Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kde čerpat inspiraci a informace? Vyrazte na konferenci, radí experti panelu Eshopista

Eshopista
Před 6 roky

ShopCamp, Performance 2020 a WebExpo budou letos podle expertů panelu Eshopista nejzajímavější české konference. Lákají nejen atraktivním obsahem, ale také tím, že vytvářejí prostor pro networking a získávání kontaktů. Vynechat byste při vzdělávání neměli blogy, videa a podcasty.

Rostislav Urbánek (Bidding Tools, CEO)

Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?

Pro letošní rok je výběr poměrně jasný. Z českých konferencí nás brzy čeká Performance 2020. Tam se těším hlavně kvůli Warrenu Knightovi. Na podzim mě pak potkáte na ShopCampu a určitě i na ostravském Barcampu. Ze zahraničních konferencí bych rád navštívil Web Summit v Lisabonu, který se uskuteční 7. až 9. listopadu. Koncem roku je to podle mě top akce v Evropě.

V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?

Inzerce

Velký hlad je po nastavování strategií napříč všemi online a offline kanály. Skutečně dobrých stratégů je málo. Pak si myslím, že budoucnost je v kreativě. Nové nástroje pomalu nahrazují lidskou práci v rámci optimalizace výkonnostní reklamy i v rámci dalších disciplín. Takže moje doporučení zní: staňte se skvělým stratégem nebo kreativcem, aby vás nenahradily stroje.

Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?

Z české scény sleduji MladýPodnikatel.cz. Objevují se tam velice zajímavé rozhovory s odborníky a podnikateli v české e-commerce. Dále bych vyzdvihl blog Jindry Fáborského. Přes Twitter získávám přehled o novinkách od nejrůznější influencerů a odborníků na jednotlivé disciplíny v e-commerce: David Lörincz za Facebook, Jan Řezáč a Jan Kvasnička za UX a web design a spousta dalších. Ze zahraničí mě baví hlavně Avinash Kaushik. Rád se u něj inspiruji a zároveň sleduji, jak se vše vyvíjí.


Honza Mayer (Dataweps, CEO)

Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?

Pěkná řádka letošních konferencí a výstav je již za námi. Konference, které nás letos čekají a určitě stojí za zmínku, jsou Performance 2020, PPC Restart, E-commerce forum, ShopCamp, E-Business fórum a WebExpo. Nemám teď v hlavě žádného konkrétního řečníka, na kterého bych si myslel.

V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?

Vzhledem k GDPR dnes doporučuji jednoznačně vzdělávat se v legislativě. Po loňském Marketing Festivalu proběhl komunitou hype ohledně machine learningu, ale domnívám se, že je pro většinu eshopistů těžko využitelný.

V rámci online marketingu je vidět spousta mezer v analytice a správném vyhodnocování. Jeden z buzzwordů dnešního roku je atribuční modelování, ale doporučil bych eshopistům zaměřit se i na tak základní metriky, jako je reálné ROI.

Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?

Ano, doporučit mohu blogy následující: Jindřich Faborský, Pavel Ungr, MladýPodnikatel.cz, Avinash Kaushik, Filip Podstavec, Rand Fishkin, Oli Gardner.


Jindřich Jíra (ACOMWARE, Head of Marketing)

Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?

V květnu se chystám hlavně na Performance 2020. Těším se na prezentace Andyho Taylora a Marka Irvina, kteří vystoupí v České republice poprvé. A zároveň na Warrena Knighta, kvůli jeho úžasným prezentačním a šoumenským schopnostem, kterými si vás získá. V září navštívím Brand management a v listopadu nevynechám Web Top 100. Těšil jsem se i na Marketing Festival, ale ten se letos nekoná, takže si musíme počkat do roku 2019.

V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?

Ve všech, doba si žádá marketingové manažery bez omezení a úzké profilace. Důležité je podle mě sledovat trendy v oboru a inspirovat se těmi, které přinesou praktické možnosti využití pro váš business, a v těch se pak dále vzdělávat a prohlubovat si znalosti.

Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?

Z tuzemských sleduji vybrané rozhovory v rámci MladýPodnikatel.cz a newsletter Ondřeje Ilinčeva. Ze zahraničních určitě Avinashe Kaushika, vybraný content od Neila Patela, Joanny Wiebe a Randa Fishkina. Těch lidí a webů je určitě více, ale tohle jsou ti hlavní na pravidelné bázi.


Miroslav Uďan (Shoptet, CEO)

Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?

Původně jsem se letos chystal na Marketing Festival. Bohužel, budu si muset počkat do příštího roku. Chystám se na akce Eshopisty a další české konference. Samotný networking a potkávání se je pro mě často přínosnější než samotná konference. Pak se chystám na WebExpo, kde vystoupí mimo jiné Brent Palmer ze Zendesku, na jehož přednášku se moc těším. Účast na zahraniční konferenci momentálně nezvažuji.

V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?

Myslím, že momentálně je důležité nenechat si ujet vlak v práci s daty. Spousty dnešních startupů se točí kolem ML a AI a vědí, proč to dělají. Toto odvětví také sleduji, ale zároveň si uvědomuji omezení v tom, že jen málo firem má dostatek dat v potřebné kvalitě pro pokročilejší práci s nimi. Obecně si myslím, že pokud chcete přežít v online světě, musíte se vzdělávat kontinuálně.

Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?

Pravidelně sleduji například techcrunch a další americké technologické magazíny. Z české tvorby jsou skvělé deep talks od Petra Ludwiga. Letos se snažíme trh vzdělávat i my prostřednictvím Shoptet.tv.


Simona Kijonková (Zásilkovna.cz, zakladatelka)

Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?

Byla jsem pozvána jako jeden z řečníků na VTEX e-commerce konferenci do Brazílie. Těším se zde na setkání s Brianem McBridem z Asosu. Jinak se stejně jako v loňském roce chystám účastnit největších e-commerce konferencí v Maďarsku (Hungarian ecommerce conference), Rumunsku (GPeC conference) a Polsku. Stejně jako v loňském roce spoluorganizuji CEE ecommerce summit, který se letos bude konat 12. až 13. června v Olomouci. Očekáváme účast 20 spíkrů z ČR i ze zahraničí a 500 e-shopů z celého CEE regionu.

V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?

Určitě doporučuji se zaměřit na automatizaci marketingových aktivit, jako jsou různí roboti, kteří bidují na search nebo Google Adwords, dále na zefektivnění nákupu a měření vyhodnocení online marketingových aktivit.

Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?

Ze zahraničí pravidelně odebírám newsletter eCommerce overview od IMRG.


Daniel Lupinski (NetDirect, Sales and Marketing manager)

V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?

Osobně bych se nezaměřoval pouze na jednu nebo dvě oblasti. E-commerce je potřeba chápat jako celek. Jedna oblast online marketingu by měla doplňovat další. Pakliže budeme využívat všechny možné kanály a možnosti, můžeme dosáhnout lepších výsledků.

Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?

Sleduji mnoho českých i zahraničních blogů. Pokud bych měl být konkrétní, pak doporučuji ecommerce-europe.eu, wordstream.com/blog nebo blogs.oracle.com.


Michal Zelinka (Biano, CEO)

Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?

Chystám se navštívit konference Slush a TechCrunch.

V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?

Nejdůležitější je podle mě inspirace, measurement a manažerské schopnosti.

Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?

Doporučuji How I built this, Equity a Masters of Scale.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Eshopista

Exkluzivní diskuze se špičkami v e-commerce

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)