Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Blogování a minisites aneb Další způsob, jak budovat zpětné odkazy

Vladimír Macko
Před 12 roky

Jak už víte, linkbuilding je budování zpětných odkazů. Je to činnost, kterou je třeba stále aktualizovat, a to můžete dělat více způsoby. Tím zabezpečíte vaší stránce lepší postavení ve vyhledávačích, vyšší návštěvnost a také vyšší ranky.

Jednou z možností propagace a získávání zpětných odkazů je blogování a vytváření minisite. Tyto weby mohou sloužit jako propagace hlavní stránky nebo i konkrétních produktů či služeb. Do blogu nebo minisite umístíte texty s klíčovými slovy nebo výrazy, které budou odkazovat na vaši hlavní stránku nebo konkrétní produkt či službu. Tak budete budovat zpětné odkazy. Stránky byste však měli pravidelně aktualizovat, do blogů psát články, alespoň jednou za týden.

Blog

Vytvoření blogu je skvělou možností, jak budete moci odkazovat na svůj web. Odkazy můžete umisťovat v textech nebo i v hlavičce, patičce či side-wide. Nejvíce se vyplatí umisťovat odkaz do textu. Pokud jste trochu zdatnější ve vytváření stránek nebo to pro vás není španělská vesnice, můžete využít některý z redakčních systémů, který si nainstalujete na svou stránku. Můžete si zvolit vlastní design (buď placený, nebo zdarma) a sami se staráte o svůj blog. Podmínkou je, abyste měli vlastní doménu (může být i free).

Mezi nejznámější a nejvyužívanější redakční systémy patří:

Inzerce

Pokud však chcete něco jednodušší, zkuste blogovací služby:

Zde se stačí zaregistrovat, vyplnit pár údajů a máte vlastní blog. Nemáte tolik možností. jako kdyby jste měli vlastní blog, hlavně z hlediska dizajnu, ale na účel poslouží.

Minisite

Jedná se o podpůrnou stránku pro váš byznys. Většinou je využívána na podporu konkrétních služeb nebo produktů. Jedná se o jednoduchou stránku s malým rozsahem. Má většinou okolo 5 podstránek a většinou se jedná o html stránku.

Minisite jsou často zajímavé svým pěkným vzhledem, který zaujme návštěvníka, a to ho donutí si číst texty na stránce. V textech jsou umístěny odkazy na produkt nebo službu, kterou propagujete. Minisite jsou jednoduché stránky, a pokud si chcete takovou minisite koupit, může vás to vyjít jen na několik stovek korun. Pokud chcete pěkný, originální design, musíte si za něj připlatit.

Co potřebujete k vytvoření Minisite:

  • doménu – registrace domény je placená ročně,
  • hosting – můžete využít i free hosting s free doménou, tím ušetříte na koupi domény i hostingu,
  • design a nakódování (také možná instalace redakčního systému),
  • naplnit minisite texty,
  • propagace stránky (i linkbuilding).
Jak budovat zpětné odkazy

Tip: Budovat zpětné odkazy na váš hlavní web nebo konkrétní produkty můžete vytvořením pomocných stránek, jako jsou blogy nebo minisite. Těmto stránkám však také musíte zvýšit hodnotu, a to nejlépe pomocí jiných forem linkbuildingu, jako je vytváření blogů a minisite. Tyto stránky můžete také propagovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Komentáře

Yudistiara

Před 12 roky

w’salam ABD Kadir,memang ramai orang mengatakan dia punya yang teiabrk. Tapi pada pendapat saya sebelum kita membeli satu-satu (product)panduan untuk janawang seelok-eloknya kita tengok1. ulasan atau pun tanya pada rakan2 atau ahli forum sama ada ia betul2 bagus atau tidak2, Support yang diberikan.Adakah dia membalas email kita?.. dan memberikan sedikit guide.. apabila ditanya.kalau ianya ok.. maka anda bolehlah beli.3. Tapi bagi saya sebelum beli apa2 product.. itulah yang saya lakukan. Supaya puas hati

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)