Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Zefektivněte svůj obchod s RAYNET CRM

Ne, nejedná se o další aplikaci, nad kterou Vaši obchodníci budou „ohrnovat“ nos, nebo která Váš obchodní tým zatíží administrativou. Hlavním úkolem RAYNET CRM je přesný opak, nadchnout obchodníky k vyšším výkonům a získat jim více času, který mohou strávit jednáním s klienty. Zaujala Vás tato myšlenka? Na dalších řádcích Vám řekneme více!

Inzerce

Ve svém „jádru“ se CRM RAYNET příliš neliší od svých konkurentů. I tento software nabízí:

  • možnost sledování obchodních případů (proces zpracování od přijetí leadů po podpis objednávky a pravidelnou péči)
  • evidencí projektů (jejich zpracování, rentabilitu apod.)
  • evidenci aktivit obchodního týmu (počet schůzek, rozjednaných případů, stav rozjednaných případů, úspěšnost jednotlivých obchodníků

V čem však tento nástroj vyniká a proč jej používají manažeři ve více jak 20 zemích světa, je jeho intuitivní ovládání a možnost synchronizace s ostatními nástroji, jako jsou

  • kalendáře
    • Google
    • MS Outlook
    • iCal
    • iPhone Calendar)
  • Google kontakty
  • e-mail

Pokud jde o synchronizaci s e-mailem, ta probíhá nejen na úrovni, kdy se poznámky s e-mailů propisují přímo do RAYNET CRM, ale také na úrovni, kdy je z e-mailu možné poslat do CRM např. nabídku (ta je přímo přiřazena k danému obchodnímu případu) či objednávku (opět, je přiřazena k danému obchodnímu případu).

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vaši obchodníci tedy v ideálním případě vyřídí většinu administrativy spojené s obchodem přímo z e-mailu. Více o službě „e-mailová asistentka“ v rámci které jsou tyto služby řešeny, se dočtete na této stránce. Přenos dat z jiných systémů je pak pochopitelně možný skrze REST API konektor.

Další nespornou výhodou RAYNET CRM jsou jeho mobilní aplikace pro Android i iOS, obě jsou kompletně v češtině. Ti z Vašich obchodníků, kterým dělá angličtina potíže, se tak již nebudou muset „trápit“ s aplikacemi v cizím jazyku. Co znamená rychlejší odbavení případu skrze mobilní aplikaci je Vám pak určitě zřejmé – více času na další obchod.

Aplikaci si můžete vyzkoušet po dobu 30 dní zdarma!

Více než další slova Vás o dalších výhodách aplikaci RAYNET CRM jistě přesvědčí samotná aplikace. Tu máte možnost vyzkoušet na 30 dní zdarma (poté si účet buď aktivujete v plném módu, nebo jej ukončíte), kdy jsou Vám k dispozici všechny funkce aplikace. Neváhejte tedy a registrujte si ještě dnes „zkušební“ verzi RAYNET CRM. V případě jakýchkoliv dotazů k aplikaci se pak neváhejte obrátit na společnost RAYNET s.r.o. a to buď e-mailem na info@raynet.cz, telefonicky 553 401 520 či skrze chat přímo na stránkách raynet.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Právě vyšlo

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

TOP header

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce