Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Miliardáři konečně začínají vracet své zkušenosti Česku

Jiří Rostecký
Autor fotky: Jirka Chomát

Když se podíváte na žebříček nejbohatších Čechů, najdete na něm lidi, kteří většinou vůbec nevystupují v médiích. A už takřka vůbec nikdo z nich nesdílí s ostatními své podnikatelské zkušenosti a doporučení pro další podnikatele.

Inzerce

Jasně, u velké části z nich panují různé pochyby o tom, jak ke svému majetku přišli, případně jejich příběhy nejsou nikterak extrémně atraktivní.

Tak i tak jsou to lidé, kteří sedí na obrovském majetku, řídí velké firmy a nesou na zádech finanční i lidskou zodpovědnost, kterou si většina lidí nedokáže ani představit. A už jenom proto jsem přesvědčený, že i oni mohou ostatní podnikatele něco naučit a sdílet s nimi jejich know-how.

Nedělají to. Většinou argumentují ochranou vlastního soukromí, což ale bývá jen snadná výmluva, jelikož sdílet zkušenosti se nutně nevylučuje s ochranou toho, proč dotyčný nechce být vidět.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Děje se ale jedna úžasná věc. Mění se to!

Generace devadesátkových byznysmenů postupně stárne a v žebříčku přibývají nová mladší jména.

Dneska jsem pro naše předplatitele natáčel s třicetiletým miliardářem Honzou Bednářem (rozhovor vyjde brzy), který založil a z části prodal ShipMonk. Před pár dny jsme se spolu na rozhovor připravovali. A dnes natáčeli podrobný rozhovor o řízení firmy, OKR, ESOP, výběru lidí i o tom, jak se člověku změní život, když se stane tak bohatým a co s těmi penězi dělá.

Je to úžasný trend pro české i slovenské podnikatele. Nejbohatší se stávají dostupnějšími, otevřenějšími a ochotnějšími s ostatními sdílet to, co se naučili. Jejich příběhy jsou transparentnější a inspirativnější. Dá se s nimi mluvit na rovinu a ne skrze mluvčí, kteří váží každé slovo. A mají zájem na tom, aby své know-how poslali poslali zpět domů – do Česka.

Jsou to první průkopníci. A já věřím, že jich bude do budoucna stále víc, protože už teď vidím řadu lidí, které v tom žebříčku jednou beztak uvidíme.

Představte si, jak to může změnit pohled Čechů na podnikatele a úspěch jako takový, co všechno se od nich můžeme naučit a kolik lidí to může motivovat k podnikání a ke splnění svých snů.

Je to prostě úžasná zpráva pro celou naši zemi.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Jiří Rostecký

Prodej firmy: Hlavní důvod, proč se vám nepovede

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Jiří Rostecký

On-line podnikání: Jak na něj?

Právě vyšlo

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Premium
martin-javier-stojka-web

Rozšiřte si trh práce, ušetřete a získejte zkušenější kolegy | Martin Javier Stojka

marek-marusinec-web

Zvyšte angažovanost vašich zaměstnanců | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Inzerce