Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Máte eshop? Víme, jak ho nejlépe propagovat

Česká republika je velmocí internetových obchodů, a to v přepočtu na počet obyvatel. Lidí, kteří internetový obchod, je stále více. Pokud po něm toužíte i vy, zabezpečíme vytvoření eshopu, který bude vašim potřebám a požadavkům plně vyhovovat. Následující řádky vám také poradí s tím, jaký správný směr zvolit v oblasti propagace.

PPC reklama je základ

Jenom těžko byste hledali oblíbenější formu propagace internetového obchodu, než je právě PPC reklama. Jak už dokládá sám její název, je založena na platbě za každé kliknutí. Díky tomu lze velmi dobře měřit, kolik stojí jeden návštěvník konkrétního internetového obchodu. Inzerce probíhá v rámci reklamních sítí. Pokud se podíváme na to, které tři u nás jasně dominují, jedná se o tyto:

  • Google Adwords
  • Sklik
  • Etarget

Právě v nich je správné vytvořit reklamní kampaně na propagaci eshopu. Unikátem PPC reklamy je také to, že pomocí ní lze velmi dobře cílit. Pokud jde o zobrazení ve vyhledávačích, je možné zvolit konkrétní klíčová slova. Kontextová reklama se zase bude zobrazovat na webech s tematickým obsahem.

Sociální sítě nepodceňujte

Ty jsou již několik let skutečným hitem. Není se čemu divit. Lidé je využívají stále více a u některých firem jsou dokonce hlavním komunikačním kanálem. Samozřejmostí je i to, že je budete využívat také k propagaci. Taková účinná reklama na Facebooku může mít hned několik podob. Klasikou jsou pravidelné příspěvky v rámci vaší skupiny, kde danou informaci zcela zdarma uvidí fanoušci stránky. Sdělení ale můžete poslat i dále. A to pokud zvolíte sponzorovanou verzi příspěvku. Co dnes na Facebooku také nechybí, to je i klasická kontextová reklama. Jde o podobný koncept, jako jsme zmiňovali výše. Možnost inzerce pomocí klasického inzerátu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co takhle srovnávače cen?

Nezapomínejme ani na možnosti spojené s místy, kde lidé hledají hlavně nejlevnější ceny. Pokud se řadíte mezi ty prodejce na trhu, kteří jsou z cenového hlediska dobrou volbou, určitě pro vás budou přínosem i srovnávače cen. Dnes na tuzemském trhu dominují dva hlavní, a to konkrétně tyto:

  • Heuréka
  • Zboží

Kromě toho, že máte možnost získat nové zákazníky díky, nízké ceně můžete svůj obchod propagovat i jinými způsoby. I srovnávače dnes fungují na PPC systému, a čím více zaplatíte za klik, tím výše můžete být ve výchozím řazení, stejně jako není problém stát se také přímo doporučeným obchodem. I když jsou srovnávače dobro volbou proto, že zde narazíte přímo na budoucí zákazníky, nezapomínejme také na fakt, že je s nimi spojená i velká konkurence ostatních obchodů.

Buďte vidět ve vyhledávačích

Nejenom, že lidé využívají srovnávače, nebo je zaujmou reklamní sdělení. Stále častěji také vyhledávají v klasických vyhledávačích. U nás je to nejenom Google, ale také Seznam. Eshop, který je zde vidět, má jistotu poměrně dobrého přísunu lidí, a to zcela zdarma. Roli hraje hlavně pozice ne různé položené dotazy. Aby byly pozice co možná nejlepší, je důležité také kvalitní SEO. Tedy optimalizace pro vyhledávače. Jde o kombinaci několika různých technik, díky kterým se lze postupem času dostat výrazně nahoru a zvýšit tak příliv nových zákazníků.

Na jednu stranu má SEO výhodu v tom, že zákazníci budou zdarma, ale na druhou stranu je třeba připomenout, že jde obvykle o běh na dlouhou trať. Než se projeví výsledky, může to trvat třeba i několik měsíců. Proto je tato metoda využívána hlavně jako dlouhodobá. Pokud jde o nutnost aktuálního přílivu zákazníků, je lepší využít výše zmíněné metody spojené s klasikou propagací. Jistě nemusíme také připomínat, že správnou cestou je metoda, kdy budete kombinovat několik různých reklamních kanálů, čímž zacílíte na široké spektrum lidí.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Inzerce