Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Podnikání ve vzdělávání? Nízká investice, vysoká úspěšnost

Přemýšleli jste již někdy o tom, že začnete podnikat? Snad každého někdy napadlo, být si svým vlastní šéfem. Jenže v klasickém podnikání je největší úskalí snad to, že potřebujete do začátku investovat nemalé peníze, o kterých nevíte, zda se Vám někdy vrátí. Ale napadlo Vás někdy podnikat ve vzdělávání?

Inzerce

Společnost Bisnode se zabývala průzkumem, díky kterému zjistila, že podnikání ve vzdělávání patří k nejstabilnějším oborům v ČR. V tomto oboru má velká část firem skóring AAA, AA, či A, což znamená vynikající. To je důkaz stability těchto společností. V tomto sektoru se můžete dočkat velké pravděpodobnosti návratu investovaného kapitálu a nízkého rizika ztráty. Pokud tedy přemýšlíte, v čem podnikat, vzdělávání Vám přináší dost zajímavé možnosti.

Dnešní společnost se hodně rozvíjí, v mnoha oborech neustále přibývají nové metody a postupy a vznikají stále nové a nové druhy pracovních pozic. Pozice, které se staly v roce 2013 nejhledanějšími, v roce 2004 ještě vůbec neexistovali. Proto je vzdělávání se velmi důležité a dovolíme si říci, že se člověk musí vzdělávat celý život, chce-li něčeho dosáhnout.

Velmi atraktivní je segment vzdělávání pro děti a mládež. Rodiče v dnešní době chtějí svým dětem dopřát něco víc, než nabízí státní školský systém. Velkému nárůstu zájmu se těší různé kurzy jazykové, matematické, technické, vědecké i další. Proto jsou velmi zajímavé nejenom pro klienty ale i jako nápad pro podnikání. Oblíbené jsou licencované produkty a franchising, protože jsou ověřené a úspěšné. Třeba vzdělávání v oblasti STEM (science/věda, technology/technika, engineering/konstrukce, math/matematika) zažívá velký boom v USA, protože jsou to přesně ty oblasti, které jsou důležité pro budoucnost našich dětí. Do ČR právě koncept Brick By Brick, přináší vzdělávání STEM pro děti. Navíc je u dětí velmi oblíbené, protože k učení používá stavění modelů z kostek Lego.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

U dospělých je největším motivátorem vlastního rozvoje konkurenceschopnost na trhu práce, udržet si dobrou práci, nebo najít lepší. A zároveň to znamená největší prostor pro vzdělávací programy pro firemní klienty. Příležitosti pro nabídku firem jsou široké, od jazyků, osobního rozvoje, měkkých dovedností po odborné znalosti a dovednosti. U firemního klienta je výhodou dlouhodobější a stabilnější spolupráce, než s retailovým klientem, ale zároveň není jednoduché si ho získat. Velkou pomocí může být určitě know-how získané od franchise partnera, který poradí jak úspěšně podnikat ve vzdělávání.

Pokud se rozhodnete podnikat ve vzdělávání, velkou výhodou pro Vás bude počáteční investice, která je proti jiným druhům podnikání velice nízká a pohybovat se může již okolo 20 tisíc korun.

Nejste si jisti, jestli začít sami, nebo se stát součástí franchise sítě? Přečtěte si článek o tom, jaké jsou výhody a nevýhody franchisingu a budování své firmy od nuly.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce