Inzerce

Inzerce: Zefektivněte svůj obchod s RAYNET CRM

Ne, nejedná se o další aplikaci, nad kterou Vaši obchodníci budou „ohrnovat“ nos, nebo která Váš obchodní tým zatíží administrativou. Hlavním úkolem RAYNET CRM je přesný opak, nadchnout obchodníky k vyšším výkonům a získat jim více času, který mohou strávit jednáním s klienty. Zaujala Vás tato myšlenka? Na dalších řádcích Vám řekneme více!

Inzerce

Ve svém „jádru“ se CRM RAYNET příliš neliší od svých konkurentů. I tento software nabízí:

  • možnost sledování obchodních případů (proces zpracování od přijetí leadů po podpis objednávky a pravidelnou péči)
  • evidencí projektů (jejich zpracování, rentabilitu apod.)
  • evidenci aktivit obchodního týmu (počet schůzek, rozjednaných případů, stav rozjednaných případů, úspěšnost jednotlivých obchodníků

V čem však tento nástroj vyniká a proč jej používají manažeři ve více jak 20 zemích světa, je jeho intuitivní ovládání a možnost synchronizace s ostatními nástroji, jako jsou

  • kalendáře
    • Google
    • MS Outlook
    • iCal
    • iPhone Calendar)
  • Google kontakty
  • e-mail

Pokud jde o synchronizaci s e-mailem, ta probíhá nejen na úrovni, kdy se poznámky s e-mailů propisují přímo do RAYNET CRM, ale také na úrovni, kdy je z e-mailu možné poslat do CRM např. nabídku (ta je přímo přiřazena k danému obchodnímu případu) či objednávku (opět, je přiřazena k danému obchodnímu případu).

Vaši obchodníci tedy v ideálním případě vyřídí většinu administrativy spojené s obchodem přímo z e-mailu. Více o službě „e-mailová asistentka“ v rámci které jsou tyto služby řešeny, se dočtete na této stránce. Přenos dat z jiných systémů je pak pochopitelně možný skrze REST API konektor.

Další nespornou výhodou RAYNET CRM jsou jeho mobilní aplikace pro Android i iOS, obě jsou kompletně v češtině. Ti z Vašich obchodníků, kterým dělá angličtina potíže, se tak již nebudou muset „trápit“ s aplikacemi v cizím jazyku. Co znamená rychlejší odbavení případu skrze mobilní aplikaci je Vám pak určitě zřejmé – více času na další obchod.

Aplikaci si můžete vyzkoušet po dobu 30 dní zdarma!

Více než další slova Vás o dalších výhodách aplikaci RAYNET CRM jistě přesvědčí samotná aplikace. Tu máte možnost vyzkoušet na 30 dní zdarma (poté si účet buď aktivujete v plném módu, nebo jej ukončíte), kdy jsou Vám k dispozici všechny funkce aplikace. Neváhejte tedy a registrujte si ještě dnes „zkušební“ verzi RAYNET CRM. V případě jakýchkoliv dotazů k aplikaci se pak neváhejte obrátit na společnost RAYNET s.r.o. a to buď e-mailem na info@raynet.cz, telefonicky 553 401 520 či skrze chat přímo na stránkách raynet.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

jiri-mrazek-web

Finanční řízení a diverzifikace příjmů malé firmy | Jiří Mrázek (Nanovo)

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?