Kniha pro všechny podnikatele, investory, marketéry, designéry a další internetové nadšence, kteří by se rádi naučili vyvolávat v online publiku zamýšlené reakce a rozpoznávat, do čeho má a nemá smysl u daného webu investovat čas a peníze.
Ing. Michal Hudeček se dlouhodobě zabývá studiem chování lidí na internetu. Jeho firma Maintop Businesses pomohla rozjet již několik úspěšných internetových startupů (např. Rozečti.se – Nápad roku 2012). Příležitostně také přednáší (mj. pro UNESCO) a komentuje v médiích aktuální dění na internetu. Svou komplexní web designérskou filosofii, zdokonalovanou během své více než dvanáctileté praxe, pojmenoval Webová režie®.
Zpět na seznam ebooků | |
Autor ebooku: | Michal Hudeček |
Odkaz na ebook: | http://webovarezie.cz/kniha |
Dostupnost: | zdarma |
Počet stran: | 88 |
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců