Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

MBA ve dvou – výhodná investice do vlastní budoucnosti

V posledních letech jste jistě zaregistrovali nárůst počtu osob, kteří za svým jménem uvádějí titul MBA. Jedná se o titul udělovaný po úspěšném absolvování profesního studia společensko-vědních oborů, které připravují studenty pro práci v oblasti manažerských postů a řízení společností. Cílem studia v programu MBA je formovat novou generaci manažerů, kteří budou nejen odborníky ve svých profesích, ale pojmou celou otázku řízení společností nově a dynamicky, ale přitom s empatií a moderním přístupem k zaměstnancům, obchodním partnerům i pracovním záležitostem.

Nová generace manažerů

O program MBA je v současné době nebývalý zájem. Z počátečních skeptických postojů společnosti vůči neznámému „americkému“ titulu se poměrně rychle přešlo k jeho přijetí jako uznávaného titulu. Stále více společností i personálních agentur přihlíží k MBA jako k titulu, který deklaruje schopnost jeho nositele odborně a samostatně vykonávat svou funkci, jeho schopnost přijímat a zpracovávat nové informace i jeho ochotu učit se novým věcem.

Komu je studium MBA určeno?

Studium MBA programů na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. je určeno všem, kteří mají zájem rozšířit své znalosti v oblasti managementu a práva. Jednotlivé specializace MBA jsou citlivě koncipovány tak, aby úspěšní absolventi byli schopnými a silnými konkurenty na trhu práce v oblasti řízení firem tak, jak je požadováno moderními společnostmi. Ke studiu se tak kromě cílevědomých manažerů s dlouholetou praxí hlásí čím dál více mladších uchazečů o studium, kteří teprve stojí na počátku své kariéry.

Rudolfinum_2014_pred_domem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Studujte společně

Tak jako v zaměstnání platí i při studiu, že nejlépe se pracuje v kolektivu, ve kterém panuje vzájemná důvěra. Úsloví, které říká, že ve dvou se to lépe táhne, platí při studiu dvojnásob. Výhoda studia společně s někým, koho dobře znáte, spočívá zejména ve schopnosti vzájemné spolupráce. Pokud něčemu během studia nerozumíte, nestihl jste podstatnou část přednášky nebo si nejste jist, kde hledat ověřené zdroje informací, můžete se na sebe vzájemně obrátit s prosbou o pomoc. Zároveň se dokážete navzájem ve studiu motivovat k lepším studijním výsledkům, nebo inspirovat ve způsobu studia. Pokud je Váš kamarád na studiích zároveň Vaším kolegou v zaměstnání, je velmi pravděpodobné, že Vaše vzájemná synergie při studiu se promítne i do Vašeho pracovního vztahu. Schopnost spolupracovat i mimo zaměstnání prohlubuje Vaši vzájemnou důvěru i vědomí, že se můžete spolehnout jeden na druhého.

Studijní bonusy

Ústav práva a právní vědy je jako jedna z tradičních tuzemských MBA-škol (založeno v roce 2003) této skutečnosti vědom a nabízí zájemcům o studium výhody v případě studia ve dvou nebo ve vícero studentech, kteří se ke studiu přihlásí společně. Na základě toho, že se přihlásíte jako „spolustudent“ jiného studenta, získáte bonusy v podobě slevy na školném. A protože se chystáte na studium manažerského odvětví, můžete začít s vědomím, že už investice do Vašich znalostí přinesla první ekonomický prospěch.

Vít Baloušek

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

petr-macek-web

Řízení firem: Jak se mění a co byste měli vědět? | Petr Macek (Caflou)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce