Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jakub Čižmař: Internet Marketing Sraz má podnikatele vytáhnout z virtuálního světa zpět do toho reálného

Už v několika článcích jsme vám představovali různá sdružení a organizace pro podnikatele. Srazů lidí pracujících nejen na internetu, ale i v reálném světě stále přibývá. Konají se po celé republice, přesto některá města počtem srazů strádají, a právě to je hlavní myšlenkou Jakuba Čižmaře.

„Srazů se pořádá opravdu mnoho, ale v mém městě jsem jich příliš nezaznamenal. To mě velice mrzelo a rozhodl jsem se tento problém vyřešit založením Internet Marketing Srazu,“ vzpomíná s úsměvem na tváři vyvolaným odvedenou prací šestadvacetiletý Ostravák Jakub Čižmař, specialista na internetový marketing a vše, co souvisí s propagací online. Svoje myšlenky svým čtenářům svěřuje na blogu PropagaceNaInternetu.cz, kde si můžete stáhnout i jeho vlastní knihu o zvyšování návštěvnosti webu.

Jinde se podnikatelé scházejí, ale v Ostravě tomu tak není

Internet Marketing Sraz, jak Jakub svůj nový projekt nazval, má podle jeho slov sdružovat lidi zajímající se o online podnikání a marketing. „Je to také pro ty, co nemají možnost zúčastnit se podobných akcí v jiných velkých městech,“ dodává Jakub a podotýká, že v například v Praze jsou podobné srazy naprosto běžné, ale v okolí Ostravy se prakticky nepořádají.

Někteří z vás možná namítnou, že podobný projekt jsme před několika týdny zmiňovali v rozhovoru s Filipem Podstavcem, jehož PubCamp možná plní podobnou úlohu. Jakub na to má však jasný názor: „Rozdíl mezi námi a podobnými projekty je hlavně ve stovkách kilometrů, které musíte absolvovat, abyste se mohl nějakého srazu zúčastnit. Často jsem hledal, jaké srazy se kde pořádají, v blízkosti mého bydliště jsem nenašel takřka nic. My chceme tento problém vyřešit, naše setkání pořádat pravidelně a pomoci tak všem podnikatelům v Ostravě.“

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Srazy se však nebudou pořádat jen v Ostravě. V budoucnu chce Jakub zavítat i do jiných měst. „Mám mnoho přátel v různých městech. Pokud budou naše srazy v Ostravě oblíbené, rádi bychom se rozšířili i do jiných měst,“ slibuje vlastně jediná osoba stojící za Internet Marketing Srazem s tím, že v každém městě by se o srazy mohla starat jiná osoba. Vše je ale otázkou budoucnosti, jelikož Jakubův projekt zatím neuspořádal žádný sraz, ale jeho premiéra má přijít 29. května, kam jsou i naši čtenáři srdečně zváni.

Zkušenosti a kontakty formou zábavy, a to zadarmo

Srazů se navíc může zúčastnit skutečně široké obecenstvo. Vítáni jsou všichni, kdo mají něco společného s podnikáním na internetu a chtějí se o svoje zkušenosti podělit s ostatními, získat zkušenosti nové, případně najít i nové přátele a obchodní partnery. Obrovskou výhodou je bezplatný přístup na všechna setkání, která se podle Jakubových představ mají zatím konat jednou za dva týdny, případně jednou za měsíc. „Ještě v tom nemám úplně jasno, záleží také na tom, jak často se účastníci srazu budou chtít scházet, což bude také předmětem diskuze na našem prvním setkání,“ dodává Jakub a už se těší do nového Coworkingového centra Viva Ostrava, kde se sraz koná a s nímž Jakub spolupracuje. „Toto centrum je moje oblíbené. Všichni, kdo v něm pracují, jsou velice mladí a přátelští lidé. Rovněž nejsme omezeni v počtu účastníků, čehož si velice vážíme,“ libuje si Jakub.

Na začátku srazu by se každý účastník měl nejdříve představit ostatním. Zapomenout by neměl ani na svoje projekty, ať už hotové či rozpracované. Následovat by měla volná diskuze, v níž se každý může bavit s kýmkoliv, seznámit se s ním, požádat o radu a podobně. Cílem srazů je vytáhnout internetové podnikatele z virtuálního světa zpět do toho reálného. „Velice dobře znám život mezi blogy, YouTube, Twitterem, Facebookem a dalšími, což dělá většina internetových podnikatelů, kteří navíc řeší potíže při hledání lidí se stejným myšlením, podobnými cíli a podobně. To má můj projekt také vyřešit,“ slibuje Jakub a hned varuje, že není introvert, ba naopak má rád společnost a bavení se.


Jakub a jeho návštěva USA

Jakub na tento nápad přišel v Americe, kde se setkal se svými vzory – Patem Flynnem a Maren Kate – a uvědomil si, že setkávání se s lidmi s podobnými zájmy je velice užitečné a důležité. Ze svého životního setkání byl fascinován, jelikož se podle jeho slov poprvé mohl otevřeně pobavit o podnikání na internetu. „Mezi přáteli jsem neměl takřka nikoho, s kým bych se takto mohl bavit. Většina z nich nemá ani představu, o čem vlastně mluvím. Po příjezdu domů mi to tedy nedalo a rozhodl jsem se vytvořit projekt, který to umožní nejen mně, ale i všem ostatním,“ dodává na závěr Jakub a my můžeme jen doufat, že za živou diskuzí o podnikání také nebudeme muset jezdit do Ameriky, ale jen za Internet Marketing Srazem do Ostravy a brzy i do jiných měst…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

odehnal-endler

Duel: Investování pro podnikatele a manažery | Vít Endler a Marek Odehnal

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Marianna

Před 10 roky

Get the podcast intveeirw with Mark Levy. Related Posts:Before Your Next Sales MeetingTop 4 Leadership Characteristics (Revealed)Think You Are Multi-tasking?Selling Your IdeasThe Trouble with Incremental Change Filed Under: Guest Interviews, Management Consulting News, Managing Projects, Managing Your Business, Podcasts Tagged With: creativity, managing projects, managing your business, Selling About Michael W. McLaughlinMichael McLaughlin is the principal consultant with MindShare Consulting LLC, a firm specializing in the services industry. blog comments powered by Disqus /*

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
josef-kalous-web

DECATHLON: Jak vyrostl v Česku? | Josef Kalous

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Inzerce