Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Na co dát pozor při psaní diplomky?

Inzerce

Inzerce

Zvolili jste si perfektní téma, našli jste vstřícného vedoucího, práci jste si rozvrhli a pravidelně konzultovali. Strávili jste dlouhé hodiny v knihovnách i v terénu. Myslíte si, že už máte hotovo? Pozor, ať neusnete na vavřínech. Máte sice dobře nakročeno, ale ještě zbývá dlouhý kus cesty do cíle. Jsou to právě zdánlivé maličkosti nebo samozřejmosti, které mohou celou vaši dřinu nakonec zhatit. Vyvarujte se proto několika zbytečných, ale častých chyb mnoha diplomantů.

Pozor na stylistiku, pravopis a formátování. Pro kontrolu je lepší si práci vytisknout „nanečisto“ a několikrát si ji projít. Pro tisk většího množství textu je nejlepší použít laserové tiskárny se značkovým tonerem odpovídajícím značce výrobce, jde o levnější variantu než při tisku inkoustem. Pokud tedy používáte tiskárnu Canon, používejte i toner Canon (předejdete tak například komplikacím při reklamaci tiskárny). V momentě, kdy jsou všechny čárky, odstavce a ypsilony, kde mají být, můžete s klidným svědomím dát svůj výtvor svázat do desek.

Rozhodně ale nic nenechávejte na poslední chvíli. Určitě nebudete jediní, kteří přiběhli za pět minut dvanáct s objednávkou na vytisknutí a sešití diplomové práce. Svázání diplomky do desek zpravidla zabere i několik dní. Proto si nechte několikadenní rezervu, abyste měli jistotu, že práci odevzdáte včas.

To nejdůležitější však přichází až na konci. Po mravenčí práci v knihovně i terénu musíte svoji práci taky náležitě prodat. Na obhajobu se proto důkladně připravte, sesumírujte si hlavní body své práce i její výsledky. Pečlivě se také podívejte na doplňující otázky od vašeho vedoucího a oponenta.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Description: Dopsali jste diplomku a myslíte si, že už máte pokoj? Neusněte na vavřínech. Vyvarujte se častých chyb, které můžou vaši práci zbytečně potopit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce