Inzerce

Potřebujete svou doménu?

Ač panují mezi různými firmami, institucemi, úřady, obchody, školami, politickými stranami, kluby, spolky a kdo ví, kým vším ještě, třeba i ty sebe propastnější rozdíly, jedno je všechny spojuje. A sice častá potřeba prezentovat se náležitě na internetu. A každému, kdo se k podobnému kroku, jakým je vytvoření internetové prezentace, odhodlá, se může jeho přání vyplnit, nikdo si takovou formu propagace nemusí odříkat.

Inzerce

Než se však zrodí web, musí si jeho budoucí vlastníci a uživatelé pořídit v ideálním případě svoji vlastní doménu, na niž takové své prezentační dílo umístí.

Pokud je řeč o doméně, měli bychom si v první řadě říci to, že jde o název dotyčné internetové prezentace, pod nímž tato bude dostupná uživatelům, toužícím se na tuto dostat.

Každý počítač má sice svoji IP adresu, pod níž je připojen k internetu, ovšem v tomto případě jde jenom a pouze o číselnou řadu, která nikomu z uživatelů nic neříká, je prakticky nezapamatovatelná, a tudíž pro prezentování se na síti zcela nevhodná. A doména je tak vlastně názvem té které internetové stránky, díky němuž se uživatelé daleko snáze dostávají přesně tam, kam se dostat chtějí. Tento unikátní název nahrazuje před okamžikem zmíněnou řadu čísel.

A jak má ten, kdo chce svoji doménu získat, postupovat?

Není na tom vůbec nic složitého. Stačí si takový vhodný název zvolit a vzápětí si ho pomocí služby WHOIS ověřit, zda je dostupný, zda už není používán někým jiným. A poté, co je ověřena dostupnost takového jména budoucího webu, už se stačí jenom obrátit na některého z autorizovaných registrátorů, kteří takovou pravou českou doménu zajistí u zájmového sdružení právnických osob CZ.NIC, jež právě o české domény pečuje, jež zabezpečuje provoz domény nejvyšší úrovně .cz.

Takto vedený registrátor, například společnost TELE3, pak doménu zaregistruje. A zájmové sdružení právnických osob CZ.NIC, založené předními poskytovateli internetových služeb již před dvaadvaceti lety a mající v současnosti 117 členů a zabývající se provozováním registru jmen domén registrovaných pod doménou .cz a šířící osvětu v oboru názvů domén, se postará o vše zásadní, ať už jde o šíření technologie DNSSEC či služby mojeID, provozování interního bezpečnostního týmu CZ.NIC-CSIRT a Národního CSIRT týmu České republiky.

CZ.NIC je pak i členem EURid, které spravuje evropskou doménu .eu, a podobných mezinárodních společností a ochraňuje důvěrnost aktiv před neautorizovaným vyzrazením, konzistentně, plánovitě a ekonomicky efektivně implementuje bezpečnostní politiku informací a od roku 2013 má mezinárodně uznávanou certifikaci systému managementu bezpečnosti informací ISMS.

A jen těžko si lze představit partnery s lepším renomé.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

marek-odehnal-web

Investice do nemovitostí: Jak začít a kdy se vyplatí? | Marek Odehnal

Právě vyšlo

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

pavel-schiller-web

Procesní řízení v malé firmě | Pavel Schiller (ASN Plus)

tomas-baranek-web

Jak se efektivně vzdělávat a číst knihy? | Tomáš Baránek (Jan Melvil)

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů