Česká republika je velmocí internetových obchodů, a to v přepočtu na počet obyvatel. Lidí, kteří internetový obchod, je stále více. Pokud po něm toužíte i vy, zabezpečíme vytvoření eshopu, který bude vašim potřebám a požadavkům plně vyhovovat. Následující řádky vám také poradí s tím, jaký správný směr zvolit v oblasti propagace.
Inzerce
PPC reklama je základ
Jenom těžko byste hledali oblíbenější formu propagace internetového obchodu, než je právě PPC reklama. Jak už dokládá sám její název, je založena na platbě za každé kliknutí. Díky tomu lze velmi dobře měřit, kolik stojí jeden návštěvník konkrétního internetového obchodu. Inzerce probíhá v rámci reklamních sítí. Pokud se podíváme na to, které tři u nás jasně dominují, jedná se o tyto:
Google Adwords
Sklik
Etarget
Právě v nich je správné vytvořit reklamní kampaně na propagaci eshopu. Unikátem PPC reklamy je také to, že pomocí ní lze velmi dobře cílit. Pokud jde o zobrazení ve vyhledávačích, je možné zvolit konkrétní klíčová slova. Kontextová reklama se zase bude zobrazovat na webech s tematickým obsahem.
Sociální sítě nepodceňujte
Ty jsou již několik let skutečným hitem. Není se čemu divit. Lidé je využívají stále více a u některých firem jsou dokonce hlavním komunikačním kanálem. Samozřejmostí je i to, že je budete využívat také k propagaci. Taková účinná reklama na Facebooku může mít hned několik podob. Klasikou jsou pravidelné příspěvky v rámci vaší skupiny, kde danou informaci zcela zdarma uvidí fanoušci stránky. Sdělení ale můžete poslat i dále. A to pokud zvolíte sponzorovanou verzi příspěvku. Co dnes na Facebooku také nechybí, to je i klasická kontextová reklama. Jde o podobný koncept, jako jsme zmiňovali výše. Možnost inzerce pomocí klasického inzerátu.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Nezapomínejme ani na možnosti spojené s místy, kde lidé hledají hlavně nejlevnější ceny. Pokud se řadíte mezi ty prodejce na trhu, kteří jsou z cenového hlediska dobrou volbou, určitě pro vás budou přínosem i srovnávače cen. Dnes na tuzemském trhu dominují dva hlavní, a to konkrétně tyto:
Heuréka
Zboží
Kromě toho, že máte možnost získat nové zákazníky díky, nízké ceně můžete svůj obchod propagovat i jinými způsoby. I srovnávače dnes fungují na PPC systému, a čím více zaplatíte za klik, tím výše můžete být ve výchozím řazení, stejně jako není problém stát se také přímo doporučeným obchodem. I když jsou srovnávače dobro volbou proto, že zde narazíte přímo na budoucí zákazníky, nezapomínejme také na fakt, že je s nimi spojená i velká konkurence ostatních obchodů.
Buďte vidět ve vyhledávačích
Nejenom, že lidé využívají srovnávače, nebo je zaujmou reklamní sdělení. Stále častěji také vyhledávají v klasických vyhledávačích. U nás je to nejenom Google, ale také Seznam. Eshop, který je zde vidět, má jistotu poměrně dobrého přísunu lidí, a to zcela zdarma. Roli hraje hlavně pozice ne různé položené dotazy. Aby byly pozice co možná nejlepší, je důležité také kvalitní SEO. Tedy optimalizace pro vyhledávače. Jde o kombinaci několika různých technik, díky kterým se lze postupem času dostat výrazně nahoru a zvýšit tak příliv nových zákazníků.
Na jednu stranu má SEO výhodu v tom, že zákazníci budou zdarma, ale na druhou stranu je třeba připomenout, že jde obvykle o běh na dlouhou trať. Než se projeví výsledky, může to trvat třeba i několik měsíců. Proto je tato metoda využívána hlavně jako dlouhodobá. Pokud jde o nutnost aktuálního přílivu zákazníků, je lepší využít výše zmíněné metody spojené s klasikou propagací. Jistě nemusíme také připomínat, že správnou cestou je metoda, kdy budete kombinovat několik různých reklamních kanálů, čímž zacílíte na široké spektrum lidí.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.