Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Podnikání ve vzdělávání? Nízká investice, vysoká úspěšnost

Komerční sdělení

Přemýšleli jste již někdy o tom, že začnete podnikat? Snad každého někdy napadlo, být si svým vlastní šéfem. Jenže v klasickém podnikání je největší úskalí snad to, že potřebujete do začátku investovat nemalé peníze, o kterých nevíte, zda se Vám někdy vrátí. Ale napadlo Vás někdy podnikat ve vzdělávání?

Společnost Bisnode se zabývala průzkumem, díky kterému zjistila, že podnikání ve vzdělávání patří k nejstabilnějším oborům v ČR. V tomto oboru má velká část firem skóring AAA, AA, či A, což znamená vynikající. To je důkaz stability těchto společností. V tomto sektoru se můžete dočkat velké pravděpodobnosti návratu investovaného kapitálu a nízkého rizika ztráty. Pokud tedy přemýšlíte, v čem podnikat, vzdělávání Vám přináší dost zajímavé možnosti.

Dnešní společnost se hodně rozvíjí, v mnoha oborech neustále přibývají nové metody a postupy a vznikají stále nové a nové druhy pracovních pozic. Pozice, které se staly v roce 2013 nejhledanějšími, v roce 2004 ještě vůbec neexistovali. Proto je vzdělávání se velmi důležité a dovolíme si říci, že se člověk musí vzdělávat celý život, chce-li něčeho dosáhnout.

Velmi atraktivní je segment vzdělávání pro děti a mládež. Rodiče v dnešní době chtějí svým dětem dopřát něco víc, než nabízí státní školský systém. Velkému nárůstu zájmu se těší různé kurzy jazykové, matematické, technické, vědecké i další. Proto jsou velmi zajímavé nejenom pro klienty ale i jako nápad pro podnikání. Oblíbené jsou licencované produkty a franchising, protože jsou ověřené a úspěšné. Třeba vzdělávání v oblasti STEM (science/věda, technology/technika, engineering/konstrukce, math/matematika) zažívá velký boom v USA, protože jsou to přesně ty oblasti, které jsou důležité pro budoucnost našich dětí. Do ČR právě koncept Brick By Brick, přináší vzdělávání STEM pro děti. Navíc je u dětí velmi oblíbené, protože k učení používá stavění modelů z kostek Lego.

U dospělých je největším motivátorem vlastního rozvoje konkurenceschopnost na trhu práce, udržet si dobrou práci, nebo najít lepší. A zároveň to znamená největší prostor pro vzdělávací programy pro firemní klienty. Příležitosti pro nabídku firem jsou široké, od jazyků, osobního rozvoje, měkkých dovedností po odborné znalosti a dovednosti. U firemního klienta je výhodou dlouhodobější a stabilnější spolupráce, než s retailovým klientem, ale zároveň není jednoduché si ho získat. Velkou pomocí může být určitě know-how získané od franchise partnera, který poradí jak úspěšně podnikat ve vzdělávání.

Pokud se rozhodnete podnikat ve vzdělávání, velkou výhodou pro Vás bude počáteční investice, která je proti jiným druhům podnikání velice nízká a pohybovat se může již okolo 20 tisíc korun.

Nejste si jisti, jestli začít sami, nebo se stát součástí franchise sítě? Přečtěte si článek o tom, jaké jsou výhody a nevýhody franchisingu a budování své firmy od nuly.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu