Máte v plánu začít podnikat? Je jedno, jak velký máte kapitál, jelikož cílem každého podnikatele by měla být snaha co nejvíce šetřit. Platí, že čím více peněz můžete ušetřit, tím více vám jich zbyde a tím zajímavější bude váš zisk. Podívejte se s námi na několik tipů, jak ušetřit už ve chvíli, kdy firmu zakládáte a začínáte s byznysem.
Pokud jde o podnikatelskou formu, doporučujeme společnost s ručením omezením, která má celou řadu výhod. Možností, jak ji získat, je v současné době hned několik. Ty konkrétní můžeme charakterizovat takto:
Nejenom, že každý krok je jinak drahý, ale je také jinak rychlý. Také nezapomínejte na to, že v rámci jednotlivých kroků se můžete také setkat s rozdílnými cenami. My proto doporučujeme výhodný prodej sro s DPH. Tedy poslední možnost. Ta je primárně velmi rychlá a u správných společností bude firma stát jenom pár tisíc. A proč kupovat společnost s plátcovstvím? To se dozvíte nyní.
Jak ušetřit při samotném založení firmy, to již víme. Nyní se podívejme také na to, jak ušetřit ve chvíli, kdy bude potřeba nakoupit veškeré vybavení. Tou cestou je nákup bez DPH. V praxi to samozřejmě funguje tak, že zaplatíte celou sumu, ale finanční úřad vám následně 21 procent z celkové ceny vrátí. A to už je poměrně zajímavá sleva, a také dobrý důvod, proč je dobré plátcovství nepodceňovat. Zvláště, pokud vás čekají velké investice. Navíc platí, že se plátcem stanete při obratu nad milion, tak proč se jím nestát už dříve a nevyužít výhod hned na startu.
Ano, i u něho můžete ušetřit. Dnes platí, že sídlo by mělo být hlavně reprezentativní. Mělo by být spojeno nejenom s větším městem, ale mělo by být spojeno také s prestižní adresou. Jedině tak máte výhodu, že vaše firma vzroste v očích obchodních partnerů, stejně jako klientů. Kupovat na daných adresách kancelář, nebo si ji zde pronajímat, by bylo ekonomicky nevýhodné. Proto doporučíme třetí cestu. Vyberte si registrační sídlo neboli virtuální kancelář. Jde o možnost, kterou využívají nové i velké firmy. A to za účelem finančních úspor, ale i prestiže. Výhod daných virtuálních kanceláří je kromě nízkých cen hned několik:
I když to na první pohled vypadá, že za ně budete utrácet, je dobré myslet na dlouhodobý horizont. Cokoliv teď podceníte, může být v budoucnu spojené s nemalou pokutou. Proto je dobré obrátit se na odborníky, kteří vám pomohou v mnoha legislativních oblastech, které musíte splnit. My nabízíme školení BOZP, které se hodí těm firmám, které plánují zaměstnance. Stejně tak je dobré obrátit se na odborníky v oblasti hygieny, pokud půjde o obor související s potravinářstvím. Naprostou samozřejmostí by měla být také účetní, která zajistí, že v pořádku bude i vše, co se týká čísel. Jak jsme zmínili, je třeba vidět hlavně do budoucna, jelikož každá vydaná tisícikoruna tímto směrem může ušetřit několik dalších v budoucnu.
To hlavní jsme již zmínili. Poslední rada se týká toho, že byste neměli při startu firmy utrácet za zbytečnosti. Kupovat si nejdražší telefon, notebook, nebo auto rozhodně není cesta, kterou by se měl začínající podnikatel, který má být úspěšný, vydávat. Na to bude dost času ve chvíli, kdy vaše firma bude skutečně úspěšně prosperovat. Vždy je lepší konkrétní finanční prostředky, pokud jsou dostupné, věnovat do něčeho, co dokáže vaši firmu popostrčit o pořádný kus kupředu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 3 týdny
Před 3 týdny