Inzerce

Obsahový marketing

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

Začíná být v těch pojmech kolem content marketingu docela docela guláš. Věděli jste třeba, kdy poptat copywritera a kdy zase obsahového stratéga?

Před 6 roky

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?

Před 6 roky

Inzerce

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?

Před 6 roky

Periscope video

Na jak dlouho se video uloží na Periscope a jak jej stáhnout?

Periscope je aplikace, která svým uživatelům umožňuje streamovat záběry z kamery online. Jak dlouho na ní video vydrží a jak si jej stáhnout?

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Content marketér

Kdo je to content marketér?

Content marketing je buzzword, který se v poslední době vyskytuje stále častěji. Pojďme si ale vysvětlit, kdo to vlastně content marketér je.

Před 6 roky

Webarchiv.cz

Co to je Webarchiv.cz a proč by váš web měl být archivován?

Proč byste měli chtít, aby váš web byl archivován? Jaký to má smysl a co vám to přinese?

Před 6 roky

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?

Před 6 roky

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Unikátní zhodnocení roku 2015 ve světe online marketingu, komentáře a predikce budoucnosti.

Před 6 roky

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.

Před 6 roky

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

Herman Nielsen jednou pronesl: „Hlavní ctností person je schopnost se vcítit do jedince, který používá náš produkt nebo službu.“ Dnes se podíváme na to, jak moc hluboko bychom při jejich tvorbě měli jít.

Před 6 roky

jenda-perla

VIDEO: Jenda Perla: Jak vytvořit vlastní online kurz a proč ten jeho neuspěl?

Spustili vlastní kurz a snesla se na ně vlna negativní kritiky. A navíc neuspěli. Proč?

Před 6 roky

pavel-senkapoun-web

Pavel Šenkapoun: Jak napsat úspěšný popisek zboží?

Většina nakupuje podle ceny. Je tedy popisek zboží vůbec důležitou součástí prezentace vašeho zboží? Má cenu do něj investovat? A jakou roli vlastně ve vašem podnikání hraje?

Před 6 roky

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání