Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jaké rozhovory pro vás máme natočit?

Jiří RosteckýJe tomu rok, co na Mladém podnikateli každou středu nacházíte nový videorozhovor. Teď máte jedinečnou příležitost ovlivnit, jaké video vyjde příště.

Inzerce

Každý divák je naprosto odlišný. Každý má rád něco jiného, má jiná očekávání, řeší jiné problémy a jinak videa hodnotí. Moc bych si přál, aby se mi povedlo natáčet videa, která se vám budou líbit, která vás budou inspirovat a která vám pomohou ve vašem podnikání.

Právě proto bych vás chtěl poprosit o 1 minutu vašeho času. Díky této 1 minutě získáte kvalitnější videorozhovory, přesněji mířené na vaše aktuální zájmy a s hosty, které posloucháte nejraději.

Vyplňte prosím anonymně následující dotazník. Odpovědi mi poslouží právě v tom, aby příští videa byla zase o kus lepší. Pod dotazníkem najdete informace, co od výstupů očekávám.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pokud se vám dotazník zobrazuje špatně, klikněte prosím na tento odkaz.

Co od dotazníku očekávám?

Za rok natáčení videí jsem udělal již několik menších dotazníků. Stejně tak jsem se bavil s desítkami diváků videí a posluchači podcastů a sbíral jejich zpětnou vazbu. Zjistil jsem, že očekávání lidí se vždy velmi liší. Někdo má rád krátká videa, někomu nevadí dlouhá. Někdo nejraději poslouchá zkušené marketéry, jiný chce slyšet úspěšné byznysmeny.

Již teď mám v dotazníku několik desítek odpovědí a vidím tu jejich obrovskou různorodost. Právě proto jsem některé otázky zvolil tak, abyste museli zvolit mezi dvěmi nebo třemi možnostmi. Možná se vám bude líbit více možností současně, chtěl bych vás ale poprosit, abyste zvolili tu, kterou preferujete.

Pokud byste teď stáli před možností, že další video natočím přesně podle vašeho přání, jak by vypadalo? S kým by bylo? Byl by to marketér, zakladatel startupu, nebo ostřílený podnikatel? Bavili bychom se o PPC reklamě, nebo o celém marketingu jeho firmy? Chtěli byste, abych hosta nechal více mluvit, nebo ho mám přímo konfrontovat s tím, co říká?

To všechno jsou otázky, na které se vás tvůrci obsahu standardně neptají. Já bych ale rád slyšel váš názor, a proto jsem vytvořil tento dotazník. Nechci se rozhodovat jen na základě čísel sledovanosti a natáčet to, na co kouká nejvíc lidí. Chci se rozhodovat na základě toho, co vás nejvíce inspiruje, co by vám teď nejvíce pomohlo a co vám na českém internetu chybí.

Děkuji vám za každou odpověď a už teď se těším na výsledky, které ovlivní další videorozhovory.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Inzerce