Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Nákup odkazu aneb Jednoduchý způsob linkbuildingu, nad kterým musíte přemýšlet

Abyste dostali svou stránku do povědomí veřejnosti, stojí to čas, někdy i peníze. Linkbuilding je široké téma, které vás učí, jak budovat zpětné odkazy, čímž si zlepší vaše stránka pozice ve vyhledávačích, také o hodne zvýši návštevnost a také získá na hodnotě.

Nákup odkazů je také jednou z populárních možností, díky níž získáte zpětné odkazy. Většinou vám tento způsob nezabere mnoho času, ale minete nemálo peněz. A pokud je chcete utratit efektivně, myslím tím, abyste je utratili za kvalitní odkazy, které zaručí kvalitní zpětný odkaz na vaši stránku, nakupujte odkazy s rozumem. Podle čeho vybírat stránky si můžete přečíst níže v článku. Také nezapomínejte na správný výběr klíčových slov nebo výrazů, které budou odkazovat na váš web.

Podle čeho vybírat

Pokud si už zpětné odkazy kupujete, vybírejte si takové stránky, které vám pomohou zvýšit hodnotu té vaší. Na webu najdete mnoho nabídek, kde si můžete koupit odkazy na stránky bez ranku, bez návštěvnosti a často jsou i neznámé pro vyhledávače. Cena odkazu vás může zaujmout, ale nepřinese vám žádný užitek.

Při výběru sledujte tyto parametry:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • výška PR a S-ranku – doporučuji si kupovat odkazy na webech, které mají alespoň nějaké ranky, čímž vám mohou část svého ranku přeposlat a při nejbližším přepočítávání ranku mohou navýšit ten váš,
  • počet externích odkazů – platí, že čím méně je na stránce externích odkazů, tím větší sílu bude mít ten váš. Proto si vybírejte stránky, kde není umístěno příliš mnoho externích odkazů,
  • téma webu – téma webu by mělo být vhodné pro umístění odkazu, tudíž by mělo být příbuzná s tématem vašeho webu,
  • stáří webu – vyhledávače zajímá, jaký je web starý. Novým webem nedávají tak vysokou hodnotu jako starším. Starší weby mají vyšší tendenci si udržovat svou hodnotu.
  • návštěvnost webu – čím vyšší návštěvnost, tím lépe,
  • cenu – můžete si stanovit rozpočet, kolik chcete utratit na nákup odkazů. Jelikož každý majitel stránky si určuje, kolik za odkaz chce, některé ceny mohou být přehnané. Vybírejte si tak, abyste získali co nejvíce kvalitních odkazů.

Na co si dávejte pozor

Odkazy si můžeme koupit ve dvou druzích systémů, které nabízejí odkazy na prodej. Buď se jedná o automatické systémy, u kterých si majitel stránky vloží na web skript a pokud si zakoupíte reklamu, hned se tam začne zobrazovat. Jelikož vyhledávače nechtějí, aby se odkazy prodávaly a kupovaly, snaží se nacházet systémy, které umožňují automatické vkládání odkazů na web. Stránka tak může být penalizována a ztratí část své hodnoty. Druhým způsobem jsou systémy, které jsou založeny na ručním vkládání odkazů na stránku. Takové odkazy vypadají přirozeně a je malá pravděpodobnost, že by byly penalizovány.

Pozor si dávejte také na falešný PR. Stránka může ukazovat jiný PR jaký ve skutečnosti má. Je způsob, kterým se dá Google oklamat, aby váš web získal naoko lepší rank. Abyste však předešli tomu, že si koupíte odkaz na stránce s falešným PR, stránku si můžete zkontrolovat zde: http://checkpageranking.com.

Kde si zakoupit zpětný odkaz

Postup:

  1. Vyberete si systém
  2. Zaregistrujete se
  3. Vyberete si web, kde chcete odkaz umístit
  4. Reagujete na nabídku
  5. Zaplatíte za odkaz

České systémy:

Zahraniční:

A co Vy? Nakupujete odkazy? Vyděláváte na nich?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Mladí podnikatelé. Tvoří vlastní svět a dávají šanci nápadům

Právě vyšlo

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Seopizza.cz

Před 10 roky

Při výběru kvalitního odkazu bych se ještě také rozhodoval podle toho, kam odkaz půjde (patička, sidebar, obsah).
Důležité také je, jestli chcete mít odkaz z účinky pro Seznam nebo pro Google.
Zatímco Seznam má zatím pořád radši sidewide odkazy (na všech podstránkách webu), Google raději jeden odkaz (ten je tedy většinou nejlepší z hlavní strany). Pokud optimalizujete pro Seznam, kontrolujte si tedy, kolik stránek u daného webu Seznam indexuje.

Odpovědět »

Jan Novak

Před 5 roky

Je to dobrý článek, bohužel už velice zastaralý a některé věci již v roce 2017 neplatí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Inzerce