízené služby. Snažte se co nejvíce minimalizovat riziko spolupráce s nespolehlivým nebo nedostatečným poskytovatelem logistiky. Svěření logistiky externími partnerovi bude vždy důležitý krok ve vašem podnikání.

Dotazník je dostupný zde.

Checklist: Skladový systém (WMS)

Máte svou logistiku zavedenou a neplánujete přecházet k externímu poskytovateli? Narazili jste však na problém svého stávajícího skladového systému, který už nesplňuje vaše skladové potřeby? Přerůstá vám logistika přes hlavu? Stáhněte si tento checklist obsahující seznam základních vlastností, které by měl splňovat každý pokročilý WMS, a který vám pomůže vám při výběru nového software. Opět vytvořen za přispění logistických auditorů.

Checklist stahujte zde.

Vzdělávejte se v logistice

Jak vidíte, Skladon jde v řadě logistických oblastí s kůží na trh. Poodkrývá své know-how s jasným cílem – edukace české e-commerce v oblasti logistiky. Oblasti, která je tak stěžejní v budování vaší zákaznické zkušenosti. Pokud tedy hledáte praktický zdroj pro zkvalitnění vaší logistiky, doporučuji začít na této adrese.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

jan-lastuvka-web

Aktuální situace v e-commerce: Následky covidu, vliv války na Ukrajině, zdražování | Jan Laštůvka (Lemonero)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Inzerce