Inzerce

Potřebuje vaše firma Roll Up banner? Vyhněte se těmto chybám

Jedna z nejvyužívanějších forem outdoorové reklamy často trpí řadou nedostatků. Nevyhazujte peníze zbytečně. Před tvorbou Roll Upu se zamyslete, co kolemjdoucího skutečně zaujme.

Inzerce

Jak nejlépe prezentovat značku na různých akcích, aby byla vidět? Možností je mnoho, například prezentační stěny, fotostěny nebo stolky či dokonce celé prezentační stánky vytvořené na míru. Nejjednodušším způsobem je ale Roll Up banner. Složený zabírá relativně málo místa, snadno ho přenesete, rozbalíte a zase rychle sbalíte zpět. Přitom v rozloženém stavu při standardní velikosti mají Roll Upy 200 centimetrů na výšku a až 150 centimetrů na šířku.

I když jde o jednu z nejčastěji využívaných outdoorových reklam, přesto stále vídáme Roll Up bannery, které nemají žádnou výpovědní hodnotu. Podstatné informace se na nich ztrácí. Proč tomu tak je? Jaké chyby dělají firmy při tvorbě Roll Upů nejčastěji?

Příliš mnoho informací

Jedním z hlavních nešvarů, kterého se firmy dopouštějí je, že se snaží na plochu Roll Upu vměstnat všechny možné informace – o firmě, o produktech nebo službách – a přiložit k nim co nejvíce obrázků. Zapomenou pak ale zcela zvýraznit logo nebo webovou adresu firmy.

Přitom logo, webové stránky případně i firemní heslo jsou ty nejpodstatnější informace a měly by být dobře viditelné, nejlépe v horní části Roll Upu. Pokud prezentujete produkt, může být v horní části umístěna atraktivní fotografie výrobku. Toto jsou informace, které lidé vidí už z dálky. Podrobnější informace mohou být součástí letáčku nebo reklamní brožury.

Nekvalitní obrázky

Dalším velkým problémem bannerů, a to i v případě zkušených firem, bývají nekvalitní fotografie. Obrázek, který se může zdát v počítači ostrý, je na velké ploše Roll Upu rozostřený. Proto vždy prodejci uvádějí, jakou velikost by měl obrázek mít. Na výběru fotografií si tak dejte vždy záležet. V případě vlastních produktů investujte do profesionálního fotografa, který vám výrobek nafotí.

Pokud potřebujete na banner jenom ilustrační fotografie, pomohou fotobanky, které jsou jednoduše přístupné a na některých z nich můžete stáhnout fotografie zdarma. Vhodný obrázek můžete najít například na Pixabay.com, Pexels.com nebo Unsplash.com.

Nevhodné barvy

Nečitelný text nebo neviditelné obrázky – i tak může vypadat Roll Up banner se špatně zvolenými barvami. Světlé, výrazné barvy mohou kolemjdoucí zaujmout, nevýrazné tóny způsobí, že lidé přejdou kolem vaší reklamy bez povšimnutí. Příliš mnoho jasných barev zas může způsobit, že se pozorovatelé budou soustředit na barevnost a zcela jim unikne podstata vašeho sdělení. Kombinace světlých barev, jako je bílá a žlutá, může udělat text neviditelným. V žádném případě ale nezapomeňte, že každý reklamní předmět a tedy i Roll Up banner by měl respektovat firemní barvy.

Neviditelné kontakty

Firmy často dumají nad tím, jaké kontaktní informace nechat na banner vytisknout. Důležité je zvolit jen ty nejdůležitější, díky kterým vás lidé doopravdy seženou. Pro někoho to může být telefon, pro jiného mail. Někdy zcela postačí webová adresa. Nezapomeňte ani na přidání kontaktů na sociální sítě, pokud je aktivně využíváte.

Špatně zvolená konstrukce Roll Up banneru

Vítr a jiné nepřízně počasí mohou váš banner rychle převrátit nebo ho dokonce zničit. Prodejci Roll Upů tak často nabízejí více druhů konstrukcí, dokonce si můžete vybrat i z různých druhů plachet. Nenechte se tedy zlákat nízkou cenou nejlevnějších konstrukcí a raději si nechte poradit od dodavatele, jaká konstrukce a plachta je pro vaše potřeby ta nejvhodnější.

Pokud si i přes naše rady nejste jistí tím, že jste vytvořili atraktivní návrh nebo se vám do toho jednoduše nechte, raději investujte do grafika, který vám vytvoří vizuálně přitažlivý banner. Nadčasově vytvořený Roll Up vám vydrží roky. Raději investujte o něco více, než abyste za pár měsíců museli pořizovat nový.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

Právě vyšlo

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání