Inzerce

Inzerce

Máte eshop? Víme, jak ho nejlépe propagovat

Česká republika je velmocí internetových obchodů, a to v přepočtu na počet obyvatel. Lidí, kteří internetový obchod, je stále více. Pokud po něm toužíte i vy, zabezpečíme vytvoření eshopu, který bude vašim potřebám a požadavkům plně vyhovovat. Následující řádky vám také poradí s tím, jaký správný směr zvolit v oblasti propagace.

Inzerce

PPC reklama je základ

Jenom těžko byste hledali oblíbenější formu propagace internetového obchodu, než je právě PPC reklama. Jak už dokládá sám její název, je založena na platbě za každé kliknutí. Díky tomu lze velmi dobře měřit, kolik stojí jeden návštěvník konkrétního internetového obchodu. Inzerce probíhá v rámci reklamních sítí. Pokud se podíváme na to, které tři u nás jasně dominují, jedná se o tyto:

  • Google Adwords
  • Sklik
  • Etarget

Právě v nich je správné vytvořit reklamní kampaně na propagaci eshopu. Unikátem PPC reklamy je také to, že pomocí ní lze velmi dobře cílit. Pokud jde o zobrazení ve vyhledávačích, je možné zvolit konkrétní klíčová slova. Kontextová reklama se zase bude zobrazovat na webech s tematickým obsahem.

Sociální sítě nepodceňujte

Ty jsou již několik let skutečným hitem. Není se čemu divit. Lidé je využívají stále více a u některých firem jsou dokonce hlavním komunikačním kanálem. Samozřejmostí je i to, že je budete využívat také k propagaci. Taková účinná reklama na Facebooku může mít hned několik podob. Klasikou jsou pravidelné příspěvky v rámci vaší skupiny, kde danou informaci zcela zdarma uvidí fanoušci stránky. Sdělení ale můžete poslat i dále. A to pokud zvolíte sponzorovanou verzi příspěvku. Co dnes na Facebooku také nechybí, to je i klasická kontextová reklama. Jde o podobný koncept, jako jsme zmiňovali výše. Možnost inzerce pomocí klasického inzerátu.

Co takhle srovnávače cen?

Nezapomínejme ani na možnosti spojené s místy, kde lidé hledají hlavně nejlevnější ceny. Pokud se řadíte mezi ty prodejce na trhu, kteří jsou z cenového hlediska dobrou volbou, určitě pro vás budou přínosem i srovnávače cen. Dnes na tuzemském trhu dominují dva hlavní, a to konkrétně tyto:

  • Heuréka
  • Zboží

Kromě toho, že máte možnost získat nové zákazníky díky, nízké ceně můžete svůj obchod propagovat i jinými způsoby. I srovnávače dnes fungují na PPC systému, a čím více zaplatíte za klik, tím výše můžete být ve výchozím řazení, stejně jako není problém stát se také přímo doporučeným obchodem. I když jsou srovnávače dobro volbou proto, že zde narazíte přímo na budoucí zákazníky, nezapomínejme také na fakt, že je s nimi spojená i velká konkurence ostatních obchodů.

Buďte vidět ve vyhledávačích

Nejenom, že lidé využívají srovnávače, nebo je zaujmou reklamní sdělení. Stále častěji také vyhledávají v klasických vyhledávačích. U nás je to nejenom Google, ale také Seznam. Eshop, který je zde vidět, má jistotu poměrně dobrého přísunu lidí, a to zcela zdarma. Roli hraje hlavně pozice ne různé položené dotazy. Aby byly pozice co možná nejlepší, je důležité také kvalitní SEO. Tedy optimalizace pro vyhledávače. Jde o kombinaci několika různých technik, díky kterým se lze postupem času dostat výrazně nahoru a zvýšit tak příliv nových zákazníků.

Na jednu stranu má SEO výhodu v tom, že zákazníci budou zdarma, ale na druhou stranu je třeba připomenout, že jde obvykle o běh na dlouhou trať. Než se projeví výsledky, může to trvat třeba i několik měsíců. Proto je tato metoda využívána hlavně jako dlouhodobá. Pokud jde o nutnost aktuálního přílivu zákazníků, je lepší využít výše zmíněné metody spojené s klasikou propagací. Jistě nemusíme také připomínat, že správnou cestou je metoda, kdy budete kombinovat několik různých reklamních kanálů, čímž zacílíte na široké spektrum lidí.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

petr-pilin-web

IT ve firmách: Kdy se vyplatí investovat do cloudu? | Petr Pilin (iPodnik)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

stable-web

Prodej firmy očima zaměstnance | Lukáš Nesměrák a Petr Šmída (Stable.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Inzerce