Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Diskuse, poradny a linkovací služby – jak se dají využít k linkbuildingu?

V tomto článku zjistíte další způsoby, jak můžete získat zpětné odkazy na váš web. V první části se budu věnovat odkazům v diskusích, poradnách a v druhé části odkazům v linkovacích službách. Primárním cílem linkbuildingu by mělo být zvýšení návštěvnosti webu, což je způsobeno hlavně lepším postavením stránky ve vyhledávači.

Inzerce

Na českém trhu se nacházejí dva významnější vyhledávače, a to Google a Seznam. Pak ještě několik méně významných vyhledávačů, které v současné době nemají tak velké postavení. Jedná se například o Yahoo nebo Jyxo. Nejproblematičtější je v poslední době Google, který penalizuje jedna radost. Snaží se o přirozené zpětné odkazy, a pokud usoudí, že ty vaše přirozené nejsou, může být váš web penalizován a ztratí pozice ve vyhledávači.

Tip 1: Někdy je méně více a pro Google to určitě platí. Raději mít méně, ale za to kvalitních odkazů. Nesnažte se budovat co nejvíce odkazů, ale vybírejte si, kde je umístíte a v jakém množství.

Diskuse, porady

Jedním ze způsobů, jak můžete budovat zpětné odkazy je přidávání příspěvků do diskusních fór. Váš link může být umístěn v podpisu (pod správou v každém vašem příspěvku) nebo přímo v příspěvku. Přidávání odkazu zas není až tak jednoduché, jak by se zdálo. Musíte dodržovat nějaká pravidla.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Čemu se vyhněte:

  • Spamu – nepřidávejte příspěvky hromadně, jen za účelem, abyste získali co nejvíce zpětných odkazů. Na příspěvcích si dejte záležet a dbejte, aby měly nějakou přidanou hodnotu.
  • Špatné reputaci – špatná reputace vychází také ze spamu, čímž si znepřátelíte uživatele a hlavně admina, který vás může i zablokovat. Špatnou reputaci můžete také získat, pokud vaše příspěvky budou spíše neužitečné jako užitečné.
  • Množství odkazů – nemějte v jednom příspěvku příliš mnoho odkazů. Ať už v popisu nebo přímo v textu. Vložte jeden nebo dva odkazy bez zbytečných speciálních efektů.

Na co si dávat pozor:

Je možné, že některé diskuse jsou chráněny atributem rel = „nofollow“. Do těchto diskusí se vám ani nevyplatí odkaz přidávat, protože nebude mít prakticky žádný význam. Tento atribut se nachází hlavně v blozích, v diskusi pod článkem.

Linkovací služby

Linkovací weby slouží k vkládání odkazů na různé články. Díky těmto systémům můžete získat návštěvnost. Pokud přidáte dobrý článek, který se bude lidem líbit, mohou jej kladně ohodnotit a tím se bude déle zobrazovat na úvodní straně linkovací služby.

Většina linkovacích služeb je chráněna atributem rel=“nofollow“, což znamená, že je to bezvýznamný odkaz. Ale ne tak úplně, protože můžete získat návštěvnost a pokud přidáte zajímavý článek, lidé na něj mohou začít odkazovat samy, čím už budete získávat kvalitní odkazy.

České, slovenské a zahraniční linkovací služby:

Tip 2: Pro systém WordPress si můžete stáhnout plugin, díky kterému budete mít spoustu linkovacích služeb pohromadě. Název pluginu je České a slovenské linkovací služby.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Právě vyšlo

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Lukas

Před 10 roky

K seznamu můžete přidat i linkovací službu http://www.fliko.cz

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce