Abyste dostali svou stránku do povědomí veřejnosti, stojí to čas, někdy i peníze. Linkbuilding je široké téma, které vás učí, jak budovat zpětné odkazy, čímž si zlepší vaše stránka pozice ve vyhledávačích, také o hodne zvýši návštevnost a také získá na hodnotě.
Inzerce
Nákup odkazů je také jednou z populárních možností, díky níž získáte zpětné odkazy. Většinou vám tento způsob nezabere mnoho času, ale minete nemálo peněz. A pokud je chcete utratit efektivně, myslím tím, abyste je utratili za kvalitní odkazy, které zaručí kvalitní zpětný odkaz na vaši stránku, nakupujte odkazy s rozumem. Podle čeho vybírat stránky si můžete přečíst níže v článku. Také nezapomínejte na správný výběr klíčových slov nebo výrazů, které budou odkazovat na váš web.
Podle čeho vybírat
Pokud si už zpětné odkazy kupujete, vybírejte si takové stránky, které vám pomohou zvýšit hodnotu té vaší. Na webu najdete mnoho nabídek, kde si můžete koupit odkazy na stránky bez ranku, bez návštěvnosti a často jsou i neznámé pro vyhledávače. Cena odkazu vás může zaujmout, ale nepřinese vám žádný užitek.
Při výběru sledujte tyto parametry:
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
výška PR a S-ranku – doporučuji si kupovat odkazy na webech, které mají alespoň nějaké ranky, čímž vám mohou část svého ranku přeposlat a při nejbližším přepočítávání ranku mohou navýšit ten váš,
počet externích odkazů – platí, že čím méně je na stránce externích odkazů, tím větší sílu bude mít ten váš. Proto si vybírejte stránky, kde není umístěno příliš mnoho externích odkazů,
téma webu – téma webu by mělo být vhodné pro umístění odkazu, tudíž by mělo být příbuzná s tématem vašeho webu,
stáří webu – vyhledávače zajímá, jaký je web starý. Novým webem nedávají tak vysokou hodnotu jako starším. Starší weby mají vyšší tendenci si udržovat svou hodnotu.
návštěvnost webu – čím vyšší návštěvnost, tím lépe,
cenu – můžete si stanovit rozpočet, kolik chcete utratit na nákup odkazů. Jelikož každý majitel stránky si určuje, kolik za odkaz chce, některé ceny mohou být přehnané. Vybírejte si tak, abyste získali co nejvíce kvalitních odkazů.
Na co si dávejte pozor
Odkazy si můžeme koupit ve dvou druzích systémů, které nabízejí odkazy na prodej. Buď se jedná o automatické systémy, u kterých si majitel stránky vloží na web skript a pokud si zakoupíte reklamu, hned se tam začne zobrazovat. Jelikož vyhledávače nechtějí, aby se odkazy prodávaly a kupovaly, snaží se nacházet systémy, které umožňují automatické vkládání odkazů na web. Stránka tak může být penalizována a ztratí část své hodnoty. Druhým způsobem jsou systémy, které jsou založeny na ručním vkládání odkazů na stránku. Takové odkazy vypadají přirozeně a je malá pravděpodobnost, že by byly penalizovány.
Pozor si dávejte také na falešný PR. Stránka může ukazovat jiný PR jaký ve skutečnosti má. Je způsob, kterým se dá Google oklamat, aby váš web získal naoko lepší rank. Abyste však předešli tomu, že si koupíte odkaz na stránce s falešným PR, stránku si můžete zkontrolovat zde: http://checkpageranking.com.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.
Při výběru kvalitního odkazu bych se ještě také rozhodoval podle toho, kam odkaz půjde (patička, sidebar, obsah).
Důležité také je, jestli chcete mít odkaz z účinky pro Seznam nebo pro Google.
Zatímco Seznam má zatím pořád radši sidewide odkazy (na všech podstránkách webu), Google raději jeden odkaz (ten je tedy většinou nejlepší z hlavní strany). Pokud optimalizujete pro Seznam, kontrolujte si tedy, kolik stránek u daného webu Seznam indexuje.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Seopizza.cz
Před 11 roky
Při výběru kvalitního odkazu bych se ještě také rozhodoval podle toho, kam odkaz půjde (patička, sidebar, obsah).
Důležité také je, jestli chcete mít odkaz z účinky pro Seznam nebo pro Google.
Zatímco Seznam má zatím pořád radši sidewide odkazy (na všech podstránkách webu), Google raději jeden odkaz (ten je tedy většinou nejlepší z hlavní strany). Pokud optimalizujete pro Seznam, kontrolujte si tedy, kolik stránek u daného webu Seznam indexuje.
Odpovědět »
Jan Novak
Před 6 roky
Je to dobrý článek, bohužel už velice zastaralý a některé věci již v roce 2017 neplatí.
Odpovědět »