Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Na co dát pozor při psaní diplomky?

Zvolili jste si perfektní téma, našli jste vstřícného vedoucího, práci jste si rozvrhli a pravidelně konzultovali. Strávili jste dlouhé hodiny v knihovnách i v terénu. Myslíte si, že už máte hotovo? Pozor, ať neusnete na vavřínech. Máte sice dobře nakročeno, ale ještě zbývá dlouhý kus cesty do cíle. Jsou to právě zdánlivé maličkosti nebo samozřejmosti, které mohou celou vaši dřinu nakonec zhatit. Vyvarujte se proto několika zbytečných, ale častých chyb mnoha diplomantů.

Pozor na stylistiku, pravopis a formátování. Pro kontrolu je lepší si práci vytisknout „nanečisto“ a několikrát si ji projít. Pro tisk většího množství textu je nejlepší použít laserové tiskárny se značkovým tonerem odpovídajícím značce výrobce, jde o levnější variantu než při tisku inkoustem. Pokud tedy používáte tiskárnu Canon, používejte i toner Canon (předejdete tak například komplikacím při reklamaci tiskárny). V momentě, kdy jsou všechny čárky, odstavce a ypsilony, kde mají být, můžete s klidným svědomím dát svůj výtvor svázat do desek.

Rozhodně ale nic nenechávejte na poslední chvíli. Určitě nebudete jediní, kteří přiběhli za pět minut dvanáct s objednávkou na vytisknutí a sešití diplomové práce. Svázání diplomky do desek zpravidla zabere i několik dní. Proto si nechte několikadenní rezervu, abyste měli jistotu, že práci odevzdáte včas.

To nejdůležitější však přichází až na konci. Po mravenčí práci v knihovně i terénu musíte svoji práci taky náležitě prodat. Na obhajobu se proto důkladně připravte, sesumírujte si hlavní body své práce i její výsledky. Pečlivě se také podívejte na doplňující otázky od vašeho vedoucího a oponenta.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Description: Dopsali jste diplomku a myslíte si, že už máte pokoj? Neusněte na vavřínech. Vyvarujte se častých chyb, které můžou vaši práci zbytečně potopit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Právě vyšlo

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce