Inzerce

Kancelář je vaše vizitka: Zařiďte ji správně!

V kanceláři trávíme velkou část dne a chceme se v ní cítit příjemně a pohodlně skoro jako doma. Ale čas od času do ní zavítají i klienti, na které chcete udělat dojem, takže by měla působit dostatečně profesionálně. Co do kanceláře (ne)patří a jak správně nábytek vybrat?

Inzerce

Hezky popořadě: Jak vybrat to nejdůležitější?

Pokud by v kanceláři měly být jen dva kusy nábytku, bude to stůl a židle. Na tom se nejspíš shodneme všichni.

  • Výběr kancelářské židle rozhodně nepodceňujte. Špatně vybraná židle vám může způsobit nepříjemné zdravotní potíže. Správně vybraná židle by měla být ergonomicky tvarovaná a měla by páteři poskytovat dostatečnou oporu. Když se na ni posadíte, měli byste celými chodidly dosáhnout na zem a vaše nohy by měly svírat pravý úhel.

Tip: Ať už dáte přednost kancelářskému křeslu, nebo kancelářské židli, ujistěte se, že je bu´d správně vysoká, nebo že alespoň umožňuje nastavení výšky.

  • Psací stůl vybírejte především podle jeho výšky a pracovní plochy. Při sezení by měl stůl dosahovat do výšky loktů. I když vám ale stačí mít na stole místo pro jeden laptop, vyberte si stůl spíše větší – na klienty udělá lepší dojem.

Co do kanceláře nepatří?

Jedním slovem? Rozhodně kýč. Keramické dekorace, obrázky od vašich dětí, … Pokud jste si říkali, že do kanceláře navozíte svícínky a obrázky, které schováváte ve skříni a hledáte pro ně uplatnění, raději je tam nechte.

Kancelář by měla být zařízena vkusně, funkčně a profesionálně. Držte se přírodních barev, dřeva a skla. Přehnaná extravagance, výrazné barvy a křiklavé dekorace mohou fungovat. Ale jen v případě, že je vzhled celé kanceláře velmi dobře promyšlen. Pokud vás zrovna neživí interiérový design, raději se držte při zemi.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)