Inzerce

Inzerce

Jaké rozhovory pro vás máme natočit?

Jiří RosteckýJe tomu rok, co na Mladém podnikateli každou středu nacházíte nový videorozhovor. Teď máte jedinečnou příležitost ovlivnit, jaké video vyjde příště.

Každý divák je naprosto odlišný. Každý má rád něco jiného, má jiná očekávání, řeší jiné problémy a jinak videa hodnotí. Moc bych si přál, aby se mi povedlo natáčet videa, která se vám budou líbit, která vás budou inspirovat a která vám pomohou ve vašem podnikání.

Právě proto bych vás chtěl poprosit o 1 minutu vašeho času. Díky této 1 minutě získáte kvalitnější videorozhovory, přesněji mířené na vaše aktuální zájmy a s hosty, které posloucháte nejraději.

Vyplňte prosím anonymně následující dotazník. Odpovědi mi poslouží právě v tom, aby příští videa byla zase o kus lepší. Pod dotazníkem najdete informace, co od výstupů očekávám.

Pokud se vám dotazník zobrazuje špatně, klikněte prosím na tento odkaz.

Co od dotazníku očekávám?

Za rok natáčení videí jsem udělal již několik menších dotazníků. Stejně tak jsem se bavil s desítkami diváků videí a posluchači podcastů a sbíral jejich zpětnou vazbu. Zjistil jsem, že očekávání lidí se vždy velmi liší. Někdo má rád krátká videa, někomu nevadí dlouhá. Někdo nejraději poslouchá zkušené marketéry, jiný chce slyšet úspěšné byznysmeny.

Již teď mám v dotazníku několik desítek odpovědí a vidím tu jejich obrovskou různorodost. Právě proto jsem některé otázky zvolil tak, abyste museli zvolit mezi dvěmi nebo třemi možnostmi. Možná se vám bude líbit více možností současně, chtěl bych vás ale poprosit, abyste zvolili tu, kterou preferujete.

Pokud byste teď stáli před možností, že další video natočím přesně podle vašeho přání, jak by vypadalo? S kým by bylo? Byl by to marketér, zakladatel startupu, nebo ostřílený podnikatel? Bavili bychom se o PPC reklamě, nebo o celém marketingu jeho firmy? Chtěli byste, abych hosta nechal více mluvit, nebo ho mám přímo konfrontovat s tím, co říká?

To všechno jsou otázky, na které se vás tvůrci obsahu standardně neptají. Já bych ale rád slyšel váš názor, a proto jsem vytvořil tento dotazník. Nechci se rozhodovat jen na základě čísel sledovanosti a natáčet to, na co kouká nejvíc lidí. Chci se rozhodovat na základě toho, co vás nejvíce inspiruje, co by vám teď nejvíce pomohlo a co vám na českém internetu chybí.

Děkuji vám za každou odpověď a už teď se těším na výsledky, které ovlivní další videorozhovory.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-web

MladýPodnikatel.cz mění design

jiri-rostecky-mp-web

Vtípek: Co se děje před natáčením a nejvtipnější momenty posledních rozhovorů

bob-kartous-web

Bob Kartous: Jak nás změní krize a na čem teď pracovat?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

ondrej-klega

VIDEO: Ondřej Klega: E-shopy si musí najít konkurenční výhodu. Jak?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Krizová komunikace

Jak mělo KFC řešit problém na Facebooku s dopravou zdarma?

Inzerce