Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Miliardáři konečně začínají vracet své zkušenosti Česku

Jiří Rostecký
Autor fotky: Jirka Chomát

Když se podíváte na žebříček nejbohatších Čechů, najdete na něm lidi, kteří většinou vůbec nevystupují v médiích. A už takřka vůbec nikdo z nich nesdílí s ostatními své podnikatelské zkušenosti a doporučení pro další podnikatele.

Inzerce

Jasně, u velké části z nich panují různé pochyby o tom, jak ke svému majetku přišli, případně jejich příběhy nejsou nikterak extrémně atraktivní.

Tak i tak jsou to lidé, kteří sedí na obrovském majetku, řídí velké firmy a nesou na zádech finanční i lidskou zodpovědnost, kterou si většina lidí nedokáže ani představit. A už jenom proto jsem přesvědčený, že i oni mohou ostatní podnikatele něco naučit a sdílet s nimi jejich know-how.

Nedělají to. Většinou argumentují ochranou vlastního soukromí, což ale bývá jen snadná výmluva, jelikož sdílet zkušenosti se nutně nevylučuje s ochranou toho, proč dotyčný nechce být vidět.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Děje se ale jedna úžasná věc. Mění se to!

Generace devadesátkových byznysmenů postupně stárne a v žebříčku přibývají nová mladší jména.

Dneska jsem pro naše předplatitele natáčel s třicetiletým miliardářem Honzou Bednářem (rozhovor vyjde brzy), který založil a z části prodal ShipMonk. Před pár dny jsme se spolu na rozhovor připravovali. A dnes natáčeli podrobný rozhovor o řízení firmy, OKR, ESOP, výběru lidí i o tom, jak se člověku změní život, když se stane tak bohatým a co s těmi penězi dělá.

Je to úžasný trend pro české i slovenské podnikatele. Nejbohatší se stávají dostupnějšími, otevřenějšími a ochotnějšími s ostatními sdílet to, co se naučili. Jejich příběhy jsou transparentnější a inspirativnější. Dá se s nimi mluvit na rovinu a ne skrze mluvčí, kteří váží každé slovo. A mají zájem na tom, aby své know-how poslali poslali zpět domů – do Česka.

Jsou to první průkopníci. A já věřím, že jich bude do budoucna stále víc, protože už teď vidím řadu lidí, které v tom žebříčku jednou beztak uvidíme.

Představte si, jak to může změnit pohled Čechů na podnikatele a úspěch jako takový, co všechno se od nich můžeme naučit a kolik lidí to může motivovat k podnikání a ke splnění svých snů.

Je to prostě úžasná zpráva pro celou naši zemi.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-web

Je mi 30. Co jsem se zatím naučil?

Jiří Rostecký

Prodej firmy: Hlavní důvod, proč se vám nepovede

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Právě vyšlo

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce