Inzerce

Obsahový marketing

filip-cihal-web

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Jak získávat dlouhodobé inzerenty pro svůj web? A jak oslovit úzkou komunitu lidí i za použití off-line reklamy?

Před 5 roky

dva-textari-web

Jak vytvořit kvalitní obsah? Dodržujte tyto 3 principy a máte vyhráno

S obsahovým marketingem si v roce 2016 pohrává nejedna firma. Můžeme sledovat, jak vznikají firemní blogy a jak webové stránky tvoří magazíny, kde přibývají nové články. Nicméně vytvářet obsah jen tak, abychom ho produkovali, protože je to trendy a protože…

Před 5 roky

Inzerce

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

A jak se pozná dobře napsaný článek, který vám přivede zákazníky?

Před 5 roky

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Youtubeři nejsou jen děti s kamerou. Za jejich prací se skrývá skutečný byznys.

Před 5 roky

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Je to pro ně jen moderní buzzword, který si ale v praxi vyzkoušet nedokáží?

Před 5 roky

eva-pavlikova-web

Eva Pavlíková (Nutric.cz): Jak v byznysu kombinovat racionalitu a srdce?

A co dalšího musíte zkombinovat v gastrobyznysu?

Před 6 roky

Richard Dobiáš

Richard Dobiáš: Jak zlepšovat svoje copywriterské schopnosti?

Ať děláte v marketingu cokoliv, pravděpodobně to bude souviset s textem. Jak se ho ale naučit napsat co nejlépe?

Před 6 roky

vojtech-tucek-web

VIDEO: Vojtěch Tuček: V čem tkví (ne)úspěch webu VideaČesky.cz?

Web má denně mezi 25 a 40 tisíci návštěv a sledují ho převážně mladí lidé. Dokáže to i zpeněžit?

Před 6 roky

michal-blahut-web

VIDEO: Michal Blahut: Jak v Tipsportu pracují se svými zákazníky?

410 tisíc denně, 17 000 za hodinu, 285 každou minutu a 5 za vteřinu. Tolik proběhne sázek u Tipsportu.

Před 6 roky

Petr Bína

Petr Bína (Svět bedýnek): Jak zákazník vnímá slovo „kvalita“?

Je kvalita marketingový nástroj, který ještě funguje? Nebo ho už máme plné zuby? O e-shopu Svět bedýnek jsem si povídal s Petrem Bínou.

Před 6 roky

Logo parfums

Jak probíhá tvorba blogu v Parfums.cz?

Na jaře 2014 spustil e-shop s parfémy Parfums.cz vlastní blog. Od té doby na něm má zhruba 240 článků, nejčastěji recenzí a různých tipů a triků. Nechybí ale ani rozhovory s celebritami.

Před 6 roky

TOP obsah

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy