Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

Crowdfundigová platforma se věnuje dobročinným i komerčním sbírkám. Co jí funguje v marketingu, jak se dostává do médií a na čem vydělává nejvíce peněz?

Před 7 měsíců

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.

Před 8 měsíců

Inzerce

ludek-volejnik-web

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

Víte o tom, že existují zbožáky, které nejsou moc známé, ale moohu vám přivést spoustu nových zákazníků? A že o úspěchu na zbožácích nerozhoduje jen nízká cena?

Před 8 měsíců

Premium
pavel-ungr-web

Růst v podnikání na volné noze | Pavel Ungr

Patří mezi nejzkušenější freelancery českého marketingového rybníčku. Na čem vydělává nejvíce peněz? A jak vymýšlí nové zdroje příjmu?

Před 8 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Exkluzivní vůbec první rozhovor, ve kterém kryptoměnový influencer Jakub Vejmola popisuje zákulisí byznysu Bitcoinového kanálu a fungování na YouTube.

Před 8 měsíců

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.

Před 8 měsíců

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

CZC.cz o sobě říká, že je dvojkou na trhu s elektronikou. Vytvořilo velkou brandovou kampaň. Jak dopadla a co se díky ní firma naučila? Rozhovor se šéfem marketingu.

Před 9 měsíců

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Zkušenost s agenturou, která zapomněla na to, že spolupráce s klientem není jen o splněných KPI, ale především o lidech. Jak s nimi budovat vztahy a na co nezapomenout?

Před 9 měsíců

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 9 měsíců

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.

Před 9 měsíců

jiri-hluchy-web

Budování projektu Frenkee, investice do vývoje, marketing | Jiří Hluchý

Jak vytvořit vlastní projekt a sestavit pro něj tým, který bude fungovat? A jak přistoupit k marketingu? Poslechněte si tvůrce projektu Frenkee Jiřího Hluchého.

Před 9 měsíců

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.

Před 10 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Inzerce