Inzerce

Na sociálních sítích a ve vyhledávání trávíme stále více času. S tím stoupá i množství inzerentů

V roce 2017 jsme na sociálních sítích a internetu strávili rekordní množství času. Vyplývá to ze statistik uznávaného experta Marka Irvina z Wordstream, který v květnu dorazí do Prahy na konferenci Performance 2020. Lidé dnes podle něj tvoří na sociálních sítích publikum o velikosti 1,4 miliardy aktivních uživatelů a provedou asi 1,2 trilionu vyhledávání každý den. Na to reagují firmy, jejichž zájem o internetovou reklamu rapidně roste.

Inzerce

8 milionů. Takový je celosvětový počet inzerentů, kteří svou reklamou oslovují zákazníky ve vyhledávání nebo na sociálních sítích. “Za posledních 18 měsíců se toto číslo zdvojnásobilo a je přirozenou reakcí na čas, který sociálním sítím a internetu věnujeme. Otázkou je, jak správně měřit úspěch těchto inzertních kampaní, když jsme jako lidé vystaveni obrovskému množství reklamy na nejrůznějších místech,” zmiňuje uznávaný expert Mark Irvine, který na tuto otázku odpoví na konferenci Performance 2020. Ta se koná 22. května v Praze.

Zmíněné setkání online marketérů z ČR i celého světa se bude letos detailně věnovat otázce, jak správně měřit úspěšnost reklamních kampaní. “Jde přitom nejen o prostředí internetu, ale také třeba o vliv kamenných prodejen na prodeje v e-shopu,“ vysvětluje Petra Pacáková z pořádající společnosti ACOMWARE. Zajímavé statistiky k tomuto tématu představí Maria Bochewa z agentury OWOX, podle níž se ROPO efekt (situace, kdy zákazníci vyhledají informace online, ale nakoupí v prodejně) v České republice týká zhruba 33 % nákupů. “To není málo. V podstatě nám říká, že asi třetina zákazníků použije váš e-shop jen jako zdroj informací. Je správné hledat cesty, jak takového zákazníka včas zachytit,“ říká Pacáková.

Seznam řečníků konference Performance 2020 nově doplnil také Josef Hlaváček z českého zastoupení Facebook. Ten názorně ukáže, jak se největším světovým firmám daří díky uplatnění myšlenky “think small” stavět své obchody. Performance 2020 vzniká za podpory společností Google, Seznam, RTB House, Bidding Tools nebo Asociace pro elektronickou komerci. Celkem přivítá více než 10 řečníků. Z významných zahraničních osobností dorazí dále také Warren Knight (Think Digital First) nebo Andy Tailor (Merkle). Součástí programu jsou vedle přednášek také praktické workshopy. Více informací o konferenci najdete na webu www.performance2020.cz.


Speciálně pro vás jsme navíc domluvili slevu 1000 Kč na vstupné. Stačí se zaregistrovat zde a zadat kód perf2020-mp Poslechněte si, kdo na akci vystoupí:

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)