Inzerce

Na co dát pozor při psaní diplomky?

Zvolili jste si perfektní téma, našli jste vstřícného vedoucího, práci jste si rozvrhli a pravidelně konzultovali. Strávili jste dlouhé hodiny v knihovnách i v terénu. Myslíte si, že už máte hotovo? Pozor, ať neusnete na vavřínech. Máte sice dobře nakročeno, ale ještě zbývá dlouhý kus cesty do cíle. Jsou to právě zdánlivé maličkosti nebo samozřejmosti, které mohou celou vaši dřinu nakonec zhatit. Vyvarujte se proto několika zbytečných, ale častých chyb mnoha diplomantů.

Inzerce

Pozor na stylistiku, pravopis a formátování. Pro kontrolu je lepší si práci vytisknout „nanečisto“ a několikrát si ji projít. Pro tisk většího množství textu je nejlepší použít laserové tiskárny se značkovým tonerem odpovídajícím značce výrobce, jde o levnější variantu než při tisku inkoustem. Pokud tedy používáte tiskárnu Canon, používejte i toner Canon (předejdete tak například komplikacím při reklamaci tiskárny). V momentě, kdy jsou všechny čárky, odstavce a ypsilony, kde mají být, můžete s klidným svědomím dát svůj výtvor svázat do desek.

Rozhodně ale nic nenechávejte na poslední chvíli. Určitě nebudete jediní, kteří přiběhli za pět minut dvanáct s objednávkou na vytisknutí a sešití diplomové práce. Svázání diplomky do desek zpravidla zabere i několik dní. Proto si nechte několikadenní rezervu, abyste měli jistotu, že práci odevzdáte včas.

To nejdůležitější však přichází až na konci. Po mravenčí práci v knihovně i terénu musíte svoji práci taky náležitě prodat. Na obhajobu se proto důkladně připravte, sesumírujte si hlavní body své práce i její výsledky. Pečlivě se také podívejte na doplňující otázky od vašeho vedoucího a oponenta.

Description: Dopsali jste diplomku a myslíte si, že už máte pokoj? Neusněte na vavřínech. Vyvarujte se častých chyb, které můžou vaši práci zbytečně potopit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?