Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Jdeme v nich mnohem více do hloubky. Žádná teorie, pouze praxe.
Zpovídáme špičkové hosty z řad TOP podnikatelů a manažerů.
Cenné know-how pro majitele a šéfy malých i velkých firem.
Zjistit více

Inzerce

Miliardáři konečně začínají vracet své zkušenosti Česku

Jiří Rostecký
Autor fotky: Jirka Chomát

Když se podíváte na žebříček nejbohatších Čechů, najdete na něm lidi, kteří většinou vůbec nevystupují v médiích. A už takřka vůbec nikdo z nich nesdílí s ostatními své podnikatelské zkušenosti a doporučení pro další podnikatele.

Inzerce

Jasně, u velké části z nich panují různé pochyby o tom, jak ke svému majetku přišli, případně jejich příběhy nejsou nikterak extrémně atraktivní.

Tak i tak jsou to lidé, kteří sedí na obrovském majetku, řídí velké firmy a nesou na zádech finanční i lidskou zodpovědnost, kterou si většina lidí nedokáže ani představit. A už jenom proto jsem přesvědčený, že i oni mohou ostatní podnikatele něco naučit a sdílet s nimi jejich know-how.

Nedělají to. Většinou argumentují ochranou vlastního soukromí, což ale bývá jen snadná výmluva, jelikož sdílet zkušenosti se nutně nevylučuje s ochranou toho, proč dotyčný nechce být vidět.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Děje se ale jedna úžasná věc. Mění se to!

Generace devadesátkových byznysmenů postupně stárne a v žebříčku přibývají nová mladší jména.

Dneska jsem pro naše předplatitele natáčel s třicetiletým miliardářem Honzou Bednářem (rozhovor vyjde brzy), který založil a z části prodal ShipMonk. Před pár dny jsme se spolu na rozhovor připravovali. A dnes natáčeli podrobný rozhovor o řízení firmy, OKR, ESOP, výběru lidí i o tom, jak se člověku změní život, když se stane tak bohatým a co s těmi penězi dělá.

Je to úžasný trend pro české i slovenské podnikatele. Nejbohatší se stávají dostupnějšími, otevřenějšími a ochotnějšími s ostatními sdílet to, co se naučili. Jejich příběhy jsou transparentnější a inspirativnější. Dá se s nimi mluvit na rovinu a ne skrze mluvčí, kteří váží každé slovo. A mají zájem na tom, aby své know-how poslali poslali zpět domů – do Česka.

Jsou to první průkopníci. A já věřím, že jich bude do budoucna stále víc, protože už teď vidím řadu lidí, které v tom žebříčku jednou beztak uvidíme.

Představte si, jak to může změnit pohled Čechů na podnikatele a úspěch jako takový, co všechno se od nich můžeme naučit a kolik lidí to může motivovat k podnikání a ke splnění svých snů.

Je to prostě úžasná zpráva pro celou naši zemi.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Jiří Rostecký

Prodej firmy: Hlavní důvod, proč se vám nepovede

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Jiří Rostecký

On-line podnikání: Jak na něj?

Právě vyšlo

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Nejoblíbenější

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Inzerce