Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Polož otázku budoucím hostům rozhovorů

Opakovaně mi píšete, že byste rádi měli prostor pro pokládání dotazů hostům v mých rozhovorech. Rozhodl jsem se proto vytvořit fórum na Facebooku, do kterého se můžete přidat a zapojit se do diskuze s ostatními fanoušky.

Inzerce

Mladý podnikatel je projekt stavěný pro českou a slovenskou komunitu internetových podnikatelů a marketérů. Každý den pracuji na novém obsahu, který má za cíl vás inspirovat, poučit a pomoci vám ve vašich projektech a plánech.

Právě proto bych rád komunitu kolem Mladého podnikatele semknul ještě více a dal vám všem prostor vyjádřit svůj názor, svoje přání a přímo ovlivnit moji další tvorbu.

Ve fóru můžete:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • navrhovat otázky vybraným hostům, které jsem pozval k vytvoření rozhovoru
  • komentovat aktuální obsah a vyjadřovat se k zajímavým tématům
  • čerpat inspiraci ze zkušeností a názorů ostatních
  • získat přístup k zákulisním informacím Mladého podnikatele
  • navrhovat témata, která byste rádi na Mladém podnikateli viděli zpracovaná
  • tvrdě a nekompromisně kritizovat moji práci tak, abyste s ní příště byli spokojeni :-)

O myšlence vlastního fóra jsem přemýšlel už mnohokrát. Skupinu jsem původně založil již v roce 2014, nikdy jsem s ní ale nepracoval. Až na základě vašich odpovědí na můj dotazník mi došlo, že by mohla posloužit jako skvělá příležitost, jak k vám být blíž a jak vám dát více možností ovlivnit, co si přečtete nebo přehrajete na Mladém podnikateli.

V Česku není příliš magazínů, které by svoje fanoušky nechaly přímo zasahovat do vlastního obsahu. Já bych to chtěl změnit, protože mě zajímají vaše názory a rád vytvořím rozhovory přesně o tom, co teď nejvíce pomůže vašemu podnikání a marketingu.

Pokud u toho chcete být, přidejte se do skupiny a zapojte se do diskuze.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

konference-web

České konference: Zaplacené přednášky, neodbornost, nespokojení účastníci

wordcamp-web

WordCamp 2016: V čem je jiný a jakou má budoucnost?

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Petr

Před 7 roky

Je super, že již je možné pokládat otázky samotným hostům. Jen je škoda, že je to vytvořeno přes facebook. Já totiž třeba FB nemám a kvůli položení pár dotazů si jej zakládat nebudu.

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 7 roky

Petře, díky za rozumný komentář. Naprosto souhlasím, že FB není ideální forma, protože hodně z našich fanoušků nebude vlastní profil mít. Na druhou stranu drtivá většina ano a navíc jakékoliv další řešení jsem hodnotil jako ještě méně efektivní. V minulosti jsme např. měli vlastní fórum na subdoméně, ale vůbec se neuchytilo. Vytvářet fórum zde na webu sice problém z části vyřeší, současně ale na diskuze neupozorním tolik lidí jako na Facebooku. Proto jsem volil toto řešení jako nejlepší.

Na možnost pokládat otázky hostům ale budu většinou upozorňovat i na Twitteru, takže budete moci případně zareagovat i tam.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 7 roky

Možná https://disqus.com by byl kompromisem. Popřípadě (lehká historie) otevřené emailové diskuze (narozdíl od FB diskuzí to načte i mobilní edge, pokrytí signálem LTE zase není taková sláva, byť se to pražským redaktorům nemusí zdát), nakonec email má každý.

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 7 roky

Máš pravdu, řešení se dá vymyslet spoustu. Faktem ale je, že drtivá většina našich uživatelů bude mít FB nebo TW a zároveň je pravděpodobnější, že si možnosti pokládat dotazy všimnou na těchto sítích než někde na webu, kde bych to BTW musel stejně promovat na sociálních sítích, ale už by se ve výsledku neprokliklo tolik lidí.

Pokud jde tedy o zásah, efektivnější se mi jeví současné řešení. Uvidím, jak se diskuze rozjede a kolik uživatelů si na tento problém bude stěžovat. Případně do budoucna vymyslím i další řešení.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce