Inzerce

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil ostatním freelancerům i zaměstnancům?

Inzerce

Moc rád dávám prostor hostům, které sami navrhnete např. prostřednictvím sociálních sítí. Tip na Aleše přišel z Twitteru a byla to treda do černého. Sám Aleš mi poslal spoustu nápadů, co bychom mohli probrat a jaké zkušenosti předat divákům a posluchačům.

Vznikl z toho rozhovor, ve kterém jsme probrali 2 základní prostředí – práci ve firmě a práci na volné noze. Ačkoliv je Aleš designér, jeho doporučení mohou využít všichni specialisté, ať už pracují kdekoliv. Bavili jsme se hlavně o budování osobní značky a – jak říká sám Aleš – budování respektu v oboru.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč má pro designéra smysl budovat vlastní brand?
  • Jaký to má smysl v situaci, kdy je na trhu designérů málo a je po nich vysoká poptávka?
  • Proč by měli o vlastním brandu přemýšlet i designéři-zaměstnanci?
  • Jaký největší rozdíl vidí Aleš v práci na volné noze a v STRV?
  • Jaké chyby vidí u mladších designérů?
  • Co jemu pomohlo v budování osobní značky a jak svou práci vyhodnocuje?
  • Jak mu v tom pomáhá třeba Instagram?
  • Kde by designéři měli být, pokud chtějí na vlastní značce pracovat?
  • Jak využít síly komunity a najít si zkušenějšího mentora?
  • Co vám osobní brand může přinést a jak si získat respekt v oboru?

Videa, která vás nakopnou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jitka-nemeckova-web

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

Právě vyšlo

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Róbert Suja

Před 4 roky

Super rozhovor, inpširoval ma vo viacerých veciach. Páči sa mi ako Jiří kladie otázky a aký má záujem dozvedieť sa niečo viac. Len tak ďalej chalani.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání