Inzerce

Budování zpětných odkazů

Linkbuilding může být dobrý sluha, ale i velmi zlý pán, říkají přední čeští odborníci

Linkbuilding je na vzestupu. V Čechách je po něm obrovská poptávka, ale zároveň zde panuje velmi malá nabídka.

Před 8 roky

Získejte zákazníky, registrujte se do vyhledávačů zboží!

Pokud vlastníte internetový obchod, určitě chcete, aby vám co nejvíce vynášel. Čím vyšší budete mít návštěvnost, tím je vyšší šance, že budete mít i více zákazníků. Návštěvnost a zpětné odkazy vám zajistí i registrace do vyhledávačů.

Před 9 roky

Inzerce

Linkbaiting aneb Tvořte obsah, který lidé ocení odkazem

Jednou ze SEO (Search Engine Optimization) technik, které pomáhají získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky je linkbaiting.

Před 9 roky

Diskuse, poradny a linkovací služby – jak se dají využít k linkbuildingu?

V tomto článku zjistíte další způsoby, jak můžete získat zpětné odkazy na váš web. V první části se budu věnovat odkazům v diskusích…

Před 9 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

Získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky vám mohou pomoci i agregátory RSS (Really Simple Syndication).

Před 9 roky

Blogování a minisites aneb Další způsob, jak budovat zpětné odkazy

Jak už víte, linkbuilding je budování zpětných odkazů. Je to činnost, kterou je třeba stále aktualizovat, a to můžete dělat více způsoby.

Před 9 roky

PR články: Využijte je k budování zpětných odkazů a zvyšte své pozice ve vyhledávačích

PR článek si někteří lidé nesprávně vysvětlují jako PageRank článek. PR je však v tomto případě zkratka anglického výrazu Public relations, což v překladu označuje vztahy s veřejností.

Před 9 roky

10 + 1 způsobů, jak získat zpětný odkaz na vaše webové stránky

Budování zpětných odkazů je velice důležitou součástí internetového marketingu vašich webových stránek. Je nutno mu věnovat dostatečnou pozornost a odkazy získávat co možná nejefektivněji a s rozmyslem.

Před 9 roky

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost