Inzerce

Na co dát pozor při psaní diplomky?

Zvolili jste si perfektní téma, našli jste vstřícného vedoucího, práci jste si rozvrhli a pravidelně konzultovali. Strávili jste dlouhé hodiny v knihovnách i v terénu. Myslíte si, že už máte hotovo? Pozor, ať neusnete na vavřínech. Máte sice dobře nakročeno, ale ještě zbývá dlouhý kus cesty do cíle. Jsou to právě zdánlivé maličkosti nebo samozřejmosti, které mohou celou vaši dřinu nakonec zhatit. Vyvarujte se proto několika zbytečných, ale častých chyb mnoha diplomantů.

Inzerce

Pozor na stylistiku, pravopis a formátování. Pro kontrolu je lepší si práci vytisknout „nanečisto“ a několikrát si ji projít. Pro tisk většího množství textu je nejlepší použít laserové tiskárny se značkovým tonerem odpovídajícím značce výrobce, jde o levnější variantu než při tisku inkoustem. Pokud tedy používáte tiskárnu Canon, používejte i toner Canon (předejdete tak například komplikacím při reklamaci tiskárny). V momentě, kdy jsou všechny čárky, odstavce a ypsilony, kde mají být, můžete s klidným svědomím dát svůj výtvor svázat do desek.

Rozhodně ale nic nenechávejte na poslední chvíli. Určitě nebudete jediní, kteří přiběhli za pět minut dvanáct s objednávkou na vytisknutí a sešití diplomové práce. Svázání diplomky do desek zpravidla zabere i několik dní. Proto si nechte několikadenní rezervu, abyste měli jistotu, že práci odevzdáte včas.

To nejdůležitější však přichází až na konci. Po mravenčí práci v knihovně i terénu musíte svoji práci taky náležitě prodat. Na obhajobu se proto důkladně připravte, sesumírujte si hlavní body své práce i její výsledky. Pečlivě se také podívejte na doplňující otázky od vašeho vedoucího a oponenta.

Description: Dopsali jste diplomku a myslíte si, že už máte pokoj? Neusněte na vavřínech. Vyvarujte se častých chyb, které můžou vaši práci zbytečně potopit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Právě vyšlo

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)