Inzerce

Nákup odkazu aneb Jednoduchý způsob linkbuildingu, nad kterým musíte přemýšlet

Abyste dostali svou stránku do povědomí veřejnosti, stojí to čas, někdy i peníze. Linkbuilding je široké téma, které vás učí, jak budovat zpětné odkazy, čímž si zlepší vaše stránka pozice ve vyhledávačích, také o hodne zvýši návštevnost a také získá na hodnotě.

Inzerce

Nákup odkazů je také jednou z populárních možností, díky níž získáte zpětné odkazy. Většinou vám tento způsob nezabere mnoho času, ale minete nemálo peněz. A pokud je chcete utratit efektivně, myslím tím, abyste je utratili za kvalitní odkazy, které zaručí kvalitní zpětný odkaz na vaši stránku, nakupujte odkazy s rozumem. Podle čeho vybírat stránky si můžete přečíst níže v článku. Také nezapomínejte na správný výběr klíčových slov nebo výrazů, které budou odkazovat na váš web.

Podle čeho vybírat

Pokud si už zpětné odkazy kupujete, vybírejte si takové stránky, které vám pomohou zvýšit hodnotu té vaší. Na webu najdete mnoho nabídek, kde si můžete koupit odkazy na stránky bez ranku, bez návštěvnosti a často jsou i neznámé pro vyhledávače. Cena odkazu vás může zaujmout, ale nepřinese vám žádný užitek.

Při výběru sledujte tyto parametry:

  • výška PR a S-ranku – doporučuji si kupovat odkazy na webech, které mají alespoň nějaké ranky, čímž vám mohou část svého ranku přeposlat a při nejbližším přepočítávání ranku mohou navýšit ten váš,
  • počet externích odkazů – platí, že čím méně je na stránce externích odkazů, tím větší sílu bude mít ten váš. Proto si vybírejte stránky, kde není umístěno příliš mnoho externích odkazů,
  • téma webu – téma webu by mělo být vhodné pro umístění odkazu, tudíž by mělo být příbuzná s tématem vašeho webu,
  • stáří webu – vyhledávače zajímá, jaký je web starý. Novým webem nedávají tak vysokou hodnotu jako starším. Starší weby mají vyšší tendenci si udržovat svou hodnotu.
  • návštěvnost webu – čím vyšší návštěvnost, tím lépe,
  • cenu – můžete si stanovit rozpočet, kolik chcete utratit na nákup odkazů. Jelikož každý majitel stránky si určuje, kolik za odkaz chce, některé ceny mohou být přehnané. Vybírejte si tak, abyste získali co nejvíce kvalitních odkazů.

Na co si dávejte pozor

Odkazy si můžeme koupit ve dvou druzích systémů, které nabízejí odkazy na prodej. Buď se jedná o automatické systémy, u kterých si majitel stránky vloží na web skript a pokud si zakoupíte reklamu, hned se tam začne zobrazovat. Jelikož vyhledávače nechtějí, aby se odkazy prodávaly a kupovaly, snaží se nacházet systémy, které umožňují automatické vkládání odkazů na web. Stránka tak může být penalizována a ztratí část své hodnoty. Druhým způsobem jsou systémy, které jsou založeny na ručním vkládání odkazů na stránku. Takové odkazy vypadají přirozeně a je malá pravděpodobnost, že by byly penalizovány.

Pozor si dávejte také na falešný PR. Stránka může ukazovat jiný PR jaký ve skutečnosti má. Je způsob, kterým se dá Google oklamat, aby váš web získal naoko lepší rank. Abyste však předešli tomu, že si koupíte odkaz na stránce s falešným PR, stránku si můžete zkontrolovat zde: http://checkpageranking.com.

Kde si zakoupit zpětný odkaz

Postup:

  1. Vyberete si systém
  2. Zaregistrujete se
  3. Vyberete si web, kde chcete odkaz umístit
  4. Reagujete na nabídku
  5. Zaplatíte za odkaz

České systémy:

Zahraniční:

A co Vy? Nakupujete odkazy? Vyděláváte na nich?

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Seopizza.cz

Před 9 roky

Při výběru kvalitního odkazu bych se ještě také rozhodoval podle toho, kam odkaz půjde (patička, sidebar, obsah).
Důležité také je, jestli chcete mít odkaz z účinky pro Seznam nebo pro Google.
Zatímco Seznam má zatím pořád radši sidewide odkazy (na všech podstránkách webu), Google raději jeden odkaz (ten je tedy většinou nejlepší z hlavní strany). Pokud optimalizujete pro Seznam, kontrolujte si tedy, kolik stránek u daného webu Seznam indexuje.

Odpovědět »

Jan Novak

Před 3 roky

Je to dobrý článek, bohužel už velice zastaralý a některé věci již v roce 2017 neplatí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně