Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Nová aplikace renjoi: Pronajímejte své věci a nabízejte služby bez starostí

inzerce
Před 3 roky

Provozujete půjčovnu, sportoviště, wellness nebo nabízíte služby v oblasti krásy? Přidejte se k renjoi – aplikaci, která vám vydělá i ušetří. Pronajímejte a nabízejte služby pohodlně a bez zbytečných nákladů.

Co je renjoi

Renjoi je nová aplikace z dílny sourozenců Davida a Nikoly Salaquardových. Umožňuje snadné půjčení a pronájem věcí i rezervaci služeb. Cílem aplikace je propojit vás se zákazníky dřív, než je osloví vaše konkurence.

„Nápad vznikl při rezervaci squashe. Týden co týden jsem složitě obvolával kurty a snažil se zjistit, kde mají volný termín. Už mě to přestávalo bavit. Nechci ztrácet čas voláním, chci si užívat život,“ popisuje myšlenku vzniku aplikace renjoi David Salaquard. Díky ní si na pár kliků pronajmete kurt na tenis, šlapadlo na Vltavě nebo se objednáte na masáž.

Jak to funguje

Stačí stáhnout aplikaci do mobilu či tabletu, najít službu, o kterou máte zájem – třeba masáž na 2 hodiny – a odeslat poptávku. Druhá strana ji hned potvrdí a vy můžete vyrazit. Pro partnery to znamená možnost snadno a bez zbytečných nákladů propagovat své služby nebo pronájem věcí od kola až po karavan.

Vložte svou nabídku, ať jste firma, nebo jednotlivec

Renjoi usnadní lidem rezervaci služeb i pronájmů. Stačí najít, co potřebují a odeslat poptávku – bez složitého „googlení“ a obvolávání volných termínů. Dostupnost si ověří pohodlně přes aplikaci.

Svou nabídku mohou zveřejnit jak firmy, tak i „obyčejní“ lidé, kteří mají doma třeba auto, kolo, karavan nebo nářadí, které nepotřebují každý den. Přes renjoi mohou nabídnout jejich pronájem a vydělat si zajímavé peníze.

Aplikace, která vám vydělá i ušetří

Půjčovny, sportoviště i poskytovatelé wellness nebo beauty služeb ocení renjoi jako marketingový nástroj pro snadnou prezentaci své nabídky. Nemusíte řešit viditelnost na Google, Seznamu nebo sociálních sítích. Vynaložíte minimum času, oslovíte relevantní zákazníky a získáte tak více rezervací i větší výnosy.

Proč se přidat jako partner?

  • Oslovíte nové zákazníky přímo v lokalitě, kde se pohybují.
  • Budete vidět v online prostředí bez složitého řešení marketingových kanálů.
  • Díky spolehlivému a přehlednému rezervačnímu systému získáte trvalý přehled o svých zakázkách. Snadno ho propojíte s vlastním rezervačním portálem.

Platby za partnerství? Jen když něco vyděláte

Všichni partneři renjoi získají přístup do přehledné administrace ve webovém rozhraní. Tvůrci aplikace staví na férovém jednání. Proto dokud nevyděláváte, nic neplatíte. Provize odvádíte až s první zaplacenou rezervací. Cenu služby nebo pronájmu si jednoduše nastavíte tak, aby tuto provizi zahrnovala.

A je to! Už víte jaké služby nebo věci nabídnete jako první?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký