Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Na co dát pozor při psaní diplomky?

Komerční sdělení

Zvolili jste si perfektní téma, našli jste vstřícného vedoucího, práci jste si rozvrhli a pravidelně konzultovali. Strávili jste dlouhé hodiny v knihovnách i v terénu. Myslíte si, že už máte hotovo? Pozor, ať neusnete na vavřínech. Máte sice dobře nakročeno, ale ještě zbývá dlouhý kus cesty do cíle. Jsou to právě zdánlivé maličkosti nebo samozřejmosti, které mohou celou vaši dřinu nakonec zhatit. Vyvarujte se proto několika zbytečných, ale častých chyb mnoha diplomantů.

Pozor na stylistiku, pravopis a formátování. Pro kontrolu je lepší si práci vytisknout „nanečisto“ a několikrát si ji projít. Pro tisk většího množství textu je nejlepší použít laserové tiskárny se značkovým tonerem odpovídajícím značce výrobce, jde o levnější variantu než při tisku inkoustem. Pokud tedy používáte tiskárnu Canon, používejte i toner Canon (předejdete tak například komplikacím při reklamaci tiskárny). V momentě, kdy jsou všechny čárky, odstavce a ypsilony, kde mají být, můžete s klidným svědomím dát svůj výtvor svázat do desek.

Rozhodně ale nic nenechávejte na poslední chvíli. Určitě nebudete jediní, kteří přiběhli za pět minut dvanáct s objednávkou na vytisknutí a sešití diplomové práce. Svázání diplomky do desek zpravidla zabere i několik dní. Proto si nechte několikadenní rezervu, abyste měli jistotu, že práci odevzdáte včas.

To nejdůležitější však přichází až na konci. Po mravenčí práci v knihovně i terénu musíte svoji práci taky náležitě prodat. Na obhajobu se proto důkladně připravte, sesumírujte si hlavní body své práce i její výsledky. Pečlivě se také podívejte na doplňující otázky od vašeho vedoucího a oponenta.

Description: Dopsali jste diplomku a myslíte si, že už máte pokoj? Neusněte na vavřínech. Vyvarujte se častých chyb, které můžou vaši práci zbytečně potopit.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Skrýt reklamu