Chtěli byste podnikat a za nejvhodnější způsob považujete internetový obchod? Je to normální, protože e-shop může mít každý. Nemusíte mít takové dovednosti jako například programátor nebo designér. To ale neznamená, že to zvládne každý.
Také o e-shop je třeba se starat a musíte mu věnovat spoustu času, aby se dostal do povědomí lidí a začal vydělávat. Sám jsem si tím prošel a začátek je velmi náročný na čas. Musíte strávit množství hodin před obrazovkou, abyste měli žádoucí výsledek.
Podnikání s e-shopem je mnohem jednodušší, pokud investujete peníze do lidí, kteří udělají vše potřebné za vás. Investujete sice několik tisíc, možná i 10 tisíc korun, ale ušetříte spoustu času.
Kde investovat:
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Už teď vidíte, že těch činností, které je třeba provádět při internetovém obchodě, je opravdu hodně. Pokud máte peníze na investice do lidí, můžete jim za tyhle věci platit. Otázkou však je, zdali budete i tak ziskový. Tuto otázku si položte a podle toho se zařiďte. Samozřejmě, do některých věcí se vyplatí investovat, ale abyste profitovali, musíte investovat s mírou.
Tyto činnosti, které byly zmíněny výše, určitě dokážete dělat i vy, případně se to dokážete naučit. Nemluvím teď o programování, designu nebo účtování. Tyto věci jsou dost náročné, a pokud se v nich nevyznáte, vyplatí se investovat do kvalitních lidí. Ostatní věci se dají naučit poměrně bez problémů. Bude vám to jenom zabírat čas. Pokud však překonáte tvrdý začátek a přijdete na to, jak to všechno funguje, bude to pro vás hračka.
Měli byste se vyznat v tom, v čem podnikáte. Měli byste si umět zajistit dodavatele, s čímž také souvisí i dobrá komunikace, která je také nutná. Zbytečně budete mít e-shop, když nedokážete zajistit zboží nebo ho budete dovážet dvakrát dražší než konkurence. Musíte mít o trhu přehled. Také musíte vědět, co a jak prodat.
Správná komunikace je jednou z nejdůležitějších věcí. Pokud máte e-shop, musíte komunikovat s dodavateli, ale i zákazníky. A právě zákazníci jsou skupina, pro kterou to všechno děláte. Pokud se k nim budete chovat arogantně nebo drze, věřte, že na váš obchod rychle zapomenou.
Trpělivost budete potřebovat hlavně při komunikaci s některými zákazníky, protože se vám může klidně stát, že se vás zákazník začne vyptávat na úplné banality nebo věci, jež vás dokáží rozčílit. Ne však každý má dostatečný přehled, proto potřebuje poradit. Musíte být trpělivý a věnovat zákazníkům maximální čas.
Abyste dokázali provozovat svůj e-shop s plným nasazením, budete potřebovat i množství času. Hlavně na začátku, kdy se bude obchod rozbíhat. Když budete vykazovat zisky, budete si už moci dovolit i lidi, kterým budete platit za provoz obchodu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Michal
Před 11 roky
O způsobech zakládání eshopu píšu taky na svém blogu – http://eshopblog.eu
Odpovědět »