Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jakub Čižmař: Internet Marketing Sraz má podnikatele vytáhnout z virtuálního světa zpět do toho reálného

Jiří Rostecký
Před 12 roky

Už v několika článcích jsme vám představovali různá sdružení a organizace pro podnikatele. Srazů lidí pracujících nejen na internetu, ale i v reálném světě stále přibývá. Konají se po celé republice, přesto některá města počtem srazů strádají, a právě to je hlavní myšlenkou Jakuba Čižmaře.

„Srazů se pořádá opravdu mnoho, ale v mém městě jsem jich příliš nezaznamenal. To mě velice mrzelo a rozhodl jsem se tento problém vyřešit založením Internet Marketing Srazu,“ vzpomíná s úsměvem na tváři vyvolaným odvedenou prací šestadvacetiletý Ostravák Jakub Čižmař, specialista na internetový marketing a vše, co souvisí s propagací online. Svoje myšlenky svým čtenářům svěřuje na blogu PropagaceNaInternetu.cz, kde si můžete stáhnout i jeho vlastní knihu o zvyšování návštěvnosti webu.

Jinde se podnikatelé scházejí, ale v Ostravě tomu tak není

Internet Marketing Sraz, jak Jakub svůj nový projekt nazval, má podle jeho slov sdružovat lidi zajímající se o online podnikání a marketing. „Je to také pro ty, co nemají možnost zúčastnit se podobných akcí v jiných velkých městech,“ dodává Jakub a podotýká, že v například v Praze jsou podobné srazy naprosto běžné, ale v okolí Ostravy se prakticky nepořádají.

Někteří z vás možná namítnou, že podobný projekt jsme před několika týdny zmiňovali v rozhovoru s Filipem Podstavcem, jehož PubCamp možná plní podobnou úlohu. Jakub na to má však jasný názor: „Rozdíl mezi námi a podobnými projekty je hlavně ve stovkách kilometrů, které musíte absolvovat, abyste se mohl nějakého srazu zúčastnit. Často jsem hledal, jaké srazy se kde pořádají, v blízkosti mého bydliště jsem nenašel takřka nic. My chceme tento problém vyřešit, naše setkání pořádat pravidelně a pomoci tak všem podnikatelům v Ostravě.“

Inzerce

Srazy se však nebudou pořádat jen v Ostravě. V budoucnu chce Jakub zavítat i do jiných měst. „Mám mnoho přátel v různých městech. Pokud budou naše srazy v Ostravě oblíbené, rádi bychom se rozšířili i do jiných měst,“ slibuje vlastně jediná osoba stojící za Internet Marketing Srazem s tím, že v každém městě by se o srazy mohla starat jiná osoba. Vše je ale otázkou budoucnosti, jelikož Jakubův projekt zatím neuspořádal žádný sraz, ale jeho premiéra má přijít 29. května, kam jsou i naši čtenáři srdečně zváni.

Zkušenosti a kontakty formou zábavy, a to zadarmo

Srazů se navíc může zúčastnit skutečně široké obecenstvo. Vítáni jsou všichni, kdo mají něco společného s podnikáním na internetu a chtějí se o svoje zkušenosti podělit s ostatními, získat zkušenosti nové, případně najít i nové přátele a obchodní partnery. Obrovskou výhodou je bezplatný přístup na všechna setkání, která se podle Jakubových představ mají zatím konat jednou za dva týdny, případně jednou za měsíc. „Ještě v tom nemám úplně jasno, záleží také na tom, jak často se účastníci srazu budou chtít scházet, což bude také předmětem diskuze na našem prvním setkání,“ dodává Jakub a už se těší do nového Coworkingového centra Viva Ostrava, kde se sraz koná a s nímž Jakub spolupracuje. „Toto centrum je moje oblíbené. Všichni, kdo v něm pracují, jsou velice mladí a přátelští lidé. Rovněž nejsme omezeni v počtu účastníků, čehož si velice vážíme,“ libuje si Jakub.

Na začátku srazu by se každý účastník měl nejdříve představit ostatním. Zapomenout by neměl ani na svoje projekty, ať už hotové či rozpracované. Následovat by měla volná diskuze, v níž se každý může bavit s kýmkoliv, seznámit se s ním, požádat o radu a podobně. Cílem srazů je vytáhnout internetové podnikatele z virtuálního světa zpět do toho reálného. „Velice dobře znám život mezi blogy, YouTube, Twitterem, Facebookem a dalšími, což dělá většina internetových podnikatelů, kteří navíc řeší potíže při hledání lidí se stejným myšlením, podobnými cíli a podobně. To má můj projekt také vyřešit,“ slibuje Jakub a hned varuje, že není introvert, ba naopak má rád společnost a bavení se.


Jakub a jeho návštěva USA

Jakub na tento nápad přišel v Americe, kde se setkal se svými vzory – Patem Flynnem a Maren Kate – a uvědomil si, že setkávání se s lidmi s podobnými zájmy je velice užitečné a důležité. Ze svého životního setkání byl fascinován, jelikož se podle jeho slov poprvé mohl otevřeně pobavit o podnikání na internetu. „Mezi přáteli jsem neměl takřka nikoho, s kým bych se takto mohl bavit. Většina z nich nemá ani představu, o čem vlastně mluvím. Po příjezdu domů mi to tedy nedalo a rozhodl jsem se vytvořit projekt, který to umožní nejen mně, ale i všem ostatním,“ dodává na závěr Jakub a my můžeme jen doufat, že za živou diskuzí o podnikání také nebudeme muset jezdit do Ameriky, ale jen za Internet Marketing Srazem do Ostravy a brzy i do jiných měst…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Marianna

Před 12 roky

Get the podcast intveeirw with Mark Levy. Related Posts:Before Your Next Sales MeetingTop 4 Leadership Characteristics (Revealed)Think You Are Multi-tasking?Selling Your IdeasThe Trouble with Incremental Change Filed Under: Guest Interviews, Management Consulting News, Managing Projects, Managing Your Business, Podcasts Tagged With: creativity, managing projects, managing your business, Selling About Michael W. McLaughlinMichael McLaughlin is the principal consultant with MindShare Consulting LLC, a firm specializing in the services industry. blog comments powered by Disqus /*

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)