Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

MBA ve dvou – výhodná investice do vlastní budoucnosti

V posledních letech jste jistě zaregistrovali nárůst počtu osob, kteří za svým jménem uvádějí titul MBA. Jedná se o titul udělovaný po úspěšném absolvování profesního studia společensko-vědních oborů, které připravují studenty pro práci v oblasti manažerských postů a řízení společností. Cílem studia v programu MBA je formovat novou generaci manažerů, kteří budou nejen odborníky ve svých profesích, ale pojmou celou otázku řízení společností nově a dynamicky, ale přitom s empatií a moderním přístupem k zaměstnancům, obchodním partnerům i pracovním záležitostem.

Nová generace manažerů

O program MBA je v současné době nebývalý zájem. Z počátečních skeptických postojů společnosti vůči neznámému „americkému“ titulu se poměrně rychle přešlo k jeho přijetí jako uznávaného titulu. Stále více společností i personálních agentur přihlíží k MBA jako k titulu, který deklaruje schopnost jeho nositele odborně a samostatně vykonávat svou funkci, jeho schopnost přijímat a zpracovávat nové informace i jeho ochotu učit se novým věcem.

Komu je studium MBA určeno?

Studium MBA programů na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. je určeno všem, kteří mají zájem rozšířit své znalosti v oblasti managementu a práva. Jednotlivé specializace MBA jsou citlivě koncipovány tak, aby úspěšní absolventi byli schopnými a silnými konkurenty na trhu práce v oblasti řízení firem tak, jak je požadováno moderními společnostmi. Ke studiu se tak kromě cílevědomých manažerů s dlouholetou praxí hlásí čím dál více mladších uchazečů o studium, kteří teprve stojí na počátku své kariéry.

Rudolfinum_2014_pred_domem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Studujte společně

Tak jako v zaměstnání platí i při studiu, že nejlépe se pracuje v kolektivu, ve kterém panuje vzájemná důvěra. Úsloví, které říká, že ve dvou se to lépe táhne, platí při studiu dvojnásob. Výhoda studia společně s někým, koho dobře znáte, spočívá zejména ve schopnosti vzájemné spolupráce. Pokud něčemu během studia nerozumíte, nestihl jste podstatnou část přednášky nebo si nejste jist, kde hledat ověřené zdroje informací, můžete se na sebe vzájemně obrátit s prosbou o pomoc. Zároveň se dokážete navzájem ve studiu motivovat k lepším studijním výsledkům, nebo inspirovat ve způsobu studia. Pokud je Váš kamarád na studiích zároveň Vaším kolegou v zaměstnání, je velmi pravděpodobné, že Vaše vzájemná synergie při studiu se promítne i do Vašeho pracovního vztahu. Schopnost spolupracovat i mimo zaměstnání prohlubuje Vaši vzájemnou důvěru i vědomí, že se můžete spolehnout jeden na druhého.

Studijní bonusy

Ústav práva a právní vědy je jako jedna z tradičních tuzemských MBA-škol (založeno v roce 2003) této skutečnosti vědom a nabízí zájemcům o studium výhody v případě studia ve dvou nebo ve vícero studentech, kteří se ke studiu přihlásí společně. Na základě toho, že se přihlásíte jako „spolustudent“ jiného studenta, získáte bonusy v podobě slevy na školném. A protože se chystáte na studium manažerského odvětví, můžete začít s vědomím, že už investice do Vašich znalostí přinesla první ekonomický prospěch.

Vít Baloušek

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Inzerce