Inzerce

Nebankovní financování firem: Jaké vznikají možnosti? | Jan Laštůvka a Vít Endler

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Na trhu vzniká stále více služeb nebankovního financování firem. Banky totiž v mnoha ohledech nezvládají rychlost vývoje v technologiích a neumí některým firmám nabídnout financování, které potřebují. I proto vznikají služby zaměřené třeba na financování e-shopů a dalších.

V tomto rozhovoru se potkávají šéfové dvou zdánlivě konkurenčních služeb. Jan Laštůvka je CEO Lemonera, které se zaměřuje na financování e-shopů a za kterým stojí silná banka. Vít Endler zase vede finGOOD.cz, který přichází s konceptem crowdfundingového financování a má mnohem širší cílovou skupinu.

S oběma pány jsem si povídal o tom, proč vzniká tolik nových služeb, jak dnes peníze na podnikání shánět a zda banky zaspaly dobu. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory o financování firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-lastuvka-web

Financování e-shopů: Průzkum mezi 150 firmami | Jan Laštůvka (Lemonero)

jan-lastuvka-web

Financování e-shopu, získání investora a vznik služby Lemonero | Jan Laštůvka

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

Právě vyšlo

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Nejoblíbenější

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda