Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil ostatním freelancerům i zaměstnancům?

Moc rád dávám prostor hostům, které sami navrhnete např. prostřednictvím sociálních sítí. Tip na Aleše přišel z Twitteru a byla to treda do černého. Sám Aleš mi poslal spoustu nápadů, co bychom mohli probrat a jaké zkušenosti předat divákům a posluchačům.

Vznikl z toho rozhovor, ve kterém jsme probrali 2 základní prostředí – práci ve firmě a práci na volné noze. Ačkoliv je Aleš designér, jeho doporučení mohou využít všichni specialisté, ať už pracují kdekoliv. Bavili jsme se hlavně o budování osobní značky a – jak říká sám Aleš – budování respektu v oboru.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč má pro designéra smysl budovat vlastní brand?
  • Jaký to má smysl v situaci, kdy je na trhu designérů málo a je po nich vysoká poptávka?
  • Proč by měli o vlastním brandu přemýšlet i designéři-zaměstnanci?
  • Jaký největší rozdíl vidí Aleš v práci na volné noze a v STRV?
  • Jaké chyby vidí u mladších designérů?
  • Co jemu pomohlo v budování osobní značky a jak svou práci vyhodnocuje?
  • Jak mu v tom pomáhá třeba Instagram?
  • Kde by designéři měli být, pokud chtějí na vlastní značce pracovat?
  • Jak využít síly komunity a najít si zkušenějšího mentora?
  • Co vám osobní brand může přinést a jak si získat respekt v oboru?

Videa, která vás nakopnou:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Róbert Suja

Před 7 roky

Super rozhovor, inpširoval ma vo viacerých veciach. Páči sa mi ako Jiří kladie otázky a aký má záujem dozvedieť sa niečo viac. Len tak ďalej chalani.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová