Inzerce

Nákup odkazu aneb Jednoduchý způsob linkbuildingu, nad kterým musíte přemýšlet

Abyste dostali svou stránku do povědomí veřejnosti, stojí to čas, někdy i peníze. Linkbuilding je široké téma, které vás učí, jak budovat zpětné odkazy, čímž si zlepší vaše stránka pozice ve vyhledávačích, také o hodne zvýši návštevnost a také získá na hodnotě.

Inzerce

Nákup odkazů je také jednou z populárních možností, díky níž získáte zpětné odkazy. Většinou vám tento způsob nezabere mnoho času, ale minete nemálo peněz. A pokud je chcete utratit efektivně, myslím tím, abyste je utratili za kvalitní odkazy, které zaručí kvalitní zpětný odkaz na vaši stránku, nakupujte odkazy s rozumem. Podle čeho vybírat stránky si můžete přečíst níže v článku. Také nezapomínejte na správný výběr klíčových slov nebo výrazů, které budou odkazovat na váš web.

Podle čeho vybírat

Pokud si už zpětné odkazy kupujete, vybírejte si takové stránky, které vám pomohou zvýšit hodnotu té vaší. Na webu najdete mnoho nabídek, kde si můžete koupit odkazy na stránky bez ranku, bez návštěvnosti a často jsou i neznámé pro vyhledávače. Cena odkazu vás může zaujmout, ale nepřinese vám žádný užitek.

Při výběru sledujte tyto parametry:

  • výška PR a S-ranku – doporučuji si kupovat odkazy na webech, které mají alespoň nějaké ranky, čímž vám mohou část svého ranku přeposlat a při nejbližším přepočítávání ranku mohou navýšit ten váš,
  • počet externích odkazů – platí, že čím méně je na stránce externích odkazů, tím větší sílu bude mít ten váš. Proto si vybírejte stránky, kde není umístěno příliš mnoho externích odkazů,
  • téma webu – téma webu by mělo být vhodné pro umístění odkazu, tudíž by mělo být příbuzná s tématem vašeho webu,
  • stáří webu – vyhledávače zajímá, jaký je web starý. Novým webem nedávají tak vysokou hodnotu jako starším. Starší weby mají vyšší tendenci si udržovat svou hodnotu.
  • návštěvnost webu – čím vyšší návštěvnost, tím lépe,
  • cenu – můžete si stanovit rozpočet, kolik chcete utratit na nákup odkazů. Jelikož každý majitel stránky si určuje, kolik za odkaz chce, některé ceny mohou být přehnané. Vybírejte si tak, abyste získali co nejvíce kvalitních odkazů.

Na co si dávejte pozor

Odkazy si můžeme koupit ve dvou druzích systémů, které nabízejí odkazy na prodej. Buď se jedná o automatické systémy, u kterých si majitel stránky vloží na web skript a pokud si zakoupíte reklamu, hned se tam začne zobrazovat. Jelikož vyhledávače nechtějí, aby se odkazy prodávaly a kupovaly, snaží se nacházet systémy, které umožňují automatické vkládání odkazů na web. Stránka tak může být penalizována a ztratí část své hodnoty. Druhým způsobem jsou systémy, které jsou založeny na ručním vkládání odkazů na stránku. Takové odkazy vypadají přirozeně a je malá pravděpodobnost, že by byly penalizovány.

Pozor si dávejte také na falešný PR. Stránka může ukazovat jiný PR jaký ve skutečnosti má. Je způsob, kterým se dá Google oklamat, aby váš web získal naoko lepší rank. Abyste však předešli tomu, že si koupíte odkaz na stránce s falešným PR, stránku si můžete zkontrolovat zde: http://checkpageranking.com.

Kde si zakoupit zpětný odkaz

Postup:

  1. Vyberete si systém
  2. Zaregistrujete se
  3. Vyberete si web, kde chcete odkaz umístit
  4. Reagujete na nabídku
  5. Zaplatíte za odkaz

České systémy:

Zahraniční:

A co Vy? Nakupujete odkazy? Vyděláváte na nich?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Seopizza.cz

Před 9 roky

Při výběru kvalitního odkazu bych se ještě také rozhodoval podle toho, kam odkaz půjde (patička, sidebar, obsah).
Důležité také je, jestli chcete mít odkaz z účinky pro Seznam nebo pro Google.
Zatímco Seznam má zatím pořád radši sidewide odkazy (na všech podstránkách webu), Google raději jeden odkaz (ten je tedy většinou nejlepší z hlavní strany). Pokud optimalizujete pro Seznam, kontrolujte si tedy, kolik stránek u daného webu Seznam indexuje.

Odpovědět »

Jan Novak

Před 4 roky

Je to dobrý článek, bohužel už velice zastaralý a některé věci již v roce 2017 neplatí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek