Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Kancelář je vaše vizitka: Zařiďte ji správně!

Inzerce

Inzerce

V kanceláři trávíme velkou část dne a chceme se v ní cítit příjemně a pohodlně skoro jako doma. Ale čas od času do ní zavítají i klienti, na které chcete udělat dojem, takže by měla působit dostatečně profesionálně. Co do kanceláře (ne)patří a jak správně nábytek vybrat?

Hezky popořadě: Jak vybrat to nejdůležitější?

Pokud by v kanceláři měly být jen dva kusy nábytku, bude to stůl a židle. Na tom se nejspíš shodneme všichni.

  • Výběr kancelářské židle rozhodně nepodceňujte. Špatně vybraná židle vám může způsobit nepříjemné zdravotní potíže. Správně vybraná židle by měla být ergonomicky tvarovaná a měla by páteři poskytovat dostatečnou oporu. Když se na ni posadíte, měli byste celými chodidly dosáhnout na zem a vaše nohy by měly svírat pravý úhel.

Tip: Ať už dáte přednost kancelářskému křeslu, nebo kancelářské židli, ujistěte se, že je bu´d správně vysoká, nebo že alespoň umožňuje nastavení výšky.

  • Psací stůl vybírejte především podle jeho výšky a pracovní plochy. Při sezení by měl stůl dosahovat do výšky loktů. I když vám ale stačí mít na stole místo pro jeden laptop, vyberte si stůl spíše větší – na klienty udělá lepší dojem.

Co do kanceláře nepatří?

Jedním slovem? Rozhodně kýč. Keramické dekorace, obrázky od vašich dětí, … Pokud jste si říkali, že do kanceláře navozíte svícínky a obrázky, které schováváte ve skříni a hledáte pro ně uplatnění, raději je tam nechte.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Kancelář by měla být zařízena vkusně, funkčně a profesionálně. Držte se přírodních barev, dřeva a skla. Přehnaná extravagance, výrazné barvy a křiklavé dekorace mohou fungovat. Ale jen v případě, že je vzhled celé kanceláře velmi dobře promyšlen. Pokud vás zrovna neživí interiérový design, raději se držte při zemi.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce