Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Blogování a minisites aneb Další způsob, jak budovat zpětné odkazy

Jak už víte, linkbuilding je budování zpětných odkazů. Je to činnost, kterou je třeba stále aktualizovat, a to můžete dělat více způsoby. Tím zabezpečíte vaší stránce lepší postavení ve vyhledávačích, vyšší návštěvnost a také vyšší ranky.

Inzerce

Jednou z možností propagace a získávání zpětných odkazů je blogování a vytváření minisite. Tyto weby mohou sloužit jako propagace hlavní stránky nebo i konkrétních produktů či služeb. Do blogu nebo minisite umístíte texty s klíčovými slovy nebo výrazy, které budou odkazovat na vaši hlavní stránku nebo konkrétní produkt či službu. Tak budete budovat zpětné odkazy. Stránky byste však měli pravidelně aktualizovat, do blogů psát články, alespoň jednou za týden.

Blog

Vytvoření blogu je skvělou možností, jak budete moci odkazovat na svůj web. Odkazy můžete umisťovat v textech nebo i v hlavičce, patičce či side-wide. Nejvíce se vyplatí umisťovat odkaz do textu. Pokud jste trochu zdatnější ve vytváření stránek nebo to pro vás není španělská vesnice, můžete využít některý z redakčních systémů, který si nainstalujete na svou stránku. Můžete si zvolit vlastní design (buď placený, nebo zdarma) a sami se staráte o svůj blog. Podmínkou je, abyste měli vlastní doménu (může být i free).

Mezi nejznámější a nejvyužívanější redakční systémy patří:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pokud však chcete něco jednodušší, zkuste blogovací služby:

Zde se stačí zaregistrovat, vyplnit pár údajů a máte vlastní blog. Nemáte tolik možností. jako kdyby jste měli vlastní blog, hlavně z hlediska dizajnu, ale na účel poslouží.

Minisite

Jedná se o podpůrnou stránku pro váš byznys. Většinou je využívána na podporu konkrétních služeb nebo produktů. Jedná se o jednoduchou stránku s malým rozsahem. Má většinou okolo 5 podstránek a většinou se jedná o html stránku.

Minisite jsou často zajímavé svým pěkným vzhledem, který zaujme návštěvníka, a to ho donutí si číst texty na stránce. V textech jsou umístěny odkazy na produkt nebo službu, kterou propagujete. Minisite jsou jednoduché stránky, a pokud si chcete takovou minisite koupit, může vás to vyjít jen na několik stovek korun. Pokud chcete pěkný, originální design, musíte si za něj připlatit.

Co potřebujete k vytvoření Minisite:

  • doménu – registrace domény je placená ročně,
  • hosting – můžete využít i free hosting s free doménou, tím ušetříte na koupi domény i hostingu,
  • design a nakódování (také možná instalace redakčního systému),
  • naplnit minisite texty,
  • propagace stránky (i linkbuilding).
Jak budovat zpětné odkazy

Tip: Budovat zpětné odkazy na váš hlavní web nebo konkrétní produkty můžete vytvořením pomocných stránek, jako jsou blogy nebo minisite. Těmto stránkám však také musíte zvýšit hodnotu, a to nejlépe pomocí jiných forem linkbuildingu, jako je vytváření blogů a minisite. Tyto stránky můžete také propagovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Yudistiara

Před 11 roky

w’salam ABD Kadir,memang ramai orang mengatakan dia punya yang teiabrk. Tapi pada pendapat saya sebelum kita membeli satu-satu (product)panduan untuk janawang seelok-eloknya kita tengok1. ulasan atau pun tanya pada rakan2 atau ahli forum sama ada ia betul2 bagus atau tidak2, Support yang diberikan.Adakah dia membalas email kita?.. dan memberikan sedikit guide.. apabila ditanya.kalau ianya ok.. maka anda bolehlah beli.3. Tapi bagi saya sebelum beli apa2 product.. itulah yang saya lakukan. Supaya puas hati

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce