Inzerce

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil ostatním freelancerům i zaměstnancům?

Moc rád dávám prostor hostům, které sami navrhnete např. prostřednictvím sociálních sítí. Tip na Aleše přišel z Twitteru a byla to treda do černého. Sám Aleš mi poslal spoustu nápadů, co bychom mohli probrat a jaké zkušenosti předat divákům a posluchačům.

Vznikl z toho rozhovor, ve kterém jsme probrali 2 základní prostředí – práci ve firmě a práci na volné noze. Ačkoliv je Aleš designér, jeho doporučení mohou využít všichni specialisté, ať už pracují kdekoliv. Bavili jsme se hlavně o budování osobní značky a – jak říká sám Aleš – budování respektu v oboru.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč má pro designéra smysl budovat vlastní brand?
  • Jaký to má smysl v situaci, kdy je na trhu designérů málo a je po nich vysoká poptávka?
  • Proč by měli o vlastním brandu přemýšlet i designéři-zaměstnanci?
  • Jaký největší rozdíl vidí Aleš v práci na volné noze a v STRV?
  • Jaké chyby vidí u mladších designérů?
  • Co jemu pomohlo v budování osobní značky a jak svou práci vyhodnocuje?
  • Jak mu v tom pomáhá třeba Instagram?
  • Kde by designéři měli být, pokud chtějí na vlastní značce pracovat?
  • Jak využít síly komunity a najít si zkušenějšího mentora?
  • Co vám osobní brand může přinést a jak si získat respekt v oboru?

Videa, která vás nakopnou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jitka-nemeckova-web

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Komentáře

Róbert Suja

Před 5 roky

Super rozhovor, inpširoval ma vo viacerých veciach. Páči sa mi ako Jiří kladie otázky a aký má záujem dozvedieť sa niečo viac. Len tak ďalej chalani.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger